Tarinakilpailu II - ideointi ja suunnittelu
Niin tietysti. Itse olin edellisen tarinakilpailun aikana jossain muualla, joten en kerennyt äänestämään, osallistumisesta puhumattakaan.Grond kirjoitti:Se nyt tulee olemaan itsestäänselvyys. Muutenhan voisi äänestyksessä valita vain kolme satunnaista tarinaa, edes lukematta niitä :o).Darlantan kirjoitti:Ja itse kannatan tuota myös, että pitää perustella äänensä.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Mitä? En minä *****illut! Totesin vain faktan. Luulisi, että olet tähän mennessä itsekin huomannut, että ihmiset yksinkertaisesti rakastavat tarinoitasi. Minä muiden muassa (vaikka on Sotussa muitakin hyviä kirjoittajia, joista yhtä lainaan seuraavassaRune kirjoitti:Tiedätkö, ei ole pakko jatkuvasti ****illa...Olenko tehnyt jotain väärin sinua kohtaan, tai jotain...?
Eikö? Huh huh. Huh-huh-huhh. (Miksi ihmeessä olen näin helpottunut?) Mielenkiintoista nähdä, tunnistanko ihmiset pelkän kirjoitustyylin perusteella... Ja mielenkiintoista nähdä, ketä äänestän...Grom Hardhammer kirjoitti:Tietääkseni tarinoiden lopussa ei edelleenkään lue kenen teksti on kyseessä. Joten, vaikka Runella on persoonnallinen kirjoitustyylinsä, niin tunnistaminen lukuisten muiden hyvien tarinoiden joukosta on varmasti vaikeaa.
Runen tekstit on kyllä helppo tunnistaa komean lopun perusteella. (Ja tämä ei ole sitä ****n *****ilua.)
edit: Nyt meni ennätykset rikki. 19 sensuroitua kirjainta yhdessä viestissä...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
Stenvall
tässä voi olla pakko hieman käyttää hieman finglishiä. kun ajattelee, kumpi kuulostaa paremmalta?
"hän tarttui karjuen pultteriinsa, ja ampui sarjan pultteja vihollisrivistöön"
vai
"hän tarttui krjuen boltteriinsa, ja ampui sarjan boltteja vihollisrivistöön"?
vai
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Eikös Bolter olisi ihan hyvä sana käytettäväksi tuossa tilanteessa? Kivääri olisi ennemminkin kaartin taskulamppu. Bolter voisi tietenkin olla vaikka raskas kiväärikin, mutta voi olla että siinä alkaa moni jo ihmetellä mitä sillä loppujen lopuksi tarkoitetaan. Mutta kunhan teksti on toimivaa, niin ei tuollaisilla pienillä asioilla ole merkitystä. Jos käy selvästi ilmi, että kivääri olisi tuossa tapauksessa Bolteri, niin mikäs siinä. Toisaalta, jos samassa tarinassa on taskulamppuja ja bolttereita, voivat ne mennä helpostikkin sekaisin.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
-
Stenvall
Muuten alempi, mutta siinä on kirjoitusvirhe: krjuen.Dalamar kirjoitti:tässä voi olla pakko hieman käyttää hieman finglishiä. kun ajattelee, kumpi kuulostaa paremmalta?
vai
-
Stenvall
No ei kyllä yhtään mitenkään.Grond kirjoitti:Hmm, mites tämä muuten enää liittyy tarinakisaan?
Muuten, missäs Andromedus luuraa? Juolahti mieleeni, kun lueskelin noita edellisen kisan vuodentakaisia viestejä. Androhan oli ekan tarinakilpailun alullepanija ja keksijä, ja saihan hän kolmannen sijankin siinä. Hän ei ole kirjoittanut tänne mitään pitkään aikaan. Onko kenelläkään mitään tietoa hänen olemassaolostaan...?
Kliketi klikTapsa kirjoitti:No ei kyllä yhtään mitenkään.Grond kirjoitti:Hmm, mites tämä muuten enää liittyy tarinakisaan?
Muuten, missäs Andromedus luuraa? Juolahti mieleeni, kun lueskelin noita edellisen kisan vuodentakaisia viestejä. Androhan oli ekan tarinakilpailun alullepanija ja keksijä, ja saihan hän kolmannen sijankin siinä. Hän ei ole kirjoittanut tänne mitään pitkään aikaan. Onko kenelläkään mitään tietoa hänen olemassaolostaan...?
Sanoi tulevansa kisaan.
Olenpas sokea. Mitenkähän tuo on jäänyt kokonaan huomaamatta? Ehkä pitäisi ruveta katsomaan noita 40k-tarinoitakin vähän tarkemmin...Rune kirjoitti:Kliketi klikTapsa kirjoitti:No ei kyllä yhtään mitenkään.Grond kirjoitti:Hmm, mites tämä muuten enää liittyy tarinakisaan?
Sanoi tulevansa kisaan.