"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suhteelliset ukot

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Vieras

Suhteelliset ukot

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Minun mielestäni peleissä on kaikki suhteellista. Esim. luin yhdestä lehdestä tasitelun, jossa oli kislev&empire 3000 pts. armeija, toinen puoli chaos archaonin johtamana 6000pts. Oli se tasaväkinen taisto joka päättyi tasapeliin, tämäkin tapahtui koko pelin viimeisellä nopanheitolla. Eli minun mielestäni tärkeintä ei ole armeijan koko tai tyyppi, vaan miten sitä käyttää.
Ransu.

Viesti Kirjoittaja Ransu. »

Aiheena oli?
Im back.
Jumaleessön.
Vieras

Se että peli ei ole koosta kiinni
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Siinä taidettiin pelata skenaario, jossa empiren täytyi vain pidätellä kaaosta. Nimeä en nyt muista.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Melek_Horryna kirjoitti:Se että peli ei ole koosta kiinni
Ei olekaan. Se on myös skenaariosta kiinni. Tuo mainitsemasi skenaario taisi olla halting the tide.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Vieras

No niinpä olikin, ja tärkein tapahtuma oli varmaan se kun empire armeijan jäännökset, 2 gryphon rideria hyökkäsi archaonin kimppuun ja toi tasapelin jollain ihmeen konstilla
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kertokaa nyt yksikin hyvä syy, miksen laittaisi tätä lukkoon? Eikö? Niin arvelinkin. Erikois-skenaarioissa erikoissäännöillä voi olla vaikka mitä. Ei kannata kuvitella että niillä olisi jotain tekemistä "normaalin" Warhammerin pelaamisen kanssa.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”