"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkotarinan jatkon jatko

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Muuten hyvä VD, mutta jatkotarina pitäisi saada loppuun jo ennen tarinakisaa. Näin on Grond kertonut suuressa viisaudessaan (tai jossain...). Jos ennätät aloitella tässä aika kohta (lue: välittömästi) ja saisit jotain aikaiseksi Tapsalle, olisimme kovin kiitollisia. Tuosta tilanteesta on ns. kovin ikävä alkaa rakentaa lopetusta.

edit\\ Grom, "fast as lightning", Hardhammer. ;)

edit\\ Ehdin ensin? Enkä, sinähän tuon ensin sait sivulle. Näin näyttää minun selaimeni ainakin.

edit(taasko?)\\
VD kirjoitti: Mutta mutta, mulla on kasa kokeita ensi viikolla,
Niin no et ole varmasti ainut. Alkaa kemialla tiistaina...
Viimeksi muokannut Rune, Ke 24.11.2004 21:19. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

VD kirjoitti:Minä voin kyllä tulla mukaan Runen ja Tapsan tueksi, jos mahdollisesti kyllä sitten tarinakisan jälkeen, siihen pitää meinaan itse satsata vähän enemmän aikaa.
Tarinakisahan on vasta käsittääkseni ensi vuoden puolella. Mielestäni tämä olisi hyvä saada pois kisan alta.

GromEdit: Tietysti se Rune ehti ensin... Siis minä ehdin ensin. Omituista kun koneeni näytti tuon ensin toisinpäin. Tai sitten silmäni harottavat, joka on todennäköisempää :)
Viimeksi muokannut Grom, Ke 24.11.2004 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

[quote="Rune"]Muuten hyvä VD, mutta jatkotarina pitäisi saada loppuun jo ennen tarinakisaa. Näin on Grond kertonut suuressa viisaudessaan (tai jossain...). Jos ennätät aloitella tässä aika kohta (lue: välittömästi) ja saisit jotain aikaiseksi Tapsalle, olisimme kovin kiitollisia. Tuosta tilanteesta on ns. kovin ikävä alkaa rakentaa lopetusta.

Okeis :D Mutta mutta, mulla on kasa kokeita ensi viikolla, eli jos Tapsa haluaa ennen minua ja tungen itseni teidän väliinne ettette kahdestaan tapa noita kaikkia :D
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

No niin, laitetaan nyt jonkinlaista lopullista deadlinea. Milloinkas ne koulujen joululomat alkavatkaan? Meillä taisi loppua lukukausi 22.12 tai sinnepäin. Siihen mennessä homma purkkiin, aikaa jää nelisen viikkoa jos oikein laskin.

Aloitan tuossa (kunhan ehdin) myös uuden ketjun seuraavaa jatkotarinaa silmälläpitäen. Tämä ensimmäinen hieman hajosi toteutumisen puolesta (sisältö tosin on ihan ok). Pohdin muutamaa ideaa, jolla toteutus saataisiin jouhevammaksi. Palataan asiaan. Mielestäni keksin kohtuullisen idean, millä aikatauluongelmat saisi paremmin hallittua.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Grond kirjoitti:No niin, laitetaan nyt jonkinlaista lopullista deadlinea. Milloinkas ne koulujen joululomat alkavatkaan? Meillä taisi loppua lukukausi 22.12 tai sinnepäin. Siihen mennessä homma purkkiin, aikaa jää nelisen viikkoa jos oikein laskin.
Okeis, sitten minä jään tällä kierroksellla leikistä pois, ei vain riitä aika.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

No, näyttää siltä että minä olen ainut jolla on koeviikko vasta... *kaivaa kalenterin esiin* joulukuussa. Viikko 51. Joten minä voisin vaikkapa pelastaa tarinan. Saattepa nähdä...! Viimeksi heitin homman mäkeen, nyt teen niin hienon stoorin että suunne loksahtavat auki...! Siinäpähän näette... Heh heh heh... ;)

Minulla on viikonloppuna aikaa (ajattelin kyllä kirjoittaa kisatarinaani, mutta kyllä siihen on vielä aikaa...), joten Grond saattaa saada postia jo ensi viikon alussa. Kirjoitanko tarinan nyt siihen malliin, että tämä olisi toiseksi viimeinen jakso? Elikkä minun pitäisi nyt jo valmistaa tarina Runen lopetusta varten?

