En viitsinyt tuhota hyvää ketjua vastaamalla sinne sekaan joten aloitan uuden.Day kirjoitti:Heippa.
Drop pod -aiheeseen liittyen: olen itse rakentelemassa hieman suurennettua rhinoa. Tarkoitus on rakentaa vehje, johon oikeasti mahtuu kymmenen marinea eikä nykyisen näköistä sardiinipurkkia.
...tekijänoikeuksista...
Vieläkin isomman Rhinon??
Tämä nykyinenkin uusi Rhino on ihan liian iso, sinne mahtuisi varmasti ainakin puolitoista ryhmää Avaruusmerijalkaväkisotilaita. En tiedä minkä verran sinulla on kokemusta oikeista taisteluajoneuvoista, mutta esimerkiksi Pasi antaa aivan liian ruusuisen kuvan miehistönkuljetusajoneuvojen tiloista. Mutta vilkaiseppa esimerkiksi tätä kuvaa. En tähän hätään löytäny sellaista kuvaa, missä näkisi kunnolla M113:sta sisälle, mutta tämä antaa jonkinlaista osviittaa sen koosta. Ja tuonne sisälle mahtuu 10 miehen ryhmä taisteluvarustuksessa.
Toki on totta, että Marinet ovat isompia ja vievät enemmän tilaa kuin normaali ihminen, mutta niin on Rhinokin isompi.
Seuraavasta en mene takuuseen, mutta joskus olen nähnyt kuvan/lukenut jutun vanhan mallisesta Rhinosta jonka sisälle ahkera harrastaja on mallannut 10 mariinia istuvaan asentoon. Tämä tosin on mutu pohjalta.