"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pulma (delffien kaa)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Naldor

Pulma (delffien kaa)

Viesti Kirjoittaja Naldor »

olen pättäny hankkia spessuiksi bitch elffejä ja executoreja, mutta sitten jää vaihto ehdot:
SHadet
chariot
knightit
kaikki on kivoja ja fluffillisia ja muutenkin hyviä pelissä mutta en tiedä mitä hankkia niistä
kertokaa siis mikä on kannattavin ostos!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Clone Trooper

Viesti Kirjoittaja Clone Trooper »

Kärry on aina kiva, tosin kaksin aina kaunihimpi.
Shadet on vaan NIIN tyylikkäitä figuja ja varmaan tehokkaita, kaikki rakastaa scouttaavia skirmaajia.
Knightit on kovia, mutta kalliita, sekä liskojen tyhmyys on heikkous (tosin Ld9:llä harvoin jäävät nuuskimaan omaa Duuduaan)

EDIT: Hups! En tainnut auttaa yhtään, anteeksi...
Minut kloonattiin kauan kauan sitten, kaukaisessa galaksissa, missä kaikki rodut tappelivat keskenään!
The Punisher

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

No minä laitoin riidan kahtia ja otin 2 chariottia ja 2 shadea(yksikköä) ja exet... Sinä tietenkin voisit ottaa kaksi kärryä jotka ovat tehokkaita ja yhden shade uniitin.. Näes eikös 2000 pisteeseen saa 4 spessua?

Tässä listani linkki jos siitä on apua:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=33290
(Kyllä! Tämä on törkeää mainosta!)
It's not vengeance... it's punishment...
LurkkiKapteeni

Viesti Kirjoittaja LurkkiKapteeni »

Ottaisin suosiolla witch elffit pois ja tilalle esim 4 kärryä tai sitten 1 unit knighteja ja 2 kärryä tai sitten 2 chariottia ja 2 unittia shadeja. Jotain tohon suuntaan..
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

no olen ajatellu armylistaa alle 2000pts eli 3spessun armeijaa, mutta 2k tai yli armeijaan voi ehdottaa myös sitten 4 spessua, mutta bitch elffit pidän koska ne on niin sek... no hotteja ja muutenkin pidän niistä (vain jumala teitää miksi;)).
"Glory, Honor & Victory over Death"
arsenaattori

Viesti Kirjoittaja arsenaattori »

On ne bitchit ihan hyviä sellaisia vastaan millä ei ole paljon ampumista, mutta minä olisin cokien kanalla. Sillä ne kärryt liikkuu niin hissukseen ja ne on typeriä niillä on myös ld 8, mutta hyökkäähän ne ihan teholla.

Minä kyllä ottaisin cokit ne on vaan nii rock...
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
The Punisher

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

No alle 2000 pisteen armeijaan ehdottaisin kärryjä (Jos vähän/keskimäärin maastoa!), niillä on tehovoimaa, tai sitten shadeja (jos paljon maastoa!), liikkuu metsässä hieman paremmin kuin nihtit tai kärryt. Tosin jos tarvitset kovan selkärangan armeijallesi, nii nsitten kannaattaa harkita nihtejä (jos keskimäärin/vähän maastoa), parempi save kuin kärryllä, vaikkakin vaara jumittua yhden testin takia(tämä pienempi käryssä, koska niitä on kaksi).
It's not vengeance... it's punishment...
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

No, shadeja kannattaa ottaa lähes aina, ne ovat niin mukavia sotakoneen metsästäjiä ja marssinestäjiä. Kärrytkin ovat ihan mukavia, mutta alle 2000 pisteen peliin kallistuisin shadejen puolelle, ja varsinkin jos vastassa käävät tai empire tai joku muu armeija jolla on paljon sotakoneita, shadet ovat must. CoK:it ovat melko(lue:liian) kalliita alle 2000pts peliin, ja 2000pts pelissäkin ne ovat liian harvoin hintansa arvoisia, varsinkin jos käyttää sellaista 10 kylmiön yksikköä full commandilla ja warbannerilla(niinkuin minä ;)). No, itse sanoisin näiden kaikkien turhien jorinoiden jälkeen, että ota shadeja, ne ovat halpoja(ja hyviä, tottakai) joten jää pisteitä muuhunkin.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Exeissä ja WElffeissä on kyllä iskuvoimaa riittämiin. Shadet ovat hyvä sijoitus pienet scouttiryhmät ovat aina ärsyttäviä. Jos haluat vielä lisää voimaa, niin ota CoC tai kaksi. Todella päteviä koneita yhteisrynnäkössä.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Itse ottaisin yhden ryhmän niitä witch elffejä, yhden 6 ryhmän shadeja ja 2 chariottia. Siinä tulee mukavasti sitä iskuvoimaa, toki myös 2 chariottia ja ryhmä knighteja olisi hyvä mutta itse en ottaisi jos on witch elffejä (shadet on must).
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Spear warruja tai Dark Ridereja. Ei niitä kaikkia spessu paikkoja tarvi käyttää.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”