"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pink Elf -armeijani

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
anemi

Pink Elf -armeijani

Viesti Kirjoittaja anemi »

Tässäpä olisi kuvia High Elfeistäni, joista joku jo ehti kyselläkin (todella hyvä tekosyy laittaa kuvat näytille ;) ).

Kuvista löytyvät jotensakin parhaat yksittäiset figuurini parin viime vuoden ajalta, sekä pari kuvaa yksiköistä, joista saa vähän kuvaa, miltä armeijani mahtaisi näyttää pelikentällä, jahka saan vielä nelisen kymmentä figua maaleihin...

Elikä, laittakaa kommenttia tulemaan maalausjäljestä, värityksestä ja kaikesta... Sekä vinkkejä kaipaisin, mikäli jokin on mennyt mielestänne pahasti vikaan.
Mutta muistakaa, etteivät nuo ole mihinkään näyttelyyn menossa, joten älkää olko liian julmia, muuten tulee itku. :) Ja jos tuo tapahtuu, niin ette koskaan näe vaaleanpunaista lohikäärmettäni, joka valmistuu ehkä jo vuonna 2007! ;)
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Ihan kivoja, parempia kuin minun maalaukset.

Se mikä minua häiritsi oli vaaleanpunaisen värin käyttö joissakin kohdissa, jotka ovat ehkä enemmänkin "metallia, esim. spearmanien bannerin yläosan "kiinnittimet", kypäräkoristeet ja bannerin kuu.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Muuten ihan ok pelifigu tasoa, mutta pinkki pilaa kaiken. Pinkki oli huonoiten maalattua ja se ei sovi ollenkaan noihin. Varsinkin haarniskoissa pinkki iskee ihan liikaa silmään ja pilaa muuten "harmoniassa" olevat värit. Aina ei voi onnistua :(

edit. Jottei nyt kokonaan negatiiviseksi tämä posti jäisi niin maagin silmät+ luomiväri? on hyvin onnistunut.
Viimeksi muokannut weis, Ke 24.11.2004 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ihan pelitasoa! Schemestä hillitömästi plussaa!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Pinkki on todella hienon näköistä. Joissain lähikuvissa vaan näkyy, että kasvot olisivat vähän suttuiset.
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Figut näyttivät liian muovisilta mutta muuten ihan hyviä
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

1hQ! toi m44g1 0n n11Q p15515!!!11! :)

Asiaan.
Weis on itseasiassa hyvinkin oikeassa, maalaustaso on ihan hyvää luokkaa, mutta pinkki taas luokaton.
Maagissa tuo pinkki toimi vielä aika hyvin, mutta kun siirryttiin rivimiehiin, niin pinkkin oli huonosti maalattua ja latisti tunnelman. Lähikuvissa varsinkin. Mutta onpa ollut uskallusta maalata armeija nuilla väreillä, ja ymmärrän kyllä.
Lisäksi beissit olivat tylsiä, hiekka tekisi kyllä terää.
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

Ja mitä tämä taas todistaa? Sen että elffit on hom.. öh, siis hortonomeja.

Mielenkiintoisen teeman olet valinnut ja maalausjälkikin on sitä pelifigutason yläpäätä. Keep up the good work :)
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Minä en kyllä noissa pinkeissä mitään pahempaa valittamista havainnut. Pelifiguiksi oikein mukavia ja ainakin aiheuttaa hymyä vastustajissa, jonka voi sitten keihäänkärjellä tunkea sinne missä...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Kauhea väriteema hienosti toteutettuna!
hieno kokonaisuus, vaikka sorsan silmät oli jotenkin liian isot!

