Rangers of the North
Kaikkia hyvien/pahojen joukkoja voi sekoitella ihan miten vain, käyttää kenen kanssa haluaa ja aivan niin paljon kuin vain itse tykkää. Teema kärsii, mutta jos haluaa ottaa welffijouset, rohanin ratsastajat, khazad Guardeja ja Elendilin niitä johtamaan, niin siitä vaan! Ei sitä missään kielletäkään.
Shall I burn you?
-
tomb king of khemri
Mistä lähtien LOTR:issa on ollut Mithril armourit? tolla frodolla on se mithril coat mutta en muualla ole sitä vielä tavannut. tuossa generaattorissa on vaa vaihtoehtona Mithril armourit joka vähän häiritsee mua. tosin en omista vielä uusinta kirjaa jos siinä vaikka on, en tiiä.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Rotk, lisämodelit (s. 120), Dain Ironfoot. Hän omistaa maagisen Mithril Coatin ja omaa siksi mahtavan deffa ysin.
SPedit: Korjattu viestiä.
SPedit: Korjattu viestiä.
Viimeksi muokannut Spinal, Ke 24.11.2004 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shall I burn you?
Ja hei! Tämä nyt sivuaa topikkia aika kaukaa, mutta se on epävirallinen sankarigeneraattori. Siellä voisi olla optioina vaikkapa "Silmaril, 5pts", tai "Portable 'The Great River' 7½pts", eikä tämä silti muuttaisi sen teoreettista arvoa suuresti. Laskuri perustuu GW:n statteihin, mutta ei tuota niitä.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Ja onhan Guard of the fountain courtillakin mithrillistä tehtyä panssarointia(tosin olikos pelkkä kypärä) minkä takia defence nousee yhden enemmän kuin heavy armour muuten nostaisi.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi