"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ensimmäinen character-figuni: High Elf Mage

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

todella vaikuttavaa työta kerään eldareita ja sain loisto ajatuksen niitten ihon maalaukseen
:)
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Ankka

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Oho! Sehän on hieno ajattelin kuvauksestasi, että se on semmonen kökkyrä, mut eihän se ollukkaa. Korkeaa pelitasoa, kasvoista SUPERPLUSSA! Onnistunut mainiosti. Oma ensimmäinen character-figuni sai uidan maalinpoistoaineessa kolmesti ennenkuin olin tyytyväinen
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Ehdottomasti propseja kuvasta! Loistava laatunen (ainakin kun ottaa huomioon, mitä olen viime aikoina nähnyt). Sitten figuun...

Hyvä, valot ja varjot hoksattu. Niitä voisi tosin käyttää vähän enemmän (esim. sauva näytti suht tylsältä).

Black line oli tehty joihinkin paikkoihin, tee vaan kaikkialle.

Jalokiviäkin voisi korostaa hieman, nyt näyttää typerältä punaiselta kiveltä.

Kuitenkin kuvanlaatu oli loistava! Olisihan sitä toki edestäkin katsellut, mutta näillä mennään.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Nimikirjoituksiahan ei jaeta! ;)

[EGO]Ei tämä ensimmäinen kerta ole, kun kuvaamistaitojani kehotaan! Ehkä olen vain niin.. niin hyvä.[/EGO]
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

jaajaajaa; epäilen vähän olisiko tuo ensimmäinen character, ehkä kuudes? :)

- calengon, liittyminen foorumeille joulukuuta 2002? oikein aloittelija vai?
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

killer elf kirjoitti:jaajaajaa; epäilen vähän olisiko tuo ensimmäinen character, ehkä kuudes? :)

- calengon, liittyminen foorumeille joulukuuta 2002? oikein aloittelija vai?
Aivan. Figuilua olen harrastanut jo kaksi vuotta, mutta maalaamismääräni ovat aivan naurettavan pienet. Tähän mennessä olen maalannut 20 spearmeniä, 6 silver helmiä, bolt throwerin creweineen, lähes kokonaan chariotin ja vasta vähän aikaa sitten uskaltauiduin maalaamaan characteria. Pisteet minulle.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”