miten pudotaa Stegadon?
Jos Stegadon häviää close combatin (oli CR sitten mitä tahansa), joutuu se tekemään break-testin kuten mikä tahansa combatin hävinny yksikkö. Skinkkien leadershipillä ja ominaisuuksilla. Lissujen kirjassa lukee, mitä nämä sitten tarkoittavat. Mutta hyvin helposti stegadon lähtee karkuun, jos se häviää kierroksen combattia.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=32459
Chargettamista voi olla vaikea estää, kääpiöistä en tarkemmin osaa sanoa. Ammutaan alas ennen chargea.
Chargettamista voi olla vaikea estää, kääpiöistä en tarkemmin osaa sanoa. Ammutaan alas ennen chargea.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
-
Viljanderi
-
Grand Admiral Prawn
Ei nyt sentään. Pitää ottaa yleiskuva huomioon - stonareita tarvitaan heikentämään sauruksia ennen lähistä.pamp-pu kirjoitti:Kaksi Stonaria - toinen Accuracylla ja Burningillä ja toinen Accuracylla ja Penetratingilla. Hieman hintavia, mutta hoitavat hommansa.
En ole dwarffipelaaja mutta sanoisin että sinulla on kaksi vaihtoehtoa: jos olet varma että saat otuksen kumoon ennen kuin se iskee kiinni, ammu kaikin mokomin. Jos se on siinä ja siinä, keskitä tulivoima johonkin mitä saa helpommin heikennettyä (saurukset ja erityisesti kroksigorit) ja huolehdi stegasta sitten kun se on ajankohtaista. Kunhan et päästä sitä flänkkäämään, sen ei pitäisi aivan kauheaa tuhoa saada aikaan. Dwarffit on kuitenkin kestäviä.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Slayerit voisivat olla hyviä steadagonia vastaan.
Eivät varmasti pakene, saavat saman Strenan kuin vihun T ,2 hyökkäystä per karvanaama tai 3 jos on giantslayer. Itse ainakin kokeilisin tappaa sen slayereillä ja jos slayerit eivät tapa sitä niin ainakin steadagon on lukittu tappeluun vähintään pariksi vuoroksi. Itse käytän 16 slayeriä joista 1-2 giantslayeriä ja tähän mennessä ovat toimineet hyvin.
Tosin steadagoniin en ole törmännyt, mutta jätit, tombscorpparit, örkit,lurkit,charriootit sekä elffit ovat slayerihin jumittuneet.
Eivät varmasti pakene, saavat saman Strenan kuin vihun T ,2 hyökkäystä per karvanaama tai 3 jos on giantslayer. Itse ainakin kokeilisin tappaa sen slayereillä ja jos slayerit eivät tapa sitä niin ainakin steadagon on lukittu tappeluun vähintään pariksi vuoroksi. Itse käytän 16 slayeriä joista 1-2 giantslayeriä ja tähän mennessä ovat toimineet hyvin.
Tosin steadagoniin en ole törmännyt, mutta jätit, tombscorpparit, örkit,lurkit,charriootit sekä elffit ovat slayerihin jumittuneet.
- Konrad von Richtmark
Hyviä ehdotuksia on tullut, mutta itse ehdottaisin seuraavaa:
Muutama ryhmä Thunderereja, Stone Thrower Rune of Accuracylla, Bolt Thrower Rune of Burningillä ja ehkä kaveriksi toinen Bolt Thrower ilman riimuja.
Stegadon on siitä pirullinen, että se kerää kaiken tulen itseensä, joten muista varoa muitakin unitteja.
Muutama ryhmä Thunderereja, Stone Thrower Rune of Accuracylla, Bolt Thrower Rune of Burningillä ja ehkä kaveriksi toinen Bolt Thrower ilman riimuja.
Stegadon on siitä pirullinen, että se kerää kaiken tulen itseensä, joten muista varoa muitakin unitteja.
"Professional Blowjobs Since 1999"
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
-
Mazu
-
flinkkuman