Gobbo piraatit
Kumpikohan liikkuu nopeammin..tynnyri vai susihukka? Wolfin movement on 9" joka soveltuu erinomaisesti raidiin (kuten warhammer skirmish skenaariossa jossa lauma wolf ridereita käy kylän kimppuun) ja olettaen että joku pahvi oikeasti ottaisi tynnyrit peliin, kuinka nopeasti kuvittelette niiden liikkuvan maalla? Entä jos se tynnyri törmää kiveen tai kuoppaan? Mitä jos goblin astuu harhaan? Kuinka paljon erikoissääntöjä haluatte tynnyrille että se on yhtään realistinen mutta kuitenkin tarpeeksi yksinkertainen että sillä jaksaa pelata? Wolf rider.
Eye is green.
Kylläpä irroitti hersyvät naurut tuo Eraphionin vuodatus. Osaksi siitä mielikuvasta kun goblin tynnyreineen törmää kiveen, mutta suuremmalti osin siitä, miten vakavasti voi tämänkin harrastuksen hassuimman armeijan variaatiomietiskelyt ottaa..
Älkää käsittäkö väärin. Minä jos kuka rakastan alkuperäisiä susiratsastajia.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Kiitti..olin herännyt puoli tuntia aikaisemminVäkipyörä kirjoitti:Kylläpä irroitti hersyvät naurut tuo Eraphionin vuodatus. Osaksi siitä mielikuvasta kun goblin tynnyreineen törmää kiveen, mutta suuremmalti osin siitä, miten vakavasti voi tämänkin harrastuksen hassuimman armeijan variaatiomietiskelyt ottaa..
Eye is green.
- dead flesh penalty
Hei ohoi! missä on puujalat? miettikääs sitä piraattigianttia puujalalla. Joku on ehkä voinut huomata tuollaisen keskusteluntyngän toisaalla.(yleis.kesk.) Itselläni oli idea gobbojen käyttämistä joki squigeistä, joita käytettäisiin torpedoina puhkomaan reikiä vihu paatteihin et laivoihin.
Paatin reunoille tökättyihin lankkuhin sidotut squigit ampasee etiäpäin kun niiden köydet irrotetaan, ja arvaappa meneekö nälkänen squigi yhestä laivasta läpi?
Kyllä se menee, ja kovaa.
Paatin reunoille tökättyihin lankkuhin sidotut squigit ampasee etiäpäin kun niiden köydet irrotetaan, ja arvaappa meneekö nälkänen squigi yhestä laivasta läpi?
Kyllä se menee, ja kovaa.