En luule. Tiedän.Henri Ketonen kirjoitti:Luuletko, että ylipäätänsä missään pelataan muuta kuin ainaisia pitched battleja?
Storm of Chaoksen loppuhuipennus selvillä!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Sinulla taitaa olla asiasta sisäpiirin tietoa. Pahus, edes GW ei ole tiedoittanut mistään tuollaisesta. No, ehkä se katsottiin niin merkityksettömäksi tiedoksi, ettei sitä edes kannata kertoa.Balrogofmoria kirjoitti:Ja vaikka Arska kuolikin saahan häntä käyttää vieläkin turnauksissa ja muissa, Empiren tuhoutuminen olisi traaginen loppu joka vaikuttaisi oikeasti, todella WH:n maailmaan.
Ts. Archaon ei ole kuollut. Hän pakeni pohjoiseen Mannfredin saapuessa.
Äläs nyt sano, Empire-pelaajana olisin kokenut sen vain piristäväksi, että jotain repäisevämpää olisi tapahtunut Wanhassa maailmassa. Alkaa nääs jo muakin kyllästyttää toi sama kaava, jolla Empire aina"täpärästi pelastuu" ja sitten on yhtäkkiä taas 'kuin uusi'... No, ehkä hieman kärjistetysti. Mutta olisi silti ollut rentoa vaihtelua, jos vaikka 1/2 Empirestä olisi enemmän tai vähemmän pirstoutunut (tietysti vain jos kaaos olisi voittanut...). Eihän semmoinenkaan vielä estä pelaamasta armeijalla. Ehkä olen Erilainen nuori kun olen omaa armeijaani vastaan... Pitäsköhän siirtyä kaaoksen puolelle? >:Dtneva82 kirjoitti:Puhdas järki? Miksi GW potkaisisi empire pelaajia niin pahasti naamaan etteivät varmana olisi enää pelanneet GW pelejä?Magus kirjoitti:Kuka tietää, vaikka Empire olisikin tuhoutunut jos kaaos olisi voittanut kampanjan?
Eivät empire pelaajat TOSIAANKAAN olisi pitäneet siitä että heidän armeijansa(joihin olivat käyttäneet omaisuuden) ei olisi enää laillinen. Se olisi tapaus squat viellä pahempana(ainakin veikkaisin että empire pelaajia on nykyään enemmän kuin squatteja oli).
No ehkä jos empire linja tuottaisi pahuksen paljon tappiota niin ehkä sitten mutta tuskinpa tuottaa.
BTW olin joskus Magus.
- Cacodemoni
- Rectunator
Niin, kun nykyäänhän yleensä saa pelata Arskalla tai muulla spessulla ihan tuosta vaan kysymättä ensin lupaa vastustajalta... Jos minä pelaisin jotakin kaaospelaajaa vastaan ja tyyppi iskisi yhtäkkiä Archaonin pelikenttään, saisin kyllä sydärin.tneva82 kirjoitti:Ja mistäs tiedät ettei GW julkistaisi errataa jossa lukisi: "Archaon now requires opponent's approval, to represent pre-SOC game" tai vastaavaa?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Kunpa olisikin! Pahoin pelkään, että nyt Valtenin kuoltua kauheinta, mitä voi tapahtua on, että puhkeaa kiivas väittely, johon Karl Franz lopulta taas kerran keksii patenttiratkaisun.keisarikunta on anarkian ja sisällissodan partaalla
Pohjoisimmat provinssit.joka paikka vilisee Chaoksen armeijan jäänteitä
-II-kansa on nälissään ja koditon
No kieltämättä jotain hyvää tässäkin kampanjassa oliEmpireltä kuolee yksi special character...
Kaiken kaikkiaan, kyllähän Imperiumi hieman taas heikkeni, mutta tuskin tämä on läheskään pahin invaasio, mitä Empireen on kohdistettu. Sehän on Empiren arkea, että joku mahtiarmeija (Gorbag, Vlad jne.) käy niiden pääkaupungin/muun porteilla kolkuttelemassa murskaten matkallaan sinne kaiken ja sitten yhtäkkiä Empire voittaakin. Hetken ollaan "niin kurjaa", ja jonkin ajan päästä kukaan ei edes muista koko tapahtumaa.
BTW olin joskus Magus.
