Parhaimmat "munkit" eli onnenpotkut.
Mutta berserker kaatuu maahan ja kun nousee saa liikkua enää puolet liikkeestään. Onko järkeä?Kappalainen kirjoitti:Sorcerous blast lienee lennättänyt jonkun otuksen Gimliä päin (ellette töninyt omianne (käyttämämme lisäsääntö, tuo aika paljon hupia peliin kun lennättelee bersuja eteenpäin. Hyvällä tuurilla pers-erkki säilyy hengissä ja onkin jo edennyt useita tuumia. Somaa!)).
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
- Pikku-Make
Tämä tapahtui eräässä kaveri pelissä, kun vastustajalla oli siegebow ja Múmak ja joitain örkkejä. me sovimme, että minun pitää tappaa múmak ja hänen minun Aragorn ja kumpi tappaa kohteensa ensin voittaa. No Aralla meni huonosti pelin vikalla vuorolla 2woundia pois kaikki oikeet mightit pois ja samoin fatet. ja hänen mumallaan oli 2 vammaa pois. (kiesus) Niinpä hän päätti ampua siege bowlla Aran lakoon, mutta siinä oli múmak in the way ja hän otti riskin ja ampui. Ja arvatkaapa mitä!!! Bow osui Mumaan... Ja hups! Múmak kuolla kupsahti!!! 
Viimeksi muokannut Pikku-Make, Ma 06.12.2004 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gmail kutsuja tarjolla!
- Pikku-Make
- Pikku-Make
Öö... Kun kiipeää tikkaita, niin ei tarvi ottaa climb-testiä...Kappalainen kirjoitti:Heh... eipäs näitä munkituksia ole pahemmin tullut. Serkulla kävi järkyttävän huono tuuri pelaamassamme megabattle-siegessä. Aragorn paukautetaan Sorcerous blastilla alas muurilta. Korni selviää ja kiipeää takaisin muurille. Kasa Nazguleita paiskoo Mustia Porkkanoita Aragorniin. Gorni juoksentelee epämääräisesti muurilla ja lopulta epäonnistuu climb-testissä yrittäessään kiivetä muurilta torniin. Aragorn kuoli sitten siihen...
Samassa tappelussa tapoin peikon kolmella ekalla kierroksella ja samalla tais lähteä n.rivillinen gobboja ja Tonnikeiju (durburz).
Sitten kuolematon rivihaltia: kesti noin koko pelin (ainakin 12 kierrosta) vähintään kolme vs. yksi tilanteita kuolematta ja tappamatta. Niin ja pako mainita Zirconin mahtava prio-tuuri viimeisissä viidessä pelissä on priovoittoprosentti varmaan 90%.
Ja onhan niitä pelejä ollut että kolme kierrosta tulee pelkkiä kutosia haltioilla ja tappo lähe aina, kunnes onni kääntyy ja yhtäkkiä on puolet tyypeistä heinää puremassa.
Sitten kuolematon rivihaltia: kesti noin koko pelin (ainakin 12 kierrosta) vähintään kolme vs. yksi tilanteita kuolematta ja tappamatta. Niin ja pako mainita Zirconin mahtava prio-tuuri viimeisissä viidessä pelissä on priovoittoprosentti varmaan 90%.
Ja onhan niitä pelejä ollut että kolme kierrosta tulee pelkkiä kutosia haltioilla ja tappo lähe aina, kunnes onni kääntyy ja yhtäkkiä on puolet tyypeistä heinää puremassa.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Osittain pointti onkin juuri siinä, ettei Ara kiivennyt TIKKAITA, vaan seinää oitkin.Uruk-hai kirjoitti:Öö... Kun kiipeää tikkaita, niin ei tarvi ottaa climb-testiä...Kappalainen kirjoitti:Heh... eipäs näitä munkituksia ole pahemmin tullut. Serkulla kävi järkyttävän huono tuuri pelaamassamme megabattle-siegessä. Aragorn paukautetaan Sorcerous blastilla alas muurilta. Korni selviää ja kiipeää takaisin muurille. Kasa Nazguleita paiskoo Mustia Porkkanoita Aragorniin. Gorni juoksentelee epämääräisesti muurilla ja lopulta epäonnistuu climb-testissä yrittäessään kiivetä muurilta torniin. Aragorn kuoli sitten siihen...
Ei saakaan, mutta Sorcerous Blast lennätti tosiaan gobbon päin tappelua, jossa Gimli sattui olemaan. Kaikki kys. tappelun osapuolet saivat iskun mutta vain Gimli-parka kärsi...Elgard kirjoitti:Eihän hyvikset saa ampua/taikoa lähitaisteluun koska voi osua omiin? Ainakaan ampua ei saa.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
No vastustajalla oli kerran aika hyvä tuuri. Sillä oli Saruman tornissa, jonne meni tikkaat... Kaikki muut ukkelit oli kuolleet paitsi Saruman ja mulla Boromir.. Noh yritin kiivetä tikkaita torniin, mutta aina kun Boromir pääsi päälle, niin Saruman paukautti sen Sorceus Blastilla (miten lie kirjoitetaan) alas... Tätä tapahtui muistaakseni kolme tai neljä kertaa, kunnes pääsin ylös. Sitten Saruman loikkasi tornista alas, mutta ei ottanut kuin yhden woundin. Boromirilla hyppäsin perään eikä tullut yhtään woundia... Seuraavalla vuorolla Boromir kuoli sitten Sorcerous Blastin voimasta...