"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kilpailu

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Pegar kirjoitti:Tai sitten jos haluaa nähdä vaivaa jotta voi lukea niin ottaa copypastena nuo esim. Microsoft wordiin. Niin minä tein.
Totta mutta eiköhän luulisi olevan raportin kirjoittajan hommia tehdä sen verran vaivaa että tekisi html:ksi :D Ei tuollainen teksti rivisekamelska ikuna saa minun ääntäni.

Ei se edes ole vaikeaa. Lataa teksti wordiin yms ja save as html document. Done. Ei vie kuin alle minuutti. Ja jos ei wordia ole niin hanki open office :D Ilmainen ja vähintäänkin yhtähyvä. Itsellä on ja suosittelen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

tneva82: Joku heitti minulle tuommosen rivisekamelskan ensin, ennen kuin annoin lupaa lähettää uuden version... ;)
Viimeksi muokannut Samsson, Pe 16.07.2004 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Mutta, siis, eih.
Minulla ei ole aavistustakaan siitä miten tuommoinen pdf. tai muu juttu tehdään, kun koneen parissa ei tule kuin surffailtua. Onko mahdollista tehdä raportti esim. nettisivuille ja heittää Samssonia linkillä?
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
tneva82

Samsson kirjoitti:tneva82: Joku heitti minulle tuommosen rivisekamelskan ensin, ennen kuin annoin lupaa lähettää uuden version... ;)
Mutta koska joku teki sama virhe niin hän tietää myös miten sen voi helposti korjata. Ja jos hän korjasi virheen niin onko liikaa pyydetty että muutkin, esim minä, tekisivät sen ~1 minuutin urakan?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Samsson
Valvoja

Terminator kirjoitti:Mutta, siis, eih.
Minulla ei ole aavistustakaan siitä miten tuommoinen pdf. tai muu juttu tehdään, kun koneen parissa ei tule kuin surffailtua. Onko mahdollista tehdä raportti esim. nettisivuille ja heittää Samssonia linkillä?
Jos linkin nimi ei mitenkään paljasta tekijää...

Sorry, tneva82, muokataan viimeisimmät viestit ennen kuin kukaan muu lukee ne... ;)
tneva82

Olenkos vain tyhmä vai miten tuo äänestys tapahtuu? Emailittamalla ääni samaan paikkaan kuin kilpailutyö pistettiin vai miten? Saatan olla sokea kun en nähnyt säännöissä muuta mainintaa kuin milloin äänestysaika loppuu ja ehkä johtuu vain koneestani kun ei suoraan voi äänestystä valita mutta varmennus olisi kiva tietää.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

tneva82 kirjoitti:Olenkos vain tyhmä vai miten tuo äänestys tapahtuu?
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=27466 ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
tneva82

Kyllä minä tuon huomasin(jösses sentään :roll:). Kysymys onkin mites tuohon palkeihin voi VAIKUTTAA. Ainakin minulle tuo on lukittu ketju eikä mihinkään kohtaan palkkeihin tule mitään linkkiä yms jolla ottaisi äänen eikä siellä myöskään ole mitään pallukoita joista yhden rastittaa ja äänestä nappia yms.

Vai onko minut erikseen suljettu äänestämästä?
Samsson
Valvoja

Onkohan niin että lukitetussa ketjussa ei saa kukaan muu äänestää kuin modet?! Kuva

Siinä tapauksessa lukko pois!
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Kyllä minä äänestin ennen lukon poistamista. Taisin olla toka äänestäjä.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Samsson
Valvoja

Joku häikkä siinä oli... No, asia on kuitenkin kunnossa taas! ;)
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Plague Zombie kirjoitti:Kyllä minä äänestin ennen lukon poistamista. Taisin olla toka äänestäjä.
Olin eka ja äänestin ennen lukon poistamista.
With Cannon, You Can.
Samsson
Valvoja

Ei kun minä olin eka äänestäjä... ;)
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Ja minä toka, koska ennen omaa ääntäni ei ollut kuin yksi ääni ;)
Joten olit varmaan kolmas. Too bad....
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Minäpäs olin kolmas :P...

Edit: Nyt kaikki pyytää yhteen ääneen Samssonilta anteeksi, ok?
Anteeksi. :D
Viimeksi muokannut Thelacan, Ti 20.07.2004 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
Samsson
Valvoja

No niin, tämä keskustelu loppu tähän! Takaisin aiheeseen ellette halua nähdä Abloy-lukkoa! ;)
Samsson
Valvoja

Ja uusi kilpailu alkaa ensi maanantaina. Eikun kavereille soittamaan ja pelaamaan, niin että saatte ainakin yhden pelin pelattua jokaisesta GW pelistä. Mitä enemmän raportteja kirjoitatte, sitä parempi on chancit voittaa! :)
Pelit loppuu sopivasti jouluksi ja äännestys käydään elektroonisesti joulun alla niin että meillä on uusi voittaja pallilla uudeksi vuodeksi.
tneva82

Yeah! Yritän itsekkin osallistua uudelleen. Tulee vain hiukka ongelmia luolan sulkeutumisen takia + kiire tulee. Taidan käyttää kilpailupeliä varten tilausta joka tulee vasta joulukuun 7-8:s päivä hyppysiini. Tulee kiire a) kasata koko setti b) pelata peli c) kirjoittaa sopiva raportti.

Mutta yrittänyttä ei laiteta.
Samsson
Valvoja

Niin, tämä kilpailu todellakin on käynnissä! Kilpailutyöt saa lähettää minulle osoiteeseen [email protected]
tneva82

Noh itse ainakin suunnittelen osallistumista. Raporttia varten tarvittavat figut vain saapuivat tänään postiin lajiteltavaksi :D Plus hiukka askartelua tarvitaan. Ensi viikonloppuna peli olisi tarkoitus pelata + raportti tehdä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”