Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
bbckamaja kirjoitti: ...ja traitesta suosittelisin Be shift as the windi...
Minkä ihmeen takia? Eihän koko tarinanpätkässä mainittu mopoista mitään saati sitten että niitä olisi paljon.
Anna kun arvaan:
tarkoitit No Mercy, No Respiteä, jota minäkin suosittelisin mainitsemasi Take Fight To Themin kanssa traiteiksi.
joo, enämmän aikaa kuin sillä yhdälle firewarrulla on biologista elinikää. Mariinilla ehkä mahdollista mutta todennäköisesti chapterin muut kaverit tulisivat auttamaan sen sijaan että antaisvat yhden kaverin uhrautua turhaan.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
IVIaster kirjoitti:Alustava nimi Chapter of the New Dawn. Parempikin vois olla.
A Wannabe Necron Techmarine and his Jedi Crew of Iron Hand Jedis Built to Last Because of Duracell Batteries Which Are the Ultimate Weapon Against These Bugs Called Tyranids MC Immortal Techmarine Drop Tha Bomb Yoo.
Mistä tämä näitä keksii oikein...???
Hauskaa silti... heh *nauraa tippa linssissä*
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
mistäs tollaista olet kuullut? Ilmeisesti joku Demagogi keksii että Kaaos-jumalat haluavat palvojiensa kohtaavan vastustajien aseet rintakarvat pörröllään... noooh.....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Intruders Chapter
Vien figut huomenna Hesan Games Workshoppiin. Fluffi suht. valmis, mutta hoksasin ettei ole paikkaa missä tulostaa, joten joudun kirjoittamaan sen käsin. Huoh.
Advocatus Diaboli kirjoitti:Intruders Chapter
Vien figut huomenna Hesan Games Workshoppiin. Fluffi suht. valmis, mutta hoksasin ettei ole paikkaa missä tulostaa, joten joudun kirjoittamaan sen käsin. Huoh.
Sattuko olemaan sinisiä? SEllaset näin kun palautin omani.
Mun nimi sitten pysyi Chapter of the New Dawn.
Maalasin aamulla ja palautin heti kun olin valmis.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Jos jotain keksitte, niin koettakaa edes keksiä sellaista minkä voisitte kuvitella itse ottavanne käyttöön. Muuten pääsen kokeilemaan mitäs tuo lukon näköinen nappula tekee.
"I reject your reality and substitute my own!" Adam Savage