"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millainen on wyverni.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Aleksi Pesonen
Viesti:

Millainen on wyverni.

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

Joo elikkä olen tässä tuumaillut että olisiko orc/Black orc warboss wyvernillä hyvä hankinta.
Jos jollakin on oma kohtaisia kokemuksia wyvernistä omalla tai vastustajan puolella niin laittakaa ne ihmeessä tänne.
juma meitä ammutaan...
arsenaattori

Viesti Kirjoittaja arsenaattori »

No onhan se ihan mukava olento, mutta en tiiä onko se nyt nii hyödyllinen jos tykkäät mikäpäs siinä hanki pois vaan.
Varsinkin kun sillä on se inha erikois isku (en nyt muista nimee) ja aiheuttaahan se terroria paitsi jos se sälli on kenraalina nii voi tulla ongelmaa jos sillä meinas kauaskin lentää kun noi örkit tarttee vähän vahtimista.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

Wyverni toimii jos se pääsee hyökkämään kylkeen. 3K peliin se varmaankin kävisi paremmin, koska sen ei tarvitsisi olla kenraali.
ironhide

Viesti Kirjoittaja ironhide »

Ite oon käyttäny jonkin verran ja tykkään!
Eihän se paljon maksa pisteitä, aiheuttaa terroria, lentävä ja kylkeen päätyessä poistaa rankit.
Miinut puolena sanottakoon että ei omaa breat attackia, vähän normi attackeja ja ei anna Ld:tä kun lentelee kaukana muista joukoista.
Lordisyta sen selässä saa todella kovan kun pistää black örkin ja ottaa armoriks 1+:n ja käteen great weaponin. S7:lla tiputttelee hyvin kärryjä ja se kestääkin iskuja tarvittaessa.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Itse pidän wyveä varmaankin yhtenä pelin parhaista ratsastettavista monstereita. Se ei ehkä ole kaikkein tehokkain tappaja mutta kestävyydessä ei äkkiä tule toista samanveroista medium ratsumonster hintaluokassa mieleen. Ja kyseisen luokituksen päätarkoitushan on yleensä nimenomaan vain antaa lordille kova liikkuvuus ja kyky viedä vastustajan rankit. Näissä wyve todella loistaa hintaluokassaan. Itse en käytä ainoastaan koska Savagelle kyseistä petoa ei alle saa...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Back in da biz and so deep in da bashin' game.
ChainMaster DrakeDom

Viesti Kirjoittaja ChainMaster DrakeDom »

osta pois... varsinkin jos kyseesä on blackOrc....:_
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Wywerni ei voita yksin paljon ketään niin kuin giantti.
2k peliin huonohko, mutta siitä ylös päin ihan jees.
Laita sitten hepullesi kunnon haarniska. Itse laittaisin Drog's dead ard armourin :P
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Itse sen ainoan kerran kun olen pelannut örkeillä niin käytin wyverniä ja ihan hyvältä se tuntui pistehintaansa nähden....Toimii hyvin juuri kylkeen hyökkääjänä tai vaikka ihan sotakoneiden tuhoojana....
Ruutanalaiset on hulluja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”