"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maddokit ja mekit =o

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
azuuh
Viesti:

maddokit ja mekit =o

Viesti Kirjoittaja azuuh »

Elikkäs ootteko tehny maddokkei tai mekkei örkeille 40k?
ku mä väsäsin nyt tommosen maddokin jolla o grot oirdely ja ´urtu syringe, mut sitte kiinnostais mimmosii mekkei ootte tehny ku pitäis ite semmonenki väsätä.
Kuva
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Europöpi

Viesti Kirjoittaja Europöpi »

tuo on jo hieno! Et tarvi parempaa! :)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

tässä nähään taas mestari työssään :D
Ehdotan "Konverssönmaestre" -merkkiä kyllä azuuhille. Joo, ton oon livenäkin nähny ja jopa hienompi, vaikka kuva todella hyvä onkin (siihen verrattuna, mitä tolla kameralla saa). En oo nähny muita vastaavia, mutta jos toi on WYSIWYG, niin toki kelpaa peleissä (ja on kelvannutkin).
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

Kuvan laatua ja varsinkin valotusta saadaan kiittää s2pidia jonkan luona toi kuva otettii, oltii pelaamas kampanjaa ja toi kamera minkä mä omistan on jotenkin "alkukantainen" ja sil ei saa hirveen hyvii valotuksii kuviin nii s2pid hankki sinne huoneesee semmosen 1000v työmaa lampun ja siel huonees oli sit nii hlvtin kuuma ja kirkasta että huhhu :)
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

ei
Viimeksi muokannut TranssiApina, Ti 27.06.2006 01:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no se oli kyl huumoria :D
Mut takas topicciin, jookosta?
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”