Minkälaisilla tuloksilla??
Kuinka kaverit suhtautuivat??
Millainen Fluffi??
Niin siis oon itte kiinostunu tekemään oman mutta päätin kysyä ensin
The Captainin kootutHencca kirjoitti: Jos joku jaksaa niin voisiko joku kirjoittaa vähän fluffia charactereistaan. Niitä on kiva lukea :)
Kaaos codexista kun katsot defilerin säännöt, niin siinäpä se melkein onkin. Ja säännänöthän tuolle jo on, eli walker saa pamautella ordnancella siinä missä muutkin ajoneuvot, ja ordnancesäännöt kieltävät assaultin samalla vuorolla jolla ampui ordnancea. Eli oikeastaan valmis paketti, pistehintakin lienee melkein kohdallaan jo suoraan.Warcrafter kirjoitti:Itse ajattelin joskus conffata Arch Agels armeijaani hepun nimeltä:********** jopa chapterin techmariinit ja Dreadi itse on unohtanut nimen vuosisatojen aikana (saa ehdottaa), mutta örkit ovat alkaneet kutsua heppua nimeltä: "Da Killah Dread viv da big boomstikk" . Sillä olisi niinku batle cannon jota se pitelee molemmissa dcc weaponeissaan (luonnollisesti sille pitäisi pistää helvetillisen törkeä pistehinta ja closis rajoitukset ampumisen jälkeen ja todennäköisesti myös "slow and purposeful" sääntö ilman sitä että se saa ampua liikuttuaan ;)