"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

CSM Chapter Approved FAQ hukassa

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Air Defence

CSM Chapter Approved FAQ hukassa

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Minulla on mielikuva, että olisin taannoin nähnyt GW:n sivuilla FAQ:n, jossa olisi tehty selvää, mitä yksikkötyyppiä minkäkin daemonic giftin omaavat joukot ovat uusien sääntöjen mukaan, siis esim d.flight = jump pack, d.steed = cavalry. Lähinnä kiinnostaisi tietää onko daemonic speedillä varustettu kaveri ratsu- vai jalkaväkeä.

Toinen seikkä, mistä en löytänyt mistään mitään mainintaa, on obliteraattorien toughness. Aiemmassa FAQ:ssa se oli 4(5), mutta nyt sitä ei enää löydy mistään. Vai onko se korjattu uudempiin CSM kodekseihin vitosesta neljä kautta vitoseksi? Oma kodeksini kun on kesältä -03, jossa oblin toughness on vielä puhdas viitonen.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Oblien T-arvossa ei ole tapahtunut muutosta sitten aiemmin korjatun kirjoitusvirheen korjauksen myötä eli se on instakillauksen suhteen 4+1=5.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Sääntökirjoissa on ainakin noita taulukoita ollut...

Big Grey Book (BGB) s. 264
Battle For Macragge (BFM) s. 87

Mitä Obliteihin tulee... 4(5), eli S8 aiheuttaa Instant Deathin. Tämä on korjattu niin vanhassa 3rdEd Chaos FAQissa, CA2004 Chaos FAQissa kuin Chaos Codexin uusissa painoksissakin.

GWn kannalta täydellisen typerää jättää typokorjaukset pois 4thEd FAQista ja kätkeä 3rdEd FAQ jonnekin sivustonsa syövereihin... Linkit löytyvät, tarkista Sotavasaran "40K: Säännöt - 3. Laitos" alue, siellä pitäisi olla pysyvänä aiheena 3rdEd FAQit.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Uzi-99 kirjoitti:Sääntökirjoissa on ainakin noita taulukoita ollut...
Big Grey Book (BGB) s. 264.
No niimpäs onkin! Minä kun yritin löytää moista taulukkoa the sääntökirjan hakemiston kautta, eipä sitä siellä ollu mainittu...
Uzi-99 kirjoitti:Mitä Obliteihin tulee... 4(5), eli S8 aiheuttaa Instant Deathin. Tämä on korjattu niin vanhassa 3rdEd Chaos FAQissa, CA2004 Chaos FAQissa kuin Chaos Codexin uusissa painoksissakin.
Joku leikkaa ja liimaa erratta täsätäkin olisi mukava keksintö.

Kiitos kuitenkin vastauksista molemmille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”