Tarinakilpailu II - ideointi ja suunnittelu
-
High king Godric
Pakkohan minunkin on työntää turpani toisten soppaan kun kerran tähän jaloon kilpaan aion osallistua. Mielestäni Grondin ehdottama idea kuulostaa hyvältä, antaapahan minullekin syyn kerätä sitten itseni ja lukea kaikki tarinat.
Alarajaa ei mielestäni tarvita, ylärajasta en osaa sanoa. Oma kisatarinani on tällä hetkellä ehkä puoltoista sivua, ja on edennyt puoleen väliin/kahteen kolmasosaan asti.
Ai niin, ja millä aikahaarukalla tässä liikutaan. Mistä mihin saa osallistua ja vastaavasti mistä mihin saa äänestää?
Alarajaa ei mielestäni tarvita, ylärajasta en osaa sanoa. Oma kisatarinani on tällä hetkellä ehkä puoltoista sivua, ja on edennyt puoleen väliin/kahteen kolmasosaan asti.
Ai niin, ja millä aikahaarukalla tässä liikutaan. Mistä mihin saa osallistua ja vastaavasti mistä mihin saa äänestää?
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Alustavasti niin, että laitan asian Tiedotteeksi tuossa vuodenvaihteessa, kirjoitusaikaa siitä tuonne helmikuun alkuun ja äänestysaikaa tuollainen parisen viikkoa - äänestysaika riippuu paljon osallistujamäärästä. Jos on paljon tarinoita mukana, pidennetään sitä että jokainen ehtii lukea rauhassa.High king Godric kirjoitti:Ai niin, ja millä aikahaarukalla tässä liikutaan. Mistä mihin saa osallistua ja vastaavasti mistä mihin saa äänestää?
Tarkoitus tietysti on, että ei.Tapsa kirjoitti:Eli saiko itseään äänestää?
Mutta pitäisikö panna peli jännäksi, ja vetäistä tuohon muutama ehto ja antaa lupa. Eli saisi äänestää itseään. Jos vähintään n kappaletta muita ääniä ei tarinalle tule (eli äänestää omaansa vain ääniä saadakseen, ei siksi että se on aivan ylivoimainen tarinana), saa -10 rangaistusääntä. Etenkin suljetussa äänestyksessä saattaisi vaikkapa toimiakin.
No, vitsi vitsinä. Eli ei äänestetä omia (jollei kaikki halua sellaista sääntöä).
-
shadowdancer
Aiheeseen liittyen - haluatko varmistaa pärjäämisesi? Et kai halua upota massaan? Käy siis tuolla:
http://personal.inet.fi/clan/silverhammer/vitsi/
Okei, sulla on hauskaa, en ajatellut kysyä tätä figuja maalaavana ihmisenä, mutta oletko koskaan ajatellut hankkia elämää tai jotain??
Joo joo, asiaa, eli mäkin oon tulossa, en kyllä jaksa kirjoittaa isoa tarinaa koska olen työstämässä Megatarinaa sotuun joten tarinakisaan tulee vain jotain pientä tekstikikkailua...
Joo joo, asiaa, eli mäkin oon tulossa, en kyllä jaksa kirjoittaa isoa tarinaa koska olen työstämässä Megatarinaa sotuun joten tarinakisaan tulee vain jotain pientä tekstikikkailua...
Täh? Kun minä kerrankin sain jopa muutaman tunnin siltä ns. "elämältä" vapaata, ja päätin hieman hassutella...ornatkur kirjoitti:Okei, sulla on hauskaa, en ajatellut kysyä tätä figuja maalaavana ihmisenä, mutta oletko koskaan ajatellut hankkia elämää tai jotain??
Ok. ornatkurin pyynnöstä. Tarinakilpailu on peruttu.
Pieni vinkki - minä olin tosissani. Voi olla, että heitit vitsiä alunperin - valitettavasti "elämästä" johtuen toleranssini on nollassa.ornatkur kirjoitti:Dammm... Nyt harmittaa... Sori vaan kaikki;)
Eli jos suhtautuminen siihen että joku vapaaehtoisesti tekee jotakin on tuollaista, selvä. Kysäiskää Kapteenia, jos hän suostuisi kilpailun ylläpitäjäksi. Minusta alkaa tuntua että sanoudun irti koko hommasta. Unohdetaan koko homma, käväisen vaikka hankkimassa "elämän" silllä välin.
OK. Sori sinullekin että nappasin herneitä sieraimiini. "Elämän" puolella on molemmilla muksuilla paha flunssa, eli pari yötä valvomista takana. Univelkaa sata tuntia :o). Eli noin nöyrän anteeksipyynnön jälkeen, tietenkin minä hoidan homman kotiin. Mutta eikö se nyt edes ollut vähän hauska se linkki ;o)?ornatkur kirjoitti:Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Oikeasti. Katson että ei toistu. Tarkoitus ei todella ollut loukata.
No voi sentään. Pitää sitten ne muutaman kuukauden säännöt käyttää tuohon, kun niin kovasti on pärjäämisen halua. Kuinka paljon pitää sitten maksaa ylimääräisistä äänistä tai muiden tarinoiden sabotoinnista? (eihän kukaan enää omaa tarinaansa lue, kun Grond on sen nettiin laittanutGrond kirjoitti:Aiheeseen liittyen - haluatko varmistaa pärjäämisesi? Et kai halua upota massaan? Käy siis tuolla:
Pitäisiköhän nämä neuvottelut käydä pimeissä kabineteissa?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
*alkaa laskemaan rahatilannettaan* Hemmetti, vähän menee tiukalle...Grond kirjoitti:Aiheeseen liittyen - haluatko varmistaa pärjäämisesi? Et kai halua upota massaan? Käy siis tuolla:
Ehdottomasti.Grom Hardhammer kirjoitti:Pitäisiköhän nämä neuvottelut käydä pimeissä kabineteissa?
Olen alkanut huolestua... Minä itse olisin voinut jättääkin kisan pitämättä. Grond, ei sitä kaikkea *****a tarvitse sietää, herrasiunaa.Ornatrkur kirjoitti:Okei, sulla on hauskaa, en ajatellut kysyä tätä figuja maalaavana ihmisenä, mutta oletko koskaan ajatellut hankkia elämää tai jotain??
minä voin sabotoida vastustajia, hinta naurettavat 15 euroa, kaupanpäälle saat vanhoja viitosedikan warruja (no et todellakaan!! kuka niistä luopuisi vapaaehtoisesti!) Alas hintakartelli! alas hintakartelli!!
P.S. Grond: Kyllä nauratti. En tiedä onko kellonajalla mitään tekemistä tämän kanssa...
Bedit:ei, se ei johtunut kellonajasta.
P.S. Grond: Kyllä nauratti. En tiedä onko kellonajalla mitään tekemistä tämän kanssa...
Bedit:ei, se ei johtunut kellonajasta.
Hm, alkoi tuo ajatus kutkuttamaan niin taidetaanpa sitten nähdä minunkin tekele
.
Kyllä, tuo kuulostaa hyvältä äänestys-tavalta. Sitten vielä, että jos nyt asetettaisiin haamuraja tarinan pituudelle se 10 sivua sillä tuskin kovin moni jaksaa lukea sitä enempää. Ja kenties minimiraja vaikka yhden sivun verran. Tarina voi olla varmaan suomen tai englannin kielinen?
Grond kirjoitti:Sopiiko? Vasta-argumentteja?
Kyllä, tuo kuulostaa hyvältä äänestys-tavalta. Sitten vielä, että jos nyt asetettaisiin haamuraja tarinan pituudelle se 10 sivua sillä tuskin kovin moni jaksaa lukea sitä enempää. Ja kenties minimiraja vaikka yhden sivun verran. Tarina voi olla varmaan suomen tai englannin kielinen?
- Kynä-ääliö
Kuten aikaisemmin mielestäni mainittiin, molempiin kategorioihin saa osallistua yhdellä työllä kuten viime vuonna.Dalamar kirjoitti:Saako kumpaankin osioon osallistua?
Oliko tästä muuten edes viime kisassa puhetta? Ei tainnut yhtään englanninkielistä tekstiä ilmestyä. Mielestäni englanninkieliset tarinat ovat epäsuosiossa kisassa, kun joillakin kisaajilla (esim. minä) englanninkielentaito on vähän niin ja näin.Thelacan kirjoitti:Tarina voi olla varmaan suomen tai englannin kielinen?
Ei. Sai osallistua joko vain toiseen tai molempiin (tai sitten ei kumpaankaanCannonball kirjoitti:Eikös viime vuonna ollut pakko osallistua kumpaankin tai ei kumpaankaan?
GromEdit: Muuten Rune. Paljonko sitten siitä täytyy maksaa, että jätät osallistumatta?
Viimeksi muokannut Grom, Su 21.11.2004 15:39. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.