Kaaos armeijani fluffia
Sen siitä saa kun heittää tuomaria takaraivoon jollain superpallolla...Eraphion kirjoitti:No mutta Thelacan etkö yhtään ajattele kirjoittajan tunteita? Noin suora haukkuminen aiheuttaa traumoja..ehkä vähän ilmavaivojakin.
Se, että yrittää vääntää huumoria kritiikistä tämmöisen tarinan yhteydessä niin ei ainakaan nosta pointteja mun silmissä.
- Kynä-ääliö
Paljon noi tosikkoklubin jäsenmaksut on?Thelacan kirjoitti:Sen siitä saa kun heittää tuomaria takaraivoon jollain superpallolla...Eraphion kirjoitti:No mutta Thelacan etkö yhtään ajattele kirjoittajan tunteita? Noin suora haukkuminen aiheuttaa traumoja..ehkä vähän ilmavaivojakin.
Se, että yrittää vääntää huumoria kritiikistä tämmöisen tarinan yhteydessä niin ei ainakaan nosta pointteja mun silmissä.
(21:45:10) (@Eraphion) Gav thorpe tulee, failaa stupidity-testin ja uusi FB edition ilmestyy
Paljon maksaa jäsenmaksut ihmisten tukiryhmiin jossa ei voida jättää eräiden kritiikkiä vain rauhaan?Dw kirjoitti:Paljon noi tosikkoklubin jäsenmaksut on?
Eli olen siis varmaankin saanut jo sanani perille, että Sotavasaran ollessa Suomen suurin figuportaali niin yritettäisiin sentään tämä pitää järkevänä, PKP:n foorumeille tuo varmasti olisi kelvannut paljon paremmin.
- Kynä-ääliö
- TietoPredator
Eli hetkinen, ymmärsinköhän oikein... heität kritiikkiä sekä alkuperäistä kirjoitusta että ketjuun vastanneiden ihmisten huumorintajua kohtaan, mutta sitten haluaisit että kukaan ei reagoisi siihen?Thelacan kirjoitti:Paljon maksaa jäsenmaksut ihmisten tukiryhmiin jossa ei voida jättää eräiden kritiikkiä vain rauhaan?
Kyllä minä sen ymmärrän että ihmisillä on erilainen huumorintaju ja varmasti kaikki eivät Eraphionin tekstiä hauskana pitäisi vaikka sen parodiaksi tajuaisivatkin, mutta ainakin minusta oli ihan piristävää lukea muunkinlaista tekstiä kuin viime aikojen huippuja "mikä mun chaplinin nimeksi" ja "onko kaso armorissa papanaluukkua".
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Oikeastaan yritin saada vain selväksi että lopettaisi tämän tyhjän jauhannan.TietoPredator kirjoitti:
Eli hetkinen, ymmärsinköhän oikein... heität kritiikkiä sekä alkuperäistä kirjoitusta että ketjuun vastanneiden ihmisten huumorintajua kohtaan, mutta sitten haluaisit että kukaan ei reagoisi siihen?
- Kynä-ääliö