"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

flamewarin alkua

"Peli perustuu tositapahtumiin." Kaikki ns. oikeasta elämästä aiheensa ammentavat pelit maailmamme historiasta.
Örkkilordi

Viesti Kirjoittaja Örkkilordi »

Kuules Blackguard. Sä kirjoitit mun listasta aika idioottimaisesti! Oon vasta aloittelija. eli älä kirjoita tollaista uudestaan jos sopii.
Orks says WAAAAGH!
Goblins says WÄÄÄÄGH!
Snotlings says WIIIIGH!
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Örkkilordi kirjoitti:Kuules Blackguard. Sä kirjoitit mun listasta aika idioottimaisesti! Oon vasta aloittelija. eli älä kirjoita tollaista uudestaan jos sopii.
[OT]Itse en huomannut Blackguardin viestissä mitään asiatonta, kommentoi listaasi kuten itse halusi, ja jos antaa rakentavaa kommenttia, se ei ole idioottimaista. Yleensäkin laittomista uniteista huomautetaan jne. jne.

Lisäksi tämä ei kuulu tähän topicciin ollenkaan, pistä nuo vaikka yyveellä.[OT]
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Örkkilordi kirjoitti:Kuules Blackguard. Sä kirjoitit mun listasta aika idioottimaisesti! Oon vasta aloittelija. eli älä kirjoita tollaista uudestaan jos sopii.
OT Mielestäni annoin asiallisesti rakentavaa kommenttia. JOs tästä vielä jotain laitas yv:tä OT
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Historialliset miniatyyripelit”