"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1/2 jatkoa Kroak/Slann-viestiin 1/2 muuta neuvon pyytämistä

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
d-hunter
Viesti:

1/2 jatkoa Kroak/Slann-viestiin 1/2 muuta neuvon pyytämistä

Viesti Kirjoittaja d-hunter »

Edellisessä aiheessani kysyn Krokista ja Sla(nn/n)ista.
Olen melko varma että turvaudun Slaniin, mutta kysyisin vielä vähän muuta...

Elikkä: minulla on tällä hetkellä
+2x Krogxigor
+16x Saurus warrior (yhdellä standardi)
+Skink priest

Onko terradoneilla samat attckit+muut statsit kuin skinkeillä?

Ostan siis ainakin Slannin, mutta voinko ostaa toisen Skink priestin ja pelata 2kpl samaan aikaan?

Mitä minun kannattaisi ostaa 2000-2500p armeijaan?

;) Kiitos jo etukäteen ;)
Lizardmen <3
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

osta skinkkejä ainakin 26(tai39), lisää sauruksia(16-32) sekä pari kroxigoria...
ja se skinkkipriesti kannattaa myös hankkia.
stegadon sun kannattaa myös hoitaa armeijaasi jossain vaiheessa.
sekä tyylikkyyden takia 3terradonia.
en nyt heti kättelyssä muuta keksi.
toivottavasti auttaa edes vähän...

-aNt-

kaivajaEdit: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=32799
tossa olis sulle myynnissä jotain em. -aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Terradonin ja skinkin statit on sulatettu yhdeksi modeliksi, jolloin niillä on mm. S4 ja A3 jokaisella. Muutama tälläinen on vähintäänkin varma sotakoneiden tuho. Aion testata kahta 4-6 terradonin yksikköä, niillä yhdessä pieksäisi helposti isonkin perussolttublokin (on testattu teoriassa), ja jos sattuisi menemään hiukan pieleen, niin hti-and-run-sääntö takaa pitkän eliniän. Ehdottomasti pisteidensä arvoisia.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Grond

Re: 1/2 jatkoa Kroak/Slann-viestiin 1/2 muuta neuvon pyytämi

Viesti Kirjoittaja Grond »

d-hunter_ kirjoitti:Kysymyksiä...
Osta ihan ensimmäiseksi armeijakirja. Paljon selviää jo sillä.

Ilkeästi sanottuna: Et opi koskaan pelaamaan, jos kyselet neuvoja netistä pohtimatta mitään itse.

Eli neuvona: Ota armeijakirja käteen, lue yksiköiden kuvauksia, erikoissääntöjä, stattilinjoja. Pohdi. Jos keksit idean mallia "näin tuo yksikkö toimisi minulla", se todennäköisesti toimii, koska silloin se istuu pelityyliisi. Voit kopioida netistä useamman valmiin (ja menestyneen listan) halutessasi. Jos et tiedä, mikä on listan idea, häviät sillä. Tai voit alkaa ajatella itse, ja yrittää rakentaa haluamasi listan. Kokemuksen myötä havaitset, mikä toimii, mikä ei. Aluksi tulee varmasti tappioita, mutta jokaisessa pelissä oppii uutta. Eli, tee listasta sellainen, jonka haluat, ja muokkaa sitä kokemuksen myötä. Harrastuksesta tulee paljon antoisampi, kun saat mukaan myös sen itse-tekemisen osuuden (armeijalistojen suunnittelu on iso - ja monesta paras - osa harrastusta).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”