Vihreän varjostaminen ruskealla
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Vihreän varjostaminen ruskealla
Ajattelin jotta olisi kiva maalata tulevan wood elf armeijan viitat ym. vaatekappaleet vähän samoin kuin tuon figun lannevaate.
http://www.achaeon.com/minigal2/chaoswarrior_gross.jpg
(tuo ei ole siis minun maalaamani)
Oliko jollakulla mitään ideaa miten tuon voisi toteuttaa tuohon samaan tyyliin kuin tuossa figussa?
Itse arvelen että se on ensin blendattu layering -menetelmällä tumman vihreästä vaaleampaa ja lopuksi sitä on varjostettu maalaamalla ohuita kerroksia ruskeaa, varmaan muutamaa eri ruskeaa sävyä.
Jos jollakulla on hyvä "resepti" mielessä niin kertokoon toki minullekin.
http://www.achaeon.com/minigal2/chaoswarrior_gross.jpg
(tuo ei ole siis minun maalaamani)
Oliko jollakulla mitään ideaa miten tuon voisi toteuttaa tuohon samaan tyyliin kuin tuossa figussa?
Itse arvelen että se on ensin blendattu layering -menetelmällä tumman vihreästä vaaleampaa ja lopuksi sitä on varjostettu maalaamalla ohuita kerroksia ruskeaa, varmaan muutamaa eri ruskeaa sävyä.
Jos jollakulla on hyvä "resepti" mielessä niin kertokoon toki minullekin.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Kannattaa kokeilla, tästä suorilta on vähän paha sanoa. Musta tuntuu että tota vihreää on murrettu vähän keltasella. Muuten menee mun mielestä kuin sanoitkin, mutta kokeiles murtaa ruskeaa ihan vähän purple inkillä. Pirun tyylikäs nappi, täytyy sanoa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Silläkin tavalla voi yrittää että suoraan alkaa varjostaa kirkkainta ruskeanvihreää tummemmilla vihertävillä ja ruskeilla sävyillä. Itse olen joihinkin figuihin testannut maalata camo greeni pohjaksi ja sitä korostamatta olen tummentanut eri vihreillä ja sen sellaisilla. Hyvää jälkeä tuli.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
KousaCreations
Ei kai maalauksessa oo kyse mistään kannattavuudesta? Lähinnä millast jälkee hakee..
Muutenki, ooksä saanu ton muka toimimaan noin että suoraan lisää basecoat väriin punaista? Eiks siitä lähinnä tuu harmaanruskeenkuraa.. Mä olen ainakin aina joutunut kiertämään sinisen kautta jos olen väreillä vihreää varjostanut.
Muutenki, ooksä saanu ton muka toimimaan noin että suoraan lisää basecoat väriin punaista? Eiks siitä lähinnä tuu harmaanruskeenkuraa.. Mä olen ainakin aina joutunut kiertämään sinisen kautta jos olen väreillä vihreää varjostanut.
And they wonder how he dealt with stress so well..