Minas Tirith lista
Minas Tirith lista
Gandalf the White - 200 Pts
Aragorn /w armor - 180 Pts
7 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & shield - 56 Pts
5 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & bow - 40 Pts
3 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & Spear - 24 Pts
Tommonen lista, pelailen siis kaveriani vastaan joka käyttää suunnilleen seuraavanlaista listaa:
- Ringwraith ja/tai Lurtz johtamassa
- Lopuilla pisteillä Uruk-Haita (Kilvillä ja pikeillä)
Tiedän ettei minulla ole hirveästi massaa, ei vaan noita figuja tuppa hirveästi löytymään. Noi figut kaikki löytyy jo. Onko siis tolla minas tirith listalla mitään mahdollisuuksia, vai pitääkö suosiolla massaa ottaa lisää?
Aragorn /w armor - 180 Pts
7 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & shield - 56 Pts
5 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & bow - 40 Pts
3 Warriors of Minas Tirith /w Hand Weapon & Spear - 24 Pts
Tommonen lista, pelailen siis kaveriani vastaan joka käyttää suunnilleen seuraavanlaista listaa:
- Ringwraith ja/tai Lurtz johtamassa
- Lopuilla pisteillä Uruk-Haita (Kilvillä ja pikeillä)
Tiedän ettei minulla ole hirveästi massaa, ei vaan noita figuja tuppa hirveästi löytymään. Noi figut kaikki löytyy jo. Onko siis tolla minas tirith listalla mitään mahdollisuuksia, vai pitääkö suosiolla massaa ottaa lisää?
Garoth, kiitos vastauksesta. Pitää joku päivä kokeilla näitä eri listoja. Ja jossain vaiheessa hommata lisää figujakin, Boromiria en mielellään käyttäisi kun vihasin sitä LotR: FotR leffassa
. Gandalf taas on niin asenne äijä, että tekis mieli sitäkin käyttää, onko gandalf ratsulla parempi hinta/laatu suhteeltaan kuin ratsuton versio?
Mitä teidän kannattaisi minun hommata? Jotain toiselaisiakin sotureita voisi rivistöön tunkea, rangers of gondoreita faramirin kanssa tai Minas tirith ritareita...
Mitä teidän kannattaisi minun hommata? Jotain toiselaisiakin sotureita voisi rivistöön tunkea, rangers of gondoreita faramirin kanssa tai Minas tirith ritareita...
Ja tuohon Garothin tekemään listaan voit vaihdella Boromirin (105 pistettä) paikalle Legolasta (100 pistettä) tai gimliä (90 pistettä) Siis tuossa Legolaksen ja Gimlin pistemäärät sisältävät elf cloackin ja Legolaksella armourin. Tämän mainitsen siksi ettei joku tule sanomaan tähän pian että "Legolas on 85 pistettä ja Gimli 80"