Olisitko ollut yhä tyytyväinen, jos Empire-armeija olisi lakkautettu ja sillä pelaaminen turnauksissa kielletty, kun kerran tuhoutui kampanjassa?Magus kirjoitti:Äläs nyt sano, Empire-pelaajana olisin kokenut sen vain piristäväksi, että jotain repäisevämpää olisi tapahtunut Wanhassa maailmassa. Alkaa nääs jo muakin kyllästyttää toi sama kaava, jolla Empire aina"täpärästi pelastuu" ja sitten on yhtäkkiä taas 'kuin uusi'... No, ehkä hieman kärjistetysti. Mutta olisi silti ollut rentoa vaihtelua, jos vaikka 1/2 Empirestä olisi enemmän tai vähemmän pirstoutunut (tietysti vain jos kaaos olisi voittanut...). Eihän semmoinenkaan vielä estä pelaamasta armeijalla. Ehkä olen Erilainen nuori kun olen omaa armeijaani vastaan... Pitäsköhän siirtyä kaaoksen puolelle? >:D
Ihme valitusta, että huono loppu. Kampanjat nyt on muutenkin merkityksetöntä roskaa tuossa maailmanlaajuisessa muodossaan, joten mitä merkitystä miten fluffia taas kirjoiteltiin? Fluffia kirjoitetaan kuitenkin myyntitarkoituksella ja armeijakirjasta toiseen on samat fraasit, miten jokainen armeija on se kovin ja paras etc.
Omat kampanjat ovatkin eri asia ja itse olen nauttinut suuresti Lahdessa kesällä alkanesta 40K-kampanjasta. Ei vaikuta GW:n fluffiin, mutta mitäpä merkitystä sillä on?
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Zymeth Salkir Dkhan
Pyrrhos, joka ajatteli olevansa uusi Aleksanteri Suuri ja laajentaisi oman Seljukki-imperiuminsa Kreikkaan ja Roomaan.Rectunator kirjoitti:Kukas se oli antiikin Kreikassa joka voitti Rooman massiivisten tappioiden saattelemana ja sanoi että jos hän vielä kerran voittaa tällä tavalla niin hänellä ei ole enää armeijaa sen jälkeen.
Kampanjasta: Kaiken maailman Alion-tyyliset sotaretket toimivat paremmin, koska silloin loppu on avoimempi kuin tälläisissä maailmanvalloitusjutuissa. Maailmanvalloitusjututkin ovat välillä hauskoja, mutta niihin pitäisi jo etukäteen ottaa rento asenne.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- Rectunator
-
Kurisuchan
Eikös se Empire ole historian saatossa poltettu pari kertaa maan tasalle, mutta aina se on sieltä noussut. Olisikos tuo loppuen lopuksi ollut suurikaan ihme, jos näin olisi taas tapahtunut.Magus kirjoitti: Äläs nyt sano, Empire-pelaajana olisin kokenut sen vain piristäväksi, että jotain repäisevämpää olisi tapahtunut Wanhassa maailmassa. Alkaa nääs jo muakin kyllästyttää toi sama kaava, jolla Empire aina"täpärästi pelastuu" ja sitten on yhtäkkiä taas 'kuin uusi'... No, ehkä hieman kärjistetysti. Mutta olisi silti ollut rentoa vaihtelua, jos vaikka 1/2 Empirestä olisi enemmän tai vähemmän pirstoutunut (tietysti vain jos kaaos olisi voittanut...). Eihän semmoinenkaan vielä estä pelaamasta armeijalla. Ehkä olen Erilainen nuori kun olen omaa armeijaani vastaan... Pitäsköhän siirtyä kaaoksen puolelle? >:D
Nah... vain pari kaupunkia kerralla matalaksi on tyyli 
Sotilas: Sir, Siinä meni pääkaupunki.
Franz: No voi voi,kyllä se kohta taas on pystyssä. Annetaan vihun ottaa vielä tuo Nulnkin niin voidaan pysäyttää ne.
Sotilas: Jep, eihän me voida hävitä. Hei! Gav tarvitaan jostain armeija pysäyttämään noi örkit.
Gav: No tota ajattelin kyllä että kampanjaan osallistuvat vaikuttaisi omilla armeijoillaan mutta ota nyt tosta pari tuhatta miestä.
Sotilas: thanks, taas möröt pysähtyy mailien päähän puoleen väliin empireä nii voidaan rakentaa se uudestaan.
Sotilas: Sir, Siinä meni pääkaupunki.
Franz: No voi voi,kyllä se kohta taas on pystyssä. Annetaan vihun ottaa vielä tuo Nulnkin niin voidaan pysäyttää ne.
Sotilas: Jep, eihän me voida hävitä. Hei! Gav tarvitaan jostain armeija pysäyttämään noi örkit.
Gav: No tota ajattelin kyllä että kampanjaan osallistuvat vaikuttaisi omilla armeijoillaan mutta ota nyt tosta pari tuhatta miestä.
Sotilas: thanks, taas möröt pysähtyy mailien päähän puoleen väliin empireä nii voidaan rakentaa se uudestaan.
- Rectunator
- Henri Ketonen
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Ar-Senator
Eikö edes pientä aukemaa koko roskasta? Hmph... itse kun juuri sen takia ajattelin sen käydä ostamassa.popo kirjoitti:Ois kiva tietää mitä muille armeijoille tapahtui, Brettonia ja Delfit päällinmäisinä.
Nyt kun uusin wd on käsissäni voin sanoa, että siiä ei mainita mitään storm of chaosista![]()
Jäi kampanja pahasti kesken...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.