Kun näkisi Tyrionin tuolla teemalla, niin kyllä siitä naurua aikaan sais ;)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Homojen väri on oikeastaan se lila, ei vaaleanpunainen. Yleensähän ne Naggarothin haltiat maalataan lilalla. Ettei nyt menisi aivan off topiciksi ja ettei kaikki delf pelaajat käy minun kimppuuni:

Mielestäni pinkki taas sopii hienosti noihin rivimiehiin ja maagi oli maalattu hienosti, varsinkin sen luomet. Shadow warriorissa taas oli käytetty aika paksua maalia, eli hieman enemmän ohennusta vain. Maalit pysyvät hienosti omilla alueillaan ettei siitä sen kummempaa. Hienoa että joku maalaa Phoenix Guardejakin! Kiva ilmestys, vaikka siinä värivalinnat olisi saanut olla ehkä enemmän radikaalimmat johtuen niiden harvinaisuudesta, myös gemit oli aika tönkköjä. Pelkkä valkoinen pistekin gemin yläkulmaan tekee siitä elävämmän, nyt ne näyttää vain joltain epämääräiseltä punaiselta kiveltä/metallilta.

Mutta loppupeleissä hieno peliarmeija. Pelifiguina sieltä hieman keskitasoa korkeampana luulen ma. Good job!
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Naldor kirjoitti:vaikka sorsan silmät oli jotenkin liian isot!
Se on mage. Jostain olin lukevinani että sorsat palvoisivat kaaosta. Mutta eipä se kai pidä paikkaansa kun niillä delffeilläkin on niitä sorsia. Mutta joka tapauksessa jotain tuollaista, mutta pointti on se että tuo on mage (vai onko se evergueen).

Väriteemasta en oikein pitänyt. Mielummin sini valkoisella väri teemalla tai jollain muulla mikä sopii. Mutta on nuo silti ihan hyvin maalattu.
"So long as there is light, there is a shadow"
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

Ihan hienoa jälkeä, ei siinä mitään. Toi väriteema jäi häiritsemään jotenkin, tulee mieleen liikaa cossi.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
ekemestari

Viesti Kirjoittaja ekemestari »

kyllä toi pinkki sopii paremmin ainakin noille helffeille kun delffeille itse omissa delffeissä en kyllä tuollaista väriä haluaisi mutta mun mielestä toi sopii ihan hyvin
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

pelifiguiksi hyvin maalattuja, siitä plussaa
Pinkki väriteema harvinainen ja omalaatuinen siitä suuri plussa ;)

jäin vain kaipaamaan kultaa figuihisi... olen kait niin tottunut omiini ;)
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Aika hieno, alussa kun katoin niin räjähdin nauramaan.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Pinkki kaipaisi mielestäni vahvan kontrastin, itse olisin esim. tuon maagin kaavun maalannut mustaksi tjsp. Kontrasti näyttää aina hyvältä.
zqmfgb
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Scar-Veteran kirjoitti:Se on mage. Jostain olin lukevinani että sorsat palvoisivat kaaosta. Mutta eipä se kai pidä paikkaansa kun niillä delffeilläkin on niitä sorsia.
Muuten, osa delffeistäkin palvoo kaamosta, ja ovatpa itsekin melko kaamosmaisia.. ;)

Mutta asiaan. Hienoa jälkeä olet saanut aikaan, ja minusta tuo pinkki tosiaankin sopii helffeille(paremmin ainakin kuin delffeille :)).
Hmm, jaa että pinkki lohikärmes? Sen haluaisin nähdä :D.
Joona-

Viesti Kirjoittaja Joona- »

Jaahans... Niin kuin historian opettajallani on tapana sanoa "Nämä ovat niitä tyttöjen pinkkejä unelmia" nämä olivat juuri sitä. ;) Hieno teema todella upealta näyttää, mutta sellainen seikka häirihti että spearmanien kilpien reunat jotka ovat pinkit näyttävät jotenkin "tosta noin ja tost noin" tekeleiks muuten upean näköistä. Ja sit viel noitten sword mastereiden levypanssari oli jotenkin suttuista. Muut varmaan jo kommentoivat kaikkea mitä itse tässä kommentoin mutta ei kai se mittää....
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

No, sopiihan se :D pinkki noille, muuten ihan kivasti maalattuja. Erityisesti tuo avarielle jota varmaan magena käytät pisti mukavasti silmään. Kaiken kaikkiaan maalaus on tasoa 8+. :)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”