Poralla saa ehkä reiän aikaiseksi. Joo.
- Henri Ketonen
Poralla saa ehkä reiän aikaiseksi. Joo.
Millaista poraa/jotain (halpa) suosittelisitte? Olisko jotain läjää jossa voi ostaa paljon tommoista roskaa kerralla?
zqmfgb
Re: Poralla saa ehkä reiän aikaiseksi. Joo.
Pieni käsipora. Rautakauppa. :-)Sieni2 kirjoitti:Millaista poraa/jotain (halpa) suosittelisitte? Olisko jotain läjää jossa voi ostaa paljon tommoista roskaa kerralla?
Mitä roskaa btw?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Re: Poralla saa ehkä reiän aikaiseksi. Joo.
Sieni2 kirjoitti:Millaista poraa/jotain (halpa) suosittelisitte? Olisko jotain läjää jossa voi ostaa paljon tommoista roskaa kerralla?
En ymmärrä kysymyksen loppuosaa...
Tarkennappa hieman, että mitä meinasit poralla tehdä.
Mulla on GW:n käsikäyttöinen pora joka on hyvä aseiden piippujen poraamiseen ja osien pinnaamiisen. Ainakin se on halpa ja saatavilla suoraan fantasiapelejen hyllystä.
- Henri Ketonen
Käsipora. *toistaa itteään*Sieni2 kirjoitti:Pinnausta varten...Pieniä reikiä.
Roska=sälää=jotain asiaankuuluvaa.
Rautalankaa joka on about poran terän paksuista.
Pihdit rautalangan alikkuuta varten.
Metalliliimaa.
Kaikkea muuta kuin rautalankaa saa official GW versoina. :-)
Jag känner en bot
-
laamaelain
- Viesti:
Gw:n kamat on kyllä kalliita. Myikö/myykö Gw kuumaliimapistoolia? Käytän sitä ja se on ollut uskollinen kumppanini jo monet vuodet. Osti rautakaupasta markkojen vielä hallitessa hintaan 19,90 mk.laamaelain kirjoitti:Suosittelen silti rautakauppoja koska niistä saa halvemmalla/samalla hinnalla parempia tarvikkeita.
-
Itiöpesäke
Itse hommasin n. vuosi sitten Hesan Hobby Pointista (Fantsun likellä sekin) sellaisen 'kynäporan'. Varsi on kuten X-acto-veitsissä, ja varren sisällä on kymmenkunta erikokoista terää.
On tullut aika paljon jo käyteltyä, en tosin (vielä) pinnaamiseen vaan boltereiden piippujen avaamiseen (nätimpi 3D-efekti kuin maalaamalla, ainakin mun taidoilla).
Kez.
On tullut aika paljon jo käyteltyä, en tosin (vielä) pinnaamiseen vaan boltereiden piippujen avaamiseen (nätimpi 3D-efekti kuin maalaamalla, ainakin mun taidoilla).
Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Yup, no mulla on official GW versio tuosta. :-)Kezerk kirjoitti:Itse hommasin n. vuosi sitten Hesan Hobby Pointista (Fantsun likellä sekin) sellaisen 'kynäporan'. Varsi on kuten X-acto-veitsissä, ja varren sisällä on kymmenkunta erikokoista terää.
Kez.
Ja boltterit on saanut kyytiä. Oikea 3D efekti paras 3D efekti... :-P
Jag känner en bot
Paljonkos maksoi?Kezerk kirjoitti:Itse hommasin n. vuosi sitten Hesan Hobby Pointista (Fantsun likellä sekin) sellaisen 'kynäporan'. Varsi on kuten X-acto-veitsissä, ja varren sisällä on kymmenkunta erikokoista terää.
Kez.
Omnia mors aequat - Death equals all things