Sotun sukupuolitasapaino?
Sotun sukupuolitasapaino?
Tuli vain mieleen kysyä, että montako edes suhteellisen aktiivista naispuolista käyttäjää Sotulla oikeastaan on? Aiheen pointtina on siis selvittää, onko täällä yleensä mitään todennäköisyyttä törmätä naisen kirjoittamaan kommenttiin. Tiedän, että ainakin yksi vähemmistösukupuolen edustaja on olemassa. Paljastakaa toki itsenne, jos kehtaatte. 
Dice are my best weapons.
Re: Sotun sukupuolitasapaino?
Taitaa olla taka-ajatuksena iskeä naisia hammereiden avullaQuintus kirjoitti:Tuli vain mieleen kysyä, että montako edes suhteellisen aktiivista naispuolista käyttäjää Sotulla oikeastaan on? Aiheen pointtina on siis selvittää, onko täällä yleensä mitään todennäköisyyttä törmätä naisen kirjoittamaan kommenttiin. Tiedän, että ainakin yksi vähemmistösukupuolen edustaja on olemassa. Paljastakaa toki itsenne, jos kehtaatte.
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Re: Sotun sukupuolitasapaino?
HahahaHerra-Piirakka kirjoitti:Taitaa olla taka-ajatuksena iskeä naisia hammereiden avullaQuintus kirjoitti:Tuli vain mieleen kysyä, että montako edes suhteellisen aktiivista naispuolista käyttäjää Sotulla oikeastaan on? Aiheen pointtina on siis selvittää, onko täällä yleensä mitään todennäköisyyttä törmätä naisen kirjoittamaan kommenttiin. Tiedän, että ainakin yksi vähemmistösukupuolen edustaja on olemassa. Paljastakaa toki itsenne, jos kehtaatte.
Dice are my best weapons.
Sotavasarassako 1 tai jopa 2 naiskäyttäjää. Ho ho ho...niinpä niin...Varmaan todella harvinainen mahdollisuus. Jos sotussa on 1 tai 2 naiskäyttäjää jotka yhteensä ovat lähettäneet n.2000 viestiä niin jos kaivelee vanhoja topikkeja niin suunillen 1% viesteistä on naissukupuolen postaamia...
...and hell came with him...
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
-
Ihmiskilpi
Anemi ja Luna? Mitäs hemmettiä? Be this true? Miksi en ole tiennyt?
No on meillä Ninnu ja Eini. Idlaavia naiskäyttäjiä varmasti paljon enemmänkin.
edit\\
No on meillä Ninnu ja Eini. Idlaavia naiskäyttäjiä varmasti paljon enemmänkin.
edit\\
I'm not saying a thing...Eraphion kirjoitti:Neitejä täältä ainakin löytyy..ke ke ke ke ke ke ke
Viimeksi muokannut Rune, Ti 30.11.2004 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näin MuTu-menetelmään turvautuen, luulen että melkein kaikki naiskäyttäjät ovat "lurkereitä" näin foorumitermein koska miespuoliset pelaajat reagoivat turhan vauhkoontuneesti naispelaajaan; esim. The Skull Throne-foorumilla kävi joskus täysi kaaos kun parille uudelle käyttäjälle tuli tietoon että Belazikkal oli nainen (tai noh, tyttö). Tytöt/naiset ehkä eivät halua tällaista huomiota, vaan haluavat olla "vain yksi muiden joukossa".
Toinen syy voi olla se, että yhteiskunta näin mainstreaminä ei tue tyttöjen "nörttiharrastuksia" ellei kyseessä ole LARPpaus tai jokin... Mutta, kuten sanoin, kyseessä on MuTua...
Toinen syy voi olla se, että yhteiskunta näin mainstreaminä ei tue tyttöjen "nörttiharrastuksia" ellei kyseessä ole LARPpaus tai jokin... Mutta, kuten sanoin, kyseessä on MuTua...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Eini? Anemi? Luna? Miksei kukaan ole kertonut minulle? Eikö kukaan välitä minusta? No ei tietenkään välitä, mitäs minä oikein höpisen...
Mutta siis eiköhän näitä likkoja (anteeksi sivistymätön ilmaisuni, hyvät naiset
) ole täällä Sotussa muutama, ehkä vähän enemmänkin. Kai. Mistäs minä tietäisin.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
-
Andromedus
No vitsillähän se.Aacheron kirjoitti:Vitsillä kait tämäkin oli väännetty, mutta kuten sanotaan englanniksi, "I rest my case".Darlantan kirjoitti:Eini? Anemi? Luna? Miksei kukaan ole kertonut minulle? Eikö kukaan välitä minusta?
I'd like to be a human
...Maybe one day...
...Maybe one day...
Niin, mies pelaajat reagoivat hieman oudosti tyttöihin/naisiin jotka pelaavat/harrastavat jotain "miehistä" peliä/lajia.
Tämä on nähtävissä mm. netti räiskintä peleissä
(hahaha you was shot by a girl
)
Mutta haluasin kyllä tietää montako tyttöä/naista pelaa tätä peliä turnaus tasolla suomessa, veikkaan pyöreää nollaa. Tosin ehkä se on ihan hyvä, minua ainakin ottaisi pannuun kun häviäisin sen takia etten saanut silmiäni irti vastustajasta.
Imho, Pitäisi olla enemmän "likkoja" pelaamassa tätä peliä. Minusta se parantaisi harrastuksen imagoa nykyisestä "friikkien" pelieistä.
Tämä on nähtävissä mm. netti räiskintä peleissä
Mutta haluasin kyllä tietää montako tyttöä/naista pelaa tätä peliä turnaus tasolla suomessa, veikkaan pyöreää nollaa. Tosin ehkä se on ihan hyvä, minua ainakin ottaisi pannuun kun häviäisin sen takia etten saanut silmiäni irti vastustajasta.
Imho, Pitäisi olla enemmän "likkoja" pelaamassa tätä peliä. Minusta se parantaisi harrastuksen imagoa nykyisestä "friikkien" pelieistä.
Olen täysin samaa mieltä. Se nostaisi suuresti pelin imagoa ja saisi sitä myötä enemmän kannattajia ja pelaajia.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Imho, Pitäisi olla enemmän "likkoja" pelaamassa tätä peliä. Minusta se parantaisi harrastuksen imagoa nykyisestä "friikkien" pelieistä.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.