Maailman kovin äijä
- Henri Ketonen
Maailman kovin äijä
Kuka on 40k maailman kovin heebo? Ja jotain perusteluakin, kiitos. Sääntöjä/fluffia. Minä sanon että maailman kovin äijä on Ghazkull, oli toi Armageddonin sota sellainen kohokohta fluffissa.
zqmfgb
- Henri Ketonen
Joo noi C´tanit on ihan nössöjä kaikki. Kyllä jumalan pitää kovempiin salamoihin pystyä kuin johonkin s 8 kakkaan. Tzeentchin sorsu pystyy samaan. Osuu vaan paremmin.
EDIT (en nyt koko ajan viitsi laittaa uutta postia) Niiin, onhan toi Marneus aika kova. On se useammat kerrat pistänyt mun kovimpiakin Lordeja turpaan. Ja miettikkää, Deceiverin ability Deceive ei siihen toimi. Siinä ei meinaan ole erikseen mainittu Marneuksen abilityä Never falls back, vaikka fearlessiin toimiikin.
EDIT (en nyt koko ajan viitsi laittaa uutta postia) Niiin, onhan toi Marneus aika kova. On se useammat kerrat pistänyt mun kovimpiakin Lordeja turpaan. Ja miettikkää, Deceiverin ability Deceive ei siihen toimi. Siinä ei meinaan ole erikseen mainittu Marneuksen abilityä Never falls back, vaikka fearlessiin toimiikin.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ke 30.10.2002 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
C'tanit... star vampiret. Juu, onhan ne vähän turhan kovia. Tai heikkoja, ottaen huomioon että ne on jumalia... vaikka sekin on selitetty mutta kumminkin.MakeH kirjoitti:Sääli että gw on alkanut tunkea jotain jumalia (C´thanit tai jotain sinne päin) peliin.
Mutta jos niitä ei lasketa sitä niin täytyy mainita Marneus Calgar. Hänen johdollaan sentään pysäytettiin kaksi Hive Fleettiä
- Henri Ketonen
Stumper Muckstart. Siinä mun valinta, tuo special charactereista miehekkäin. Mittaa löytuu loistasti metrin verran, pistehinta on päät huimaava 33pts. Mutta osaa se sniperillä ampua ;) ... kyllä, IG:n puolilegendaarinen ratling, spessu ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Itse ajattelin että "kova" tarkoittaisi ihan vaan sitä kuinka kova äijä se on joka miekka kädessä tai boltteri kourassa... tai mitä aseita nyt käyttääkään. Ymmärtänet nyt varmaan mitä minä tarkoitan sanalla "kova", ainakin silloin kun puhutaan 40k maailman super heeroksista. Mutta mitä sinä hait takaa, sinun aiheesihan tämä on.Mikä sitten mielestäsi on kova. Mittaa vaikka toughnessia jos siltä tuntuu.
Voihan se olla vaikka paha moderaattori.
Se tavallinen Ig jannu, joka piittaamatta seisoo katsomassa kuinka joku Greater Daemon of Khorne tulee lentäen häntä kohti ottamatta wuondeja IG jannun lampusta. Se IG jannu ei pelkää, ei juokse eikä ampuu itseään. Hän vain odottaa komentajan käskyä peräänyä tai sitten kuolee kun Bloodthirsteri repii hänet palasiksi. Ainoastaan kavereiden aseet tai komentajan päätös perääntyä voi pelastaa hänet, ja silti, vaikka hän onkin näin voimaton, hän palaa joka ikinen kerta takaisin sinne omaan koloon odottamaan kuolemaa tai oman kessun perääntymiskäskyn. Hän on se todellinen sankari! 8)
-
TranssiApina
Eipäs!!! Azuuhin Uge`baloom on paras!!!
Se voittaa kaikki c`tanit ja muut!!!
http://www.saunalahti.fi/azuuh/wh40k/Sony.k/baloom.jpg <-- tuolla on koko universumin kovin yksikkö/vehikle!!!!!!!
http://www.saunalahti.fi/azuuh/wh40k/Sony.k/baloom.jpg <-- tuolla on koko universumin kovin yksikkö/vehikle!!!!!!!
"If it bleeds, we can kill it."
-
Da Crux
en usko et toi on äijä...;D sanotaas Guilliman, codex ja täydelliset strategiat & taktiikat.TranssiApina kirjoitti:Eipäs!!! Azuuhin Uge`baloom on paras!!!
- Henri Ketonen
Ehkä se peruskoppo joka pistää termiksiä turpaan tuurilla on aika kova jannu. Mutta sitä tapahtuu, onhan niitä kovempiakin. Mietein vaan että Abaddonin ja Ghazkullin välistä tappelua ei ole nähty jne, joten kukahan mahtaisi olla kovista kovin. Säänöissä Abaddon voisi voittaa Ghazkullin tai saada turpaan, entäs muuten? Olisiko Khârn mitään? Marneus? Dark eldar Archon? Slugga Boy?
zqmfgb
- The Captain
- Valvoja
Vect ajaisi ympyrää ja ampuisi sitä niin kauan, että se kuolisi pois. Toisaalta voisi olla väärin sanoa, että Vect on kovin jätkä, jos se joutuu turvautumaan tuollaiseen raukkamaisuuteen (mutta sehän onkin Dark Eldar...)Garoth kirjoitti:Uusi demoniprinssi pumpattuna maksimiin?
Kyllä minun ääneni menee komissaari Yarrickille. Sitä vanhaa pi(e)rua ei tapa mikään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Maailman kovin äijä
Se on Ghazghkull...Sieni2 kirjoitti: Ghazkull
Omnia mors aequat - Death equals all things