"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkotarinan jatkon jatko

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Niin, demoni lähetti Eriksonin Marienburgiin Kurtia tappamaan. Toivottavasti tekstissä ei ole ikäviä epäkohtia.

Ja kiva, että piditte. Eihän tämä tarinana ollut kovin kummoinen, mutta juonta se vei ihan mukavasti eteenpäin (ainakin omasta mielestäni ;) ). Ja ainakaan en tällä kertaa kehdannut heittää koko porukkaa Lustriaan. ;) [tekosyitä]Huomaatteko, että sekin tempaus näyttää nyt järjelliseltä - eiväthän Kurt & co. olisi löytäneet Lustrian sormusta laisinkaan, jos en olisi heitä sinne lähettänyt.[/tekosyitä] Ja pitihän sinne demonikin heittää, jos Grond laittoi Kaaoskultistit mukaan.

Muuten, ajattelin ihan piruuttani laittaa tuohon sellaisen lyhyen jakson, jossa Kurt siepataan jonnekin Cathayhyn tai Nipponiin, ja sitten hän herääkin hikisenä ja tajuaa että se oli vain unta. Olisitteko pitäneet siitä? ;) Vai olisivatko Runen niskavillat nousseet pystyyn?

Toivottavasti tarinamestari onnistuu säätämään tälle arvoisensa lopun. Itse ajattelin, että tuon matkan Mordheimiin voisi kuitata lyhellä muistelukohdalla ja että viimeinen osa alkaisi jo jostain Wurtbadista tai jo Anstheimista, ihan ajan säästämiseksi. Mutta sehän on Runen päätös.

edit: Tämähän mielenkiintoista. Olin kyllä laittanut rivinvaihtotagit dialogiin, joten siinä pitäisi olla rivivälit, mutta siinä ei ole. Tästä syystä dialogia on harvinaisen vaikea lukea. Voisikohan asialle tehdä jotakin?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tapsa kirjoitti:edit: Tämähän mielenkiintoista. Olin kyllä laittanut rivinvaihtotagit dialogiin, joten siinä pitäisi olla rivivälit, mutta siinä ei ole. Tästä syystä dialogia on harvinaisen vaikea lukea. Voisikohan asialle tehdä jotakin?
Oli siinä välit - html vain vaatii <br>-tägit rivinvaihtoon. Lisäilen noita kunhan ehdin.
Tapsa

Grond kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:edit: Tämähän mielenkiintoista. Olin kyllä laittanut rivinvaihtotagit dialogiin, joten siinä pitäisi olla rivivälit, mutta siinä ei ole. Tästä syystä dialogia on harvinaisen vaikea lukea. Voisikohan asialle tehdä jotakin?
Oli siinä välit - html vain vaatii <br>-tägit rivinvaihtoon. Lisäilen noita kunhan ehdin.
Niin, mutta minä OLIN laittanut ne <br>-tagitkin! (Ainakin epäilen vahvasti, että olin.) Ihmeellistä kyllä, ne näyttävät kadonneen.
Grond

Tapsa kirjoitti:Niin, mutta minä OLIN laittanut ne <br>-tagitkin! (Ainakin epäilen vahvasti, että olin.) Ihmeellistä kyllä, ne näyttävät kadonneen.
Ahaa, niinpä tietysti - nehän tietysti privaviestissä muuttuivat rivinvaihdoiksi - olisi täytynyt painaa "Lainaa"-nappia ja cut-and-pastata sieltä. No, teen sen about samantien.

Edit: Tehty. Näyttää hieman luettavammalta :o).
Tapsa

No niin, johan näyttää paremmalta. ;)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Hetkinen, hetkinen. Siis Rune lopettaa jo tämän tähän? Vai? Taas on heivattu joku joskus sovittu järjestys romukoppaan. En enää pysy perässä mitä milloinkin tapahtuu. Siis tarinahan on mitä mahtavin, mutta toteutus on tarua ihmeellisempää (tai ainakin elää ihan omaa elämäänsä). Mmh, kai sitten tyydyn kohtalooni.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hetkinen, ei kai sinunkin olisi pitänyt kirjoittaa jossain välissä? :| No hemmetti. Vai etkö kirjoittanut? Jossain välissä kyllä kaivoimme kirjoitusjärjestystä esille ja tarkistelimme asioita, mutta en tiedä sitten mitä tapahtui. Useat ovat kuitenkin peruneet kovin usein. Valitettavaa. Tahdotko vielä kirjoittaa? :roll: Voin kyllä kirjoittaa jälkeesikin.

...kiltti?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Äh, en ole henkisesti varautunut asiaan. Saat minun puolestani lopettaa tämän eeppisen saagan seuraavaan osaansa (kunhan se päätös vain on superupea hypermahtava, muuten palkkaan kourallisen ogreja nuijimaan keskusyksikkösi rusinaksi) ;)

Nähdään tarinakilpailussa 8)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Nostetaanpa vähän tätäkin kommentoimalla Tapsa uusinta osaa.

Todella hyvää tekstiä ja huippukohta oli tietenkin se kun järkkäsit sen sormusten legendan. Tarinakin sai melkoisesti vakavuutta ja suuruutta muiden samanmoisten joukosta kun jälleen on kysessä, ah se kiehtova ihmis- (ja kääpiö)kunnan kohtalo ;). