"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Reaper: Arrius the black

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lunastaja

Reaper: Arrius the black

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Sain maalatuksi taas jotain pitkästä aikaa, tällä kertaa kokeilin figussa NMM:ää ensinmäistä kertaa.
Lopputulokseen olen itse ihan tyytyväinen, NMM:kin onnistui ihan hyvin.

Tässä kuva.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

tuosta on hieman vaikea sanoa mitään koska kuvat ovat epä selviä ja pienia... Mutta sen verran mitä sain selvää ihan hienolta vaikutti, viitta etenkin.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Kuvat siis ovat epäselviä, mutta muute tuo näytti todella hienolta figulta. Olisi kiva saada kunnon kuvia tai sitten täytyy tulla ihan paikanpäälle katsomaan. :)
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kommentoin hitusen noita värivalintoja, niistä kun sain selvää:

Punanen ja kulta sopivat yhteen oikein mainiosti, samoin tuollainen myrkynivihreä ja kulta. Kaikki sopivat luunkin kanssa yhteen. Sen sijaan tuo punainen ja vihreä eivät pelaa yhteen.

Itse käyttäisin vastavärejä yleensä ottaen vain yksityiskohtien esiille nostamiseen, mutta näin en näitä käyttäisi. Ongelmana on se, että vaikka ne kontrastoivat toisiaan tehokkaasti, niin ne kamppailevat turhanvoimaakkaasti nyt keskenään, kumpi on hallitseva figun "ilmeessä". Nyt siel siis musta on selkästi kahdesta erilaisesta univormusta otettuja kohtia, ei yhtä kokonaista. Itse vaihtaisin joko viitan mustaksi tai haarniskan punaset osat harmaaksi metalliksi. Haarniskalle ei kävisi violetti, koska se loisi turhan voimakkaan kontrastin noiden kultaosien kanssa ja jälleen viitta olisi ulkopuolisen oloinen, jos tosin kultaosat vaihdettaisiin hopeaan voisikin tuo toimia. Mitään muuta väriä haarniskalle kuin metalli en keksi, joka tukisi tuota viitan myrkynvihreää.

Eli siis kulta, vihreä ja punanen näyttävät oikein hyviltä tehtynä, mutta eivät pelaa yhteen.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Paljon paremmin. NMM näyttää hiukan lattealta. Mutta jos tuo oli ensimmäisiä NMM kokeilujasi saat olla tyytyväinen tuohon.
Erittäin näpsäkän nälöinen nappi. Viitta on jotenkin aavemaisen oloinen.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Varsin pätevän näköinen nappi. Minusta värit ovat sopivat ja hienosti tehty. Kulta on hienon näköistä ja se näyttää aika aidoltakin. Miekkaa vosisi kieman vaalentaa, jotta se olisi tylimpi.
wat
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Hienohan tuo on, miekka vaikuttaa olevan hyvän näköinen ja sopivan tyly, nmm:mät ovat ihan kivoja vaikka itse en mikään ekspertti ole niissä. (näyttävät ainakin metallilta :))
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Hieno ukko. Kontrasteina selvästi vihreä, punainen ja kulta. Erityisesti tuo värivalinta jäi mieleen sen onnistuneisuuden takia. Pelifiguksi hieno ja näyttävä. Vaikkakin itse en Nmm:ää perusta( kai siinäkin pelataan? :) ), niin tälläinen ukko nostaa kyllä mieltä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”