Nurgle converttaus?
Nurgle converttaus?
Ajattelin tehdä vähän erilaisen konverttauksen tällä kertaa. Beastmaneja Nurglen väreihin ja muotoihin joten ajattelin kysyä vinkkejä mitä sinä konffaisit nurgle beastille. Itse ajattelin paiseita ja jotain matoja yms.. mutta kertokaa te mielipiteenne
Taas vaihteeksi jotain : S.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kyklooppisilmät voisivat toimia, samoin selästä kasvavat piikit. Paiseet ovat aina hyvän näköisiä Nurglen joukoilla, samoin tulehtuneet haavat ja haavautumista roikkuva nahka.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Nurglelle on myös ominaista, että kahden sarven sijaan onkin vain yksi ja sekin keskellä päätä.
Minulla on myös sellainen mielikuva, että nurglelaiset käyttävät chainmailia vähän enemmän muihin kaaosjumaliin verrattuna. Minä ainakin laittaisin chainmailia vähän jokapaikkaan. (Ei se maali, vaan panssarityyppi.)
Minulla on myös sellainen mielikuva, että nurglelaiset käyttävät chainmailia vähän enemmän muihin kaaosjumaliin verrattuna. Minä ainakin laittaisin chainmailia vähän jokapaikkaan. (Ei se maali, vaan panssarityyppi.)
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
Hodarimies
Paiseita olen tehnyt onnistuneesti ja nopeasti näin: Pyörittele ihan pikkuruisia palloja green stuffista ja asettele niitä vierekkäin ja paina kiinni figuun. Jos paiseet eivät erotu toisistaan tarpeeksi selvästi, paina terävällä veitsellä rajat. Maalaa reunat ja ympäristö punaiseksi ja jollain vihreänruskeanlimaisella värillä paiseet aidon näköisiksi. Helppo ja sovellettavissa ihan rivimiehiinkin (ei kulu liikaa aikaa).
Kaljamahaan pyörittelet pallon green stuffia ja kiinität sen figun vartsaan (ennen kuivumista) ja taisota reunat figuun kiinni. Sitten vaan söhräät mahaan mahdollisesti haavan ja painelet muotoja. Ei ehkä onnistu ensimmäisellä kerralla, mutta ei ole hirveän vaikeaa.
Pienet madot green stuffista saavat myös nurglefiilistä, niitä voi asetella figun haavojen ympärille (kivaaa) ja sitten maalata jollain selvästi erottuvalla värillä.
Kaljamahaan pyörittelet pallon green stuffia ja kiinität sen figun vartsaan (ennen kuivumista) ja taisota reunat figuun kiinni. Sitten vaan söhräät mahaan mahdollisesti haavan ja painelet muotoja. Ei ehkä onnistu ensimmäisellä kerralla, mutta ei ole hirveän vaikeaa.
Pienet madot green stuffista saavat myös nurglefiilistä, niitä voi asetella figun haavojen ympärille (kivaaa) ja sitten maalata jollain selvästi erottuvalla värillä.
- figunarkki