"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hieman Imperial Guardia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Zapatha

Viesti Kirjoittaja Zapatha »

mitä värejä oot käyttäny ukkojen puvuissa? äijät ovat hienoja! :D
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Propsit tosta lipunkantajasta (kansallis-sosialisti kun olen) :D Et varmaa tapa mua jos teen jotai vastaavaa?
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Komeita ovat, mutta tuo lipunkantaja tikku on tosiaan vähän paksu, ja tuo heavy bolter tuossa Chimerassa on kyllä jotenkin liian pitkänomainen..
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

kääpiökuningas kirjoitti:Tuo naikkonen ei ole itse tehty, Tanith-blisustahan se. Girl Power! :D
Jees, myös minulle on tulossa omaan armeijaani jopa kaksikin naikosta. Last Chanserien ja tuo sama Tanith trooperi.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Guardsman kirjoitti:
kääpiökuningas kirjoitti:Tuo naikkonen ei ole itse tehty, Tanith-blisustahan se. Girl Power! :D
Jees, myös minulle on tulossa omaan armeijaani jopa kaksikin naikosta. Last Chanserien ja tuo sama Tanith trooperi.
Itse asiassa minullakin on Last Changerien warrior woman catachan-ryhmässä komentajana :P Että sellaista... :D
niih.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Nyt kukaan ei voi väittää että warhammerit olisivat poikamainen peli, kun kentällekin jo ilmestyy naiskomentajia, oma armeijallinen naisia ja nais-demoneita jotka eivät ole vaatteista kuulleetkaan...
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”