shoot the big ones
-
Mazu
shoot the big ones
Miten tyranidien "shoot the big ones" sääntö toimii uudessa edikassa? Saako sitä ampua ottamatta Ld testiä jos se ei ole lähin vihollinen?
Ja kannattaa huomata että Tyranid FAQ pistää StBO:n uusiksi siten että se ei enään vaikuta LOSiin.
Siispä:
- Jos jokin figu blokkaa LOSin, se tekee niin vaikka olisikin Tyranid.
- TMCt lasketaan 4thEdissä MCiksi.
- MCt ovat kokoluokkaa kolme.
- Kokoluokan kolme figut blokkaavat LOSin omillaan.
Täten siis TMCt blokkaavat LOSin.
Kätevimmin tätä voi käyttää Zoanthropejen kanssa, ne kun saa kätevästi TMCn taakse suojaan jos maastoa tms ei löydy... Sitten vain talsitaan lähemmäksi kunnes päästään Warp Blastin ampumaetäisyydelle, liikutaan pois TMCn takaa että saadaan Zoaneille LOS ja annetaan paukkua! =)
Siispä:
- Jos jokin figu blokkaa LOSin, se tekee niin vaikka olisikin Tyranid.
- TMCt lasketaan 4thEdissä MCiksi.
- MCt ovat kokoluokkaa kolme.
- Kokoluokan kolme figut blokkaavat LOSin omillaan.
Täten siis TMCt blokkaavat LOSin.
Kätevimmin tätä voi käyttää Zoanthropejen kanssa, ne kun saa kätevästi TMCn taakse suojaan jos maastoa tms ei löydy... Sitten vain talsitaan lähemmäksi kunnes päästään Warp Blastin ampumaetäisyydelle, liikutaan pois TMCn takaa että saadaan Zoaneille LOS ja annetaan paukkua! =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Näin voisi ehkä järkeillä asian...
Mutta valitettavasti tässä asiassa Designer's Evil Intentiä ei ole edes kovin vaikea arvata...
Saas nähdä missä muodossa se on ensi vuonna kun uusi opus tulee
Mutta valitettavasti tässä asiassa Designer's Evil Intentiä ei ole edes kovin vaikea arvata...
Saas nähdä missä muodossa se on ensi vuonna kun uusi opus tulee
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"