"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusia kuvia Tzeentch Flamereista

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ropetus
Valvoja

Uusia kuvia Tzeentch Flamereista

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Taas uutta kamaa minulta. Nyt olen saanut maalatuksi jo kaksi yksikköä Tzeentch Flamereitakin. Kaikila ei ole maalattuja alustoja, koska ne aion laittaa vaunujeni ajajiksi. Mielipiteitä väriteemasta/maalauksesta/mistä vaan. Kuvat ovat aika huonoja ja niistä piti karsiakin osa, koetan ottaa huomenna parmepia...

Kuvat

BONUS:
Tässä vielä kaikki tähän mennessä valmistuneet yksdiköt yhteispotretissa. Otin mukaan lähinnä ne, joita aion kierrättää turnauksissa.
Thanqol

Viesti Kirjoittaja Thanqol »

Nuo napit ovat kyllä minun makuuni....
Värit ovat omaperäiset ja ainakin minun mielestä hienot, sopivat tuommoiseen Tzeentch meininkiin. Hyvät blendit ja sävyt vaihtuu tasaisesti.
Jatka samaan malliin!!!!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hetkinen. En kai näe eri sävyisiä alustoja eri yksiköillä? Gräyh, ei näin. Tuollaisessa armeijassa vain alustat ovat luomassa yhtenäisyyttä, ellei isoa sekasotkua lasketa juurikin siksi yhteneväisyydeksi. Alustat ovat se, minkä pitää pysyä samana koko armeijan kesken, joten jos kuva ei vain vääristänyt eikä minun todellakaan tarvitse sitten hankkiakaan silmälaseja, niin tee hyvä mies asialle jotain. ;)

Muuten tosi nättejä, älyttömän kaunis armeija on tulossa sinne päin. Odotan sen näkemistä jossain välissä, näyttäisi tulevan vielä nätimpi kuin Ulriceista. Niin, ja horroreista tahtoisin ehdottomasti kuvia kunhan niitä saat otettua kokonaisesta yksiköstä.

Smoothit vois olla tottakai blendimmät. :D Ei tosissaan otettava huomautus.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Väreistä pidin todella paljon, sointuvat hyvin yhteen ja yhtälailla noihin figuihinkin. Värien välille syntyy juuri hienohko jännite, mikä siis toisin sanoen voidaan ilmaista kontrastina. Värivalinnat siis onnistuneet, siinä tän kaiken sisältö.

Koska kuvat ovat hyvin yksityiskohtaista tarkastelua varten melko pieniä, on hieman vaikeahkoa sanoa blendeistä sun muusta juppikamasta kovinkaan paljoa. Kuitenkin koska nämä ilmeisemmin ovat pelifiguja, niin eipä niistä periaatteessa tätä enempää tarvi nähdäkään, sillä pelikentällä näitähän on paljon enemmän ja periaatteessa ovat pienempiä, tai siis niitä ei tarkastella yhtä läheltä. Mikäli tarkoituksena on ollut tehdä tyylikäs ja iskevä armeija, niin siinä olet kyllä onnistunut.

Tota basejen erilaisuutta en itse huomannut ennen kuin luin Runen viestin. Se kyllä todellakin näyttää aika hassulta, tai siis rikkinäiseltä. Juuri sen takia, kun noi on figuina hieman epämääräisiä, niin ei muoto tuo yhteneväisyyttä. Samoin värit ovat kuin rosollista, eli enää jäljellä on baset yhdistämässä armeijaa. Siis tee niille jotain.
Natunen

Viesti Kirjoittaja Natunen »

Aika lailla kirjavaa joukkoa.
Kaikkien perus värien (ja parin muun) sekoitus oikein ei istu minun silmääni. Väreiltään sekä maalaukseltaan nuo ensimmäiset eli puna"hameiset" flamerit ovat parempia. Eikä peli tason ukoissa tarvitse niin hirveästi panostaa blendeihin IMO. Baset tosiaan saisivat olla saman väriset.

Kyllä noilla kehtaa turnauksia kiertää :)
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Kivasti olet käyttänyt värejä, oot luonu kivan värimekkalan. Värejä olisi toisaalta voinut rajata lämpimiin tai kylmiin sävyihin. Vaikka että ryhmä 1 olisi ollut lämpimillä ja toinen ryhmä kylmillä sävyillä. Toimii se kyl noinkin.

Beissit on aika ponnettomia. Hiekka kannattaa tehdä tummalla perusvärillä ja korostaa melko kirkkaisiin sävyihin kuivaharjauksilla. Sitten vaikka jotain ruohontynkää tai keppejä yms. Kuten wanha viisaus sanoo, hyvin tehty base parantaa figun yleisilmettä huomattavasti. ;)
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kiitoksia seläntaputteluista. Blendit olen saanut itseni mielestä jo aika kivalle tasolle (ainakin noissa hameissa ne ovat mielestäni loistavat viimeisimmissä tekeleissä). Flamereihin koetin aina tunkea vastavärit hameeseen ja päähän, näköjään toimii ihan hyvin, liekit on sitten maalattu jollain väliin jäävällä värillä. Ja olen samaa mieltä Runen kanssa: Nämä ovat hienompia kuin Ulricaanit.

Alustoissa olen tosiaan mennyt hassuttelulinjalle. Kaikki alustat on maalattu samalla tyylillä, mutta eri värein. Ideana on, että se maa siinä demonin alla alkaa hohtamaan valoa, hieman "kuumainen" (onko tuo edes sana?, siis muistuttaa kuuta) tunnelma. En nyt ryhtyisi muuttamaan kaikkien figujen alustoja saman värisiksi, etenkin, kun jotkin figuni eivät sovi tietyn värisille alustoille lainkaan. Pitää nyt katsoa, miltä sillisalaatti näyttää, kunhan saan armeijan maaleihin.

Turnauksissa armeijaa tullaan näkemään. JCL5:een koetan saada tämän valmiiksi (ja saapua paikalle). KuoLan turnaukseenkin lähden tätä ulkoiluttamaan, vaikka yli puolet skenuista potkii armeijaa päähän (miten ne ilkesivät laittaa sinne lentoa, ampumista ja magiaa rajoittavat skenut ja lisäksi vielä Breakthroughin ja Capturen...)
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Rune kirjoitti:Hetkinen. En kai näe eri sävyisiä alustoja eri yksiköillä? Gräyh, ei näin. Tuollaisessa armeijassa vain alustat ovat luomassa yhtenäisyyttä, ellei isoa sekasotkua lasketa juurikin siksi yhteneväisyydeksi. Alustat ovat se, minkä pitää pysyä samana koko armeijan kesken, joten jos kuva ei vain vääristänyt eikä minun todellakaan tarvitse sitten hankkiakaan silmälaseja, niin tee hyvä mies asialle jotain. ;)
Viime pelissä ´fangia vastaan olikin asiasta puhetta. Ideana on katsos se että sillä ei ole mitään merkitystä mitä siinä demonin alla on koska se kumminkin muuttuusellaiseksi hohtavaksi kivikoksi. :D
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Juuh eli kivalta näyttää, paremmilta mitä luulin :D. Nuo antavat minullekin hyvän vaikutuksen tuosta demon armeijasta.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

noi ukkelit on kyllä vähän liian räikeitä mun makuuni Tzeensille, mutta kyllähän noi on aivan loistavasti maalattu. Eihän kaikkien silmää voikkaan aina miellyttää.
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Näyttää tosi hyvälle.
Olisko mahdollista saada kuvia hieman lähempää niin näkis blendejä ynms. tarkemmin? Etenkin olis kiva nähdä tuo värinvaihdos vastaväreillä lähempää.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Tosi makeita! Taas loisto figuja Runefangiltamme :D.
väri vaihtuu tasaisesti ja bonus oli näyttävä!
eipä muuta jorinaa...
"Glory, Honor & Victory over Death"
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Värisekamelska sulautuu hyvin yhteen, Chaotic Indeed.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

Mielestäni Tzeentchin Kana oli oudon värinen, eikä jotenkin sopinut noiden muiden minien kanssa...Mutta hienoja olivat!
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Jotenkin screamerit ovat liian yksivärisiä, mutta muuten armeija näyttää sopivan kaaottiselta Tzeentchin palvelukseen. Armeija pääsee oikeuksiinsa ryhmäpotretissa, se on kiva. :D
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”