Kiva kun irrotit kursivoidun tekstini kontekstistaan. En todellakaan ole itse (tai halua kehottaa ketään muutakaan) maalaamaan asenteella "**ttu moon paras, muut on ihan kuraa". Nöyryyttä tarvitsee jokainen maalari töihinsä. Jos joku jostain kumman syystä haluaisi välttämättä menestyä tällaisessa kisassa, olisi huomattavasti helpompaa avata Photari ja "maalata" figunsa täydelliseksi.
Henkilökohtaisesti tosin ärsyttää tämänhetkisten asenteiden jäykkyys. Koko kilpailun konseptista ei keskusteltu 'konin jälkeisiä topikkeja lukuunottamatta julkisesti. Minä en ole mitään kilpailua järjestämässä, yritinpähän vain herättää uudelleen keskustelua aiheesta. Ilmeisesti epäonnistuin. Tosin positiivista on että reagoit asiaan voimakkaasti. Valitettavasti takerruit vaan epäolennaiseen.
oma luokka niille jotka ei edes jaksa yrittää
Väärin, tuo ei suinkaan ollut tarkoitukseni. Mikäli jaksoit lukea viestini viimeiseen virkkeeseen asti, saatoit mahdollisesti huomata että luokan taka-ajatuksena olisi minulle henk. koht. uusien ideoiden ja ratkaisumallien hankkiminen. Kalkkiutumisvaara hiekkaan ja staticiin on tässäkin.
Pahoittelen mikäli ymmärsit raflaavaksi tarkoitetun idean julkaisuni väärin. Toivon että lukisit edellisen viestini uudelleen ajatuksella läpi ja miettisit hetken mikä tekstin pätkässäni on oleellista ja vakavaa, mikä tässä oin se kuuluisa villakoiran ydin. Kiitos.
(Tästä lähtien aion jokaiseen viestiini jota kirjoitan vain puoliksikin ei vakavissaan liittää 15 hymiötä perään, ettei kukaan vaan varmasti ymmärrä väärin viestin tyylilajia. Kylläpäs meistä internet kansalaisista on tullut oikolukutaidottomia. Hmph.)
Edit: Enkä halua aloittaa flamewaria, mutta toivon että minua ei kohdella "henkilönä joka haluaa voittaa keinolla millä hyvänsä". En ole sitä missään määrin.
Edit2: apologies accepted