Millainen on wyverni.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Millainen on wyverni.
Joo elikkä olen tässä tuumaillut että olisiko orc/Black orc warboss wyvernillä hyvä hankinta.
Jos jollakin on oma kohtaisia kokemuksia wyvernistä omalla tai vastustajan puolella niin laittakaa ne ihmeessä tänne.
Jos jollakin on oma kohtaisia kokemuksia wyvernistä omalla tai vastustajan puolella niin laittakaa ne ihmeessä tänne.
juma meitä ammutaan...
-
arsenaattori
No onhan se ihan mukava olento, mutta en tiiä onko se nyt nii hyödyllinen jos tykkäät mikäpäs siinä hanki pois vaan.
Varsinkin kun sillä on se inha erikois isku (en nyt muista nimee) ja aiheuttaahan se terroria paitsi jos se sälli on kenraalina nii voi tulla ongelmaa jos sillä meinas kauaskin lentää kun noi örkit tarttee vähän vahtimista.
Varsinkin kun sillä on se inha erikois isku (en nyt muista nimee) ja aiheuttaahan se terroria paitsi jos se sälli on kenraalina nii voi tulla ongelmaa jos sillä meinas kauaskin lentää kun noi örkit tarttee vähän vahtimista.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
Ite oon käyttäny jonkin verran ja tykkään!
Eihän se paljon maksa pisteitä, aiheuttaa terroria, lentävä ja kylkeen päätyessä poistaa rankit.
Miinut puolena sanottakoon että ei omaa breat attackia, vähän normi attackeja ja ei anna Ld:tä kun lentelee kaukana muista joukoista.
Lordisyta sen selässä saa todella kovan kun pistää black örkin ja ottaa armoriks 1+:n ja käteen great weaponin. S7:lla tiputttelee hyvin kärryjä ja se kestääkin iskuja tarvittaessa.
Eihän se paljon maksa pisteitä, aiheuttaa terroria, lentävä ja kylkeen päätyessä poistaa rankit.
Miinut puolena sanottakoon että ei omaa breat attackia, vähän normi attackeja ja ei anna Ld:tä kun lentelee kaukana muista joukoista.
Lordisyta sen selässä saa todella kovan kun pistää black örkin ja ottaa armoriks 1+:n ja käteen great weaponin. S7:lla tiputttelee hyvin kärryjä ja se kestääkin iskuja tarvittaessa.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Itse pidän wyveä varmaankin yhtenä pelin parhaista ratsastettavista monstereita. Se ei ehkä ole kaikkein tehokkain tappaja mutta kestävyydessä ei äkkiä tule toista samanveroista medium ratsumonster hintaluokassa mieleen. Ja kyseisen luokituksen päätarkoitushan on yleensä nimenomaan vain antaa lordille kova liikkuvuus ja kyky viedä vastustajan rankit. Näissä wyve todella loistaa hintaluokassaan. Itse en käytä ainoastaan koska Savagelle kyseistä petoa ei alle saa...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
-
Sword of teclis