minkä tyylinen lista welffeille
-
Rautaharakka
minkä tyylinen lista welffeille
en tunne kovin hyvin welffei (yksiköt tiiän, mutten ulkoa niitten statsei), mut kannattaako welffeille tehä metässä juokseva ja ampuva armeija, vaiko ampuva, hidastava ja lopuksi klosisarmeija??
ei käy sanoi kristitty
Puskatontuilla toimii luultavasti parhaiten sekoitus:
Arkkimaagi bolttiskeihäällä ja kotkalla, Heavens-loresta Second sign re-rollien avulla heitetään ritareita keihäällä.
Pari maagia avustamaan arkkimaagia taikomaan, toivotaan, että saadaan niitä mastereita life-loresta.
Taisteluheput harvoin pisteidensä arvoisia kiitos haltiamaisen iskunsietokyvyn.
Coreen ainakin kaksi ryhmää heppahaltioita keihäin, kilvin, muusikoin ja mahdollisesti lipuin (rynnäköstä voi aina lähteä karkuun)
Loput coret sitten viiden miehen jousihaltiaryhmiä, jos siltä tuntuu. Näillä voi tiputella lentäjiä, fast cavalrya, yms. inhotuksia.
Keihäshaltiat hankalia käyttää.
Spessuihin ainakin kaksi kotkaa.
Dryadeja ainakin yksi ryhmä (mieluiten kaksi)
Tanssijoita ja tiedustelijoita maun mukaan.
Haukkaratsastajia ei kannata ottaa, kotkat ja ponit hoitelevat näiden hommat paremmin.
Rareen puumiehiä niin monta kuin saa.
Waywatchereita ei välttämättä tarvitse, scoutit käyvät hyvin.
Arkkimaagi bolttiskeihäällä ja kotkalla, Heavens-loresta Second sign re-rollien avulla heitetään ritareita keihäällä.
Pari maagia avustamaan arkkimaagia taikomaan, toivotaan, että saadaan niitä mastereita life-loresta.
Taisteluheput harvoin pisteidensä arvoisia kiitos haltiamaisen iskunsietokyvyn.
Coreen ainakin kaksi ryhmää heppahaltioita keihäin, kilvin, muusikoin ja mahdollisesti lipuin (rynnäköstä voi aina lähteä karkuun)
Loput coret sitten viiden miehen jousihaltiaryhmiä, jos siltä tuntuu. Näillä voi tiputella lentäjiä, fast cavalrya, yms. inhotuksia.
Keihäshaltiat hankalia käyttää.
Spessuihin ainakin kaksi kotkaa.
Dryadeja ainakin yksi ryhmä (mieluiten kaksi)
Tanssijoita ja tiedustelijoita maun mukaan.
Haukkaratsastajia ei kannata ottaa, kotkat ja ponit hoitelevat näiden hommat paremmin.
Rareen puumiehiä niin monta kuin saa.
Waywatchereita ei välttämättä tarvitse, scoutit käyvät hyvin.
-
Rautaharakka
ok... rahaa ei oikein löydy noihin coren lightcavalryyn (maksaa, sori nyt vaan, asiaton kommentti, iha h**vetisti) käviskö ennemmin, että ottaa niiden hepojen sijaan arsuja, ja lähitaisteluun tanssijoita ja puumiehiä. baywatchereita ja scoutteja härnäämään vihollista. ja sitten maageja, ehkä bladesinger tai mikäsenytolikaan.. ok???
ei käy sanoi kristitty
-
Ranger Jack
Runefang tekee kyllä tosiaan kunniaa welffeille. Itse puhtaasti Warhammeria vain teoria puolelta takapiruna harrastanut (erikoistunut welffeihin), sanoisin että toi arkkimaagi kotkalla boltsikeihäällä on kyllä nerokas. En ollut tullut ajatelleeksi. Sit kun ne 6edikan welffit ilmestyy niin saatan jopa kokeilla "forest lord dragonilla" sijasta tota arkkimaagia.
Antaakseni vielä panokseni keskusteluun, sanoisin että welffeille "hail of doom arrow" 25pts on kyllä ihan pakko hankinta mihin peliin tahansa.
Bladesingeristä wardancerien kanssa en kyllä tiiä. Itsekin olen pohtinut kannattaako 135pts+"sword of fury"50pts characteria hankkia. Croniikka ei oo nyt käsillä, mut se vetää 6 atackia ja joka toinen vuoro killing blowilla. Se + wardancerit on kyllä ehdottoman hyviä (heavynkin) cavalryn pysäyttäjiä.
Tosiaan puumies tai 2 on lähes aina kannattavaa ottaa + dryadeja.
Antaakseni vielä panokseni keskusteluun, sanoisin että welffeille "hail of doom arrow" 25pts on kyllä ihan pakko hankinta mihin peliin tahansa.
Bladesingeristä wardancerien kanssa en kyllä tiiä. Itsekin olen pohtinut kannattaako 135pts+"sword of fury"50pts characteria hankkia. Croniikka ei oo nyt käsillä, mut se vetää 6 atackia ja joka toinen vuoro killing blowilla. Se + wardancerit on kyllä ehdottoman hyviä (heavynkin) cavalryn pysäyttäjiä.
Tosiaan puumies tai 2 on lähes aina kannattavaa ottaa + dryadeja.
Viimeksi muokannut Badranger, Su 30.01.2005 13:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.
-Pikkuveli teki näin minulle kerran kauan sitten
-Pikkuveli teki näin minulle kerran kauan sitten