"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space marineiden chaptereiden traiteista

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
karhu

Space marineiden chaptereiden traiteista

Viesti Kirjoittaja karhu »

Kun nyt tämä uusi marine codexi on ollut jo jonkin aikaa myynnissä niin kysyisin hieman kokeneemmilta pelaajilta mitä mieltä he ovat näistä jo suunniteltujen chaptereiden traiteista (esim.raven guard). Ajattelin koota nämä ja tehdä näistä yhteenvedon tuonne "armeijainfoa uusille pelaajille" osioon. Kiitän jo etukäteen.
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

No ainakin sen että ne on raiskattu täydellisesti entiseen fluffiin verrattuna (joka ei minua haittaa sillä aloin marruja vasta 4.edikassa keräämään) esim. Imperial Fistit, olivat ennen marrunen piiritysmestareita, nykyään jotain aivan muuta, myös white scarit ovat raiskattu; ennen niiden oli pakko ottaa jokaiseen tactical squadiin kulkuneuvo, nykyään niillä on drawback "flesh over steel" joka vie yhden fast slotin jokaisesta transport valinnasta ja antaa ottaa vain yhden tankin, vaikka niillä onkin Be swift as the wind joka antaa ottaa mopoja fastiin ja trooppeihin mutta pyydä Tybraal tänne valittamaan sillä ainakin koulussa puhuesamme tybolla oli ainkin asiaa tästä. ,Mutta itse en kyllä kovin paljoa osaa sanoa sillä niinkuin sanoin aloitin marruja vasta nyt keräämään enkä ole uusia traitteja ehtinyt kokeilemaan.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”