"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gobbo piraatit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Kumpikohan liikkuu nopeammin..tynnyri vai susihukka? Wolfin movement on 9" joka soveltuu erinomaisesti raidiin (kuten warhammer skirmish skenaariossa jossa lauma wolf ridereita käy kylän kimppuun) ja olettaen että joku pahvi oikeasti ottaisi tynnyrit peliin, kuinka nopeasti kuvittelette niiden liikkuvan maalla? Entä jos se tynnyri törmää kiveen tai kuoppaan? Mitä jos goblin astuu harhaan? Kuinka paljon erikoissääntöjä haluatte tynnyrille että se on yhtään realistinen mutta kuitenkin tarpeeksi yksinkertainen että sillä jaksaa pelata? Wolf rider.
Eye is green.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Kylläpä irroitti hersyvät naurut tuo Eraphionin vuodatus. Osaksi siitä mielikuvasta kun goblin tynnyreineen törmää kiveen, mutta suuremmalti osin siitä, miten vakavasti voi tämänkin harrastuksen hassuimman armeijan variaatiomietiskelyt ottaa..

Älkää käsittäkö väärin. Minä jos kuka rakastan alkuperäisiä susiratsastajia.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Konffaa squigille pitkän pyrstön.. Tadaa, sea squig. Sitä voi sitten käyttää wolf riderinä. Lisähupina voit konffata gobbot vesihiihtämään squiggien perässä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Väkipyörä kirjoitti:Kylläpä irroitti hersyvät naurut tuo Eraphionin vuodatus. Osaksi siitä mielikuvasta kun goblin tynnyreineen törmää kiveen, mutta suuremmalti osin siitä, miten vakavasti voi tämänkin harrastuksen hassuimman armeijan variaatiomietiskelyt ottaa..

Älkää käsittäkö väärin. Minä jos kuka rakastan alkuperäisiä susiratsastajia.
Kiitti..olin herännyt puoli tuntia aikaisemmin :P
Eye is green.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Hei ohoi! missä on puujalat? miettikääs sitä piraattigianttia puujalalla. Joku on ehkä voinut huomata tuollaisen keskusteluntyngän toisaalla.(yleis.kesk.) Itselläni oli idea gobbojen käyttämistä joki squigeistä, joita käytettäisiin torpedoina puhkomaan reikiä vihu paatteihin et laivoihin.
Paatin reunoille tökättyihin lankkuhin sidotut squigit ampasee etiäpäin kun niiden köydet irrotetaan, ja arvaappa meneekö nälkänen squigi yhestä laivasta läpi?
Kyllä se menee, ja kovaa. :D
Drago^

Kärryt

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Voisit kärryt tehä silleen että itse kärry hökkeli on vene ja niitä vetää kaksi sutta ;) .
No pain no gain.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”