Pink Elf -armeijani
Re: Pink Elf -armeijani
Tuon haluan kyllä nähdä, tosissaan.anemi kirjoitti:Ja jos tuo tapahtuu, niin ette koskaan näe vaaleanpunaista lohikäärmettäni, joka valmistuu ehkä jo vuonna 2007!
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
ihan ok pelifiguja. jos et noihin baseihin hiekkaa laita (suosittelen, yllätyin itsekin ekalla kerralla) niin omasta mielestäni jätä koko base mustaksi tai joku muu virheä ku toi tappavan kirkas goblin greenkö se oli. sekota vaikka jotai mustaa/ruskeeta/harmaata et tulee tummempaa. mut todellakin suosittelen sitä hiekka, otat vaikka hiekkalaatikosta, erikeepperillä baseen sitä, maalaat mustaksi/ruskeaksi ja sit viel kuivaharjaat kirkkaamalla sävyllä ja muutama ruohotuppo tai sammalta ni bra. muuten toi maalaus ihan hyvää mut ohuemmat värit kenties ja pinkit kohdat ehdottomasti ihan tasaseks ja hieman kirkkaammat lightit.
hyvä.
hyvä.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
- makkarafolio
Siis pinkki on hyvä yritys, mutta valkoinen ei sovi lainkaan sen kanssa. Varsinkin nuo kilvet, jotka ovat kokonaan valkoisia, ovat kamalaa katsottavaa. Toisin pinkin vierelle jonkun suht tumman, murretun, maanläheisen värin, kuten vihreän tai ruskean. [murrettuna]. Maalaustekniikasta minulla ei ole mitään kommentoitavaa, mutta väreistä osaan puhua.
Paikoitellen pinkki pilasi kaiken esim. noissa haarniskan olka"jutuissa" ( en tiedä mitä ne ovat ) sekä kilvissä, mutta muuten ihan omaperäinen värimalli high elf armeijalle! Maagin kaapuun tuo pinkki sopi oikein hyvin 
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
Kiitos todella paljon kaikille tähänastisesta palautteesta. Toivottavasti sitä tulee enemmänkin... 
Palaute on ollut positiivisempaa, kuin olin odottanut, varsinkin tuosta maagista, jonka maaleista itse en enää niin hirveästi pidä, vaikka yksi lempifiguistani onkin...
Sen verran tähänastisesta, että tidän kyllä pinkin olevan ainakin keihäsmiehissä ja useissa swordmastereissa huonosti maalattua (huonoimmat ovat takariveissä
), eikä se välttämättä muutenkaan (armeijan) värinä miellytä kaikkien silmää... Onneksi jotkut edes pitävät.
Teemaa en kuitenkaan enää vaihda. En sitten niin mihinkään suuntaan, vaikka tuo kontrastikysymys on käynyt omassa mielessänikin useaan kertaan. Mitä High Elfejä nuo olisivat, jos ne olisivat tummia?
Nuo panssarien pinkit osat, jotka pistävät silmään ainakin keihäsmiehissä, on uudemmissa figuissa tehty metallisemman näköisiksi dry brushaamalla siihen päälle mithril silveriä... Päivitän kuvia, kun olen saanut tarpeeksi maalattua "First among Equals"-keihäsmiehiäni, jotka näyttävät lähinnä siltä tyypiltä, joka nököttää yksilökuvassa...
Baseista tuli myös kritiikkiä, mutta jotenkin minua miellytti ajatus ruohoisella (ei laisinkaan hiekkaisella) kukkakedolla kävelevistä iloisista hatsuista, sekä lisäksi tuo ruohoflokki sopii parhaiten taistelumaton kanssa yhteen... Basejen reunoihin voisi kuitenkin laittaa jotakin... Onko ideoita?
Lisää palautetta, jos tulee jotakin mieleen, kiitos!
Palaute on ollut positiivisempaa, kuin olin odottanut, varsinkin tuosta maagista, jonka maaleista itse en enää niin hirveästi pidä, vaikka yksi lempifiguistani onkin...
Sen verran tähänastisesta, että tidän kyllä pinkin olevan ainakin keihäsmiehissä ja useissa swordmastereissa huonosti maalattua (huonoimmat ovat takariveissä
Teemaa en kuitenkaan enää vaihda. En sitten niin mihinkään suuntaan, vaikka tuo kontrastikysymys on käynyt omassa mielessänikin useaan kertaan. Mitä High Elfejä nuo olisivat, jos ne olisivat tummia?
Nuo panssarien pinkit osat, jotka pistävät silmään ainakin keihäsmiehissä, on uudemmissa figuissa tehty metallisemman näköisiksi dry brushaamalla siihen päälle mithril silveriä... Päivitän kuvia, kun olen saanut tarpeeksi maalattua "First among Equals"-keihäsmiehiäni, jotka näyttävät lähinnä siltä tyypiltä, joka nököttää yksilökuvassa...
Baseista tuli myös kritiikkiä, mutta jotenkin minua miellytti ajatus ruohoisella (ei laisinkaan hiekkaisella) kukkakedolla kävelevistä iloisista hatsuista, sekä lisäksi tuo ruohoflokki sopii parhaiten taistelumaton kanssa yhteen... Basejen reunoihin voisi kuitenkin laittaa jotakin... Onko ideoita?
Lisää palautetta, jos tulee jotakin mieleen, kiitos!
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Jesh! Think Pink! Söpöjä... Hyvä että joku muukin ymmärtää pinkin päälle... 
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Half-breed
Mä olen sanaton.... mutta pakko sanoa jotain 
Siis, aevan ihaaaaania haltioita. Ei tämän söpöimmiksi voi mennä
Pinkistä vriteemasta iso plussa! Oikeasti, joku sentään viitsii maalata helffejä pinkillä.. se on hyvä se
Mutta nuo highlightit on vähän... hmm... comme ci, comme ca...
jotain pientä niihin niin hyvä tulee ja tosiaan, kultaa kaipaisin myös näihin.. toisi sellaista eliittimäisempää imagoa kehiin.
Mutta joo, loistava armeijan alku. Ihania pikku-ukkoja
Siis, aevan ihaaaaania haltioita. Ei tämän söpöimmiksi voi mennä
Pinkistä vriteemasta iso plussa! Oikeasti, joku sentään viitsii maalata helffejä pinkillä.. se on hyvä se
Mutta nuo highlightit on vähän... hmm... comme ci, comme ca...
jotain pientä niihin niin hyvä tulee ja tosiaan, kultaa kaipaisin myös näihin.. toisi sellaista eliittimäisempää imagoa kehiin.
Mutta joo, loistava armeijan alku. Ihania pikku-ukkoja
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaampa anemille itsekkin, sanon näin: Pinkki, ihan kiva oivallus, ja toimi ihan hyvin. Maagi oli hyvin maalattu, pisteet sulle. Mitä nyt basen reunoista oli lähtenyt maalia, mutta käytössä ne kuluvat ja maali karisee pois. Sitten spearmaneista: ei näin. Vaikka ne ovatkin rivisotilaita, maali ei ollut kaikissa kohtaa peittänyt maalattavaa aluetta, ja toiseksi, valkoinen oli rumaa. Jos et vielä käytä valkoista pohjamaalia, minusta sinun kannattaisi siirtyä siihen. Swordmasterit olivat muuten ihan "jees", mutta metalli näytti vähän huonolaatuiselta. Tee niinkuin minä, ja osta upouusi boltgun metal, joka on kunnossa ja jolla on kiva maalata. Ja lopuksi, toivotaan että nyt ei suututa kun tuli kritiikkiä 
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
-
Höpsönassukka
Calencon (taimikälie) kirjoitti:
Nyt kuule! jos vielä ikinä, IKINÄ, vihjaat delffejä homoiksi minä työnnän night goblinin keihäineen kaikkineen sun korvasta sisään ja repäisen sen ulos toiselta puolelta. ONKO SELVÄ!Homojen väri on oikeastaan se lila, ei vaaleanpunainen. Yleensähän ne Naggarothin haltiat maalataan lilalla. Ettei nyt menisi aivan off topiciksi ja ettei kaikki delf pelaajat käy minun kimppuuni:
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
rupu-ukko kirjoitti:Nyt kuule! jos vielä ikinä, IKINÄ, vihjaat delffejä homoiksi minä työnnän night goblinin keihäineen kaikkineen sun korvasta sisään ja repäisen sen ulos toiselta puolelta. ONKO SELVÄ!
Ei ole selvä, johan helffejäkin vihjaillaan homoiksi väärän syyn takia, miksei siis delffejä saisi vihjailla ei niinkään oikean, mutta paremman syyn takia? Ja se ngobbo tuskin uskaltaisi lähellekään minun haltia-figujani. Ei edes keihään kanssa.Demension kirjoitti:Ja mitä tämä taas todistaa? Sen että elffit on hom.. öh, siis hortonomeja.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
LurkkiKapteeni
Kuullessani sanan pink, ajattelin figujen näyttävän vähintäänkin mauttomilta... mutta värit iskivät minuun. Varsinkin swordmasterit näyttivät hienoilta. Yhdistettynä hyvään maalausjälkeen, nämä kuuluvat kyllä minun kokemusperäisien high elffien parhaimmistoon. Armeijana näyttävät varmaan vielä hienommilta.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
-
Rautaharakka