Ookkeih. Sehän sopii. Nyt näette, mihin tästä pojasta on! ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Tapsa

Grond ei saa postia vielä tämän viikon alussa, sillä tarinaa ei ole kirjoitettuna vielä sanaakaan. Mutta joku voisi vielä vähän valottaa minulle tilannetta. Onko joku muu vielä halukas kirjoittamaan minun ja Runen lisäksi? Minulla nimittäin on ajatus, jolla kiedon stoorin langat yhteen. Rune voisi sitten kirjoittaa ylihienon päätösosan. (Eikös niin?)

Joku muukin voisi ihan minun mielikseni vastata tähän topiciin, niin saataisiin hommaan selkoa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Tapsa kirjoitti:Grond ei saa postia vielä tämän viikon alussa, sillä tarinaa ei ole kirjoitettuna vielä sanaakaan. Mutta joku voisi vielä vähän valottaa minulle tilannetta. Onko joku muu vielä halukas kirjoittamaan minun ja Runen lisäksi? Minulla nimittäin on ajatus, jolla kiedon stoorin langat yhteen. Rune voisi sitten kirjoittaa ylihienon päätösosan. (Eikös niin?)

Joku muukin voisi ihan minun mielikseni vastata tähän topiciin, niin saataisiin hommaan selkoa.
Vähän on hiljaista... ;) Ehkäpä lähdetään tilanteesta jossa me kirjoitetaan loppu kahdestaan. Aloittele rauhassa, ei taida olla enempää tulossa, ja saataisiimpa tämäkin loppuun jossain välissä. Säädä jotain kivaa. :D
#Ostium

Tapsa

Rune kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Grond ei saa postia vielä tämän viikon alussa, sillä tarinaa ei ole kirjoitettuna vielä sanaakaan. Mutta joku voisi vielä vähän valottaa minulle tilannetta. Onko joku muu vielä halukas kirjoittamaan minun ja Runen lisäksi? Minulla nimittäin on ajatus, jolla kiedon stoorin langat yhteen. Rune voisi sitten kirjoittaa ylihienon päätösosan. (Eikös niin?)

Vähän on hiljaista... ;) Ehkäpä lähdetään tilanteesta jossa me kirjoitetaan loppu kahdestaan. Aloittele rauhassa, ei taida olla enempää tulossa, ja saataisiimpa tämäkin loppuun jossain välissä. Säädä jotain kivaa. :D
Säädän. Inspis on valmiina... Pitääkin pistää jotakin ylös ennen kuin se katoaa taivaan tuuliin...
tietämätön

Viesti Kirjoittaja tietämätön »

siis missäs näitä tarinoita voi lukea?
mitä yhteistä on sammakolla,taskulampulla,hämähäkillä ja michael jacksonilla? v: kaikki nämä voivat olla partiopoikien teltassa hahahahahah
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

tietämätön kirjoitti:siis missäs näitä tarinoita voi lukea?
Allrightythen!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
tietämätön

Viesti Kirjoittaja tietämätön »

siis nuohan on vaan niitä vanhoja jatkotarinoita minä terkoitin niitä uusia
mitä yhteistä on sammakolla,taskulampulla,hämähäkillä ja michael jacksonilla? v: kaikki nämä voivat olla partiopoikien teltassa hahahahahah
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

tietämätön kirjoitti:siis nuohan on vaan niitä vanhoja jatkotarinoita minä terkoitin niitä uusia

Jos topikin nimi on ''Jatkotarinan jatkon jatko'', niin keskustellaanko siinä vanhan jatkotarinan loppuunviemisestä, vai Paavo Lipposen rakkauselämästä? Outo tunne suosittelee, että veikkaan ensimmäistä ;)...
Tässä vasta puhutaan vanhan jatkotarinan loppuunviemisestä, uusia ei ole vielä tehty!
Grond

Tapsan FaBa-osio netissä. En itse edes ehtinyt vielä lukea, Tapsa oli tägittänyt valmiiksi html-muotoon, joten selvisin cut-and-pastella ja laitoin välittömästi nähtäväksi. Poistun lukemaan, palataan asiaan jonkun ajan kuluttua :o).
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Mahtava tarina Tapsa. Toit juoneen lisää hahmoja ja poistit osan.. :) Juonesta tuli nyt todella mielenkiintoinen ja odotan suurella innolla jatkoa. Aaron Eriksson oli kyllä aivan vertaansa vailla, mahtavasti luotu ukkeli ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grond

No niin, osuus luettu. Eli oma mielipiteeni:

Sormusten tähän asti piilotettu merkitys oli hienosti ratkaistu. Muutenkin tarina eteni jouhevasti, ja jätti Runelle hyvät asetelmat kirjoittaa komea loppu. Täytyisi itse laittaa rivinvaihtoja tuonne mukaan, nyt samalla rivillä olevat vuorosanat välillä ovat hankalaa lukea, muttei juuri hirveästi.

Pieniä ongelmia paikkojen suhteen - tarina lähti käyntiin Talabheimista, joten hieman ihmetytti kauppiaan ilmestyminen Kurtin luokse Marienburgissa - etenkin kun Kurt ei asiasta edes ihmeemmin kysellyt. Olihan tuo selitetty kyllä, mutta Kurtin reaktio vaikutti kohtuullisen epäuskottavalta (tai sitten häntä ei enää mikään jaksa hämmästyttää). Samoin tuo, että seinän läpi tuleva otus yrittää aluksi hajottaa kiinnipidetyn oven. Mutta nämä vain tällaisena jonniinjoutavana nillityksenä, kokonaisuus oli erinomainen.
Rune
Peliporukkavalvoja

Ääääh, miksen näe sitä tarinaa tuolla!? :| Grondin tarina on viimeisin, joka näkyy.
#Ostium

Grond

Rune kirjoitti:Ääääh, miksen näe sitä tarinaa tuolla!? :| Grondin tarina on viimeisin, joka näkyy.
Olet lukenut tarinaa, ja se on jäänyt välimuistiin. Paina näppäintä F5 tai selaimen Refresh-painiketta, jolloin se lataa sivun uudelleen.
Rune
Peliporukkavalvoja

Johan oli teksti, pakko myöntää. Homma menee ihan järkyttäväksi säädöksi, se täytyy sanoa. Mutta nyt on vähän vaikea alkaa säätämään mitään järkevää mordheimiin (tai kaiketi sen raunoihin. Tämä taitaa kuitenkin sijoittua Mordheimin puhdistuksen jälkeen, mutta varmasti sen raunoista vielä jotain ikävää löytyy. Sitä tuskin lakaistiin kokonaan pois maailman kartalta, vai?), joten katsotaan mitä tulee. Tapsan tekstistä, olisi ollut kovin kovin paljon selvempää, jos dialogien alkuun olisi jätetty enterit, mutta käy se näinkin. Kivaa tekstiä. Yksi epäkohta kuitenkin pisti silmään. Marienburg? ;) Talabheimissa ensimmäisen osan tapahtumat tapahtuivat, eivät Marienburgissa. Mutta käy se näinkin. Voi olla pitkä matka Mordheimiin, ja tuntuu vähän omituiselta jos porukka taivaltaa sinne ilman yhtäkään sattumusta. Saa säätää, saa säätää... ;)
#Ostium

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Onneksi Tapsa ei taas vetäissyt tätä sinne viidakkoon.. Huh! :)

Eikös se Aaron tullut ihan tietoisesti sen demonin avulla sinne Marienburgiin Talabheimistä? Näin itse käsitin.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”