Alien Hunters?
Alien Hunters?
Niin semmoista tällä kertaa kun 4 editionin sääntökirjassa on kohtia jossa puhutaan "Alien Huntereista"...Eli siis mitä ne ovat?
...Tuleva Army?
Onko muuten tänä vuonna tulossa mitään muuta uutta kuin mitä noita marineita nyt tuli?
...Tuleva Army?
Onko muuten tänä vuonna tulossa mitään muuta uutta kuin mitä noita marineita nyt tuli?
-
hyytelöperuna
Alunperin oli suunniteltu, että Ordo-codexit (Daemonhunters, Withchunters ja Alienhunters) ilmestyisivät vuoden välein, jolloin Alienhunters-codexin olisi pitänyt ilmestyä ensi keväänä. Nelosedikan julkaisu kuitenkin sekoitti pakkaa sen verran, että Alienhunters-codexia ei tulla näkemään vielä ensi vuonnakaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ordo Xenos.Alberth kirjoitti:mikä "ordo" siitä sitten tulee? jos on jo ordo malleus ja ordo herettikus (kirjoitinko oikein?) olen kaverilta kuulut sn mutta en muista enään mikä se oli mutta joku ordo se ainakin on...
Toiset kaksi siis ovat Ordo Malleus ja Ordo Hereticus.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Oberon
Aika kummallista, että Daemonhunters on Vasaran Veljeskunta, kun taas Witchhunters on Vääräoppisten Veljeskunta ja Alienhuntters Muukalaisten Veljeskunta. Kuvittelisi, että joko noille kahdelle jälkimmäiselle, olisi keksitty omaperäisempi latinankielinen nimi, tai sitten Malleus olisi jotain Demonicuksen suuntaan.
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Ordo Malleuksen nimi on helposti selitettävissä...
Käsittääkseni se on otettu eräästä kirjasta nimeltä Malleus Maleficarum, eli keskiaikaisen inkvisition pahamaineinen opus jossa käsitellään mm. demoneita ja sensellaista
Joskin myös kaikenlaista muutakin harhaoppisuutta.
Hyvin harva nimi GWn maailmoissa on itseasiassa mitenkään erikoisen omaperäinen (see fbn maailmankartta).
Käsittääkseni se on otettu eräästä kirjasta nimeltä Malleus Maleficarum, eli keskiaikaisen inkvisition pahamaineinen opus jossa käsitellään mm. demoneita ja sensellaista
Hyvin harva nimi GWn maailmoissa on itseasiassa mitenkään erikoisen omaperäinen (see fbn maailmankartta).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tuleekohan AH toimimaan samalla periaatteella kuin aikaisemmat hunterit, eli; Inkvisiittori lordi, inkvisiittori, salamurhaajat, inkvisitoriaaliset iskujoukot, chamber militant(muisti pätkii), sekä näiden erikoisajoneuvot?
Viimeksi muokannut Markkola, Ke 08.12.2004 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
- The Captain
- Valvoja
Näin voisi veikata. Kuviteltavissa myös olisi preferred enemy-sääntöjä, tapan-kaikki-nidit-koska-se-on-GeeWeen-uusi-voittamaton-superarmeija -aseita ja satunnaista kätevää copy-pastea kahdesta aiemmasta 'hunters-codexista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ei siellä tuollaista nähdä, koska Daemonhunters on hyvä psyykkereitä (lue Seercounsil) vastaan ja Witchhunters laumoja vastaan. Niin samaa logiikkaa seuraten Alienhuntterit pieksevät kaaosta niin kuin se olisi menossa pois muodista.The Captain kirjoitti:tapan-kaikki-nidit-koska-se-on-GeeWeen-uusi-voittamaton-superarmeija -aseita
Malleus Maleficarum eli kotoisammin Noitavasara, oli "käsikirja" noitajahtiin keskiajalla.
Tyypillistä GW:tä sotkea asiat... tai olisiko ollut niin, että alunperin oli vain klassinen Ordo Malleus jahtaamassa kaikkea epäpuhdasta mutta sitten joku keksi ruveta lätkimään lisää ordoja pöydälle, kun niillä saa myytyä lisää ukkeleita... Kohta on varmaan Ordo Verde örkkijahtiin, Ordo Aurio eldarien menoksi, Ordo Ordo vahtimaan toisia ordoja...
http://www.malleusmaleficarum.org/
Tyypillistä GW:tä sotkea asiat... tai olisiko ollut niin, että alunperin oli vain klassinen Ordo Malleus jahtaamassa kaikkea epäpuhdasta mutta sitten joku keksi ruveta lätkimään lisää ordoja pöydälle, kun niillä saa myytyä lisää ukkeleita... Kohta on varmaan Ordo Verde örkkijahtiin, Ordo Aurio eldarien menoksi, Ordo Ordo vahtimaan toisia ordoja...
http://www.malleusmaleficarum.org/
//Mx
Paitsi että eri Ordot ovat olleet olemassa jo kauan 40k fluffissa. Kaaaauan ennen näitä xxx hunter codexeja.maxxon kirjoitti:Tyypillistä GW:tä sotkea asiat... tai olisiko ollut niin, että alunperin oli vain klassinen Ordo Malleus jahtaamassa kaikkea epäpuhdasta mutta sitten joku keksi ruveta lätkimään lisää ordoja pöydälle, kun niillä saa myytyä lisää ukkeleita... Kohta on varmaan Ordo Verde örkkijahtiin, Ordo Aurio eldarien menoksi, Ordo Ordo vahtimaan toisia ordoja...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Örkkijahti = Ordo XenosMaxxon kirjoitti: tai olisiko ollut niin, että alunperin oli vain klassinen Ordo Malleus jahtaamassa kaikkea epäpuhdasta mutta sitten joku keksi ruveta lätkimään lisää ordoja pöydälle, kun niillä saa myytyä lisää ukkeleita... Kohta on varmaan Ordo Verde örkkijahtiin, Ordo Aurio eldarien menoksi, Ordo Ordo vahtimaan toisia ordoja...
Eldarjahti = Ordo Xenos
Jahdataankaikkiamuitamitkäeioleihmisiä = Ordo Xenos
Ordo Malleus on tiettävästi ollut aina se sama Ordo Malleus joka metsästää demoneita..
Imperiumin rakenne on aika hyvin muistaakseni selvennetty ordoja myöten aika aikaisessa vaiheessa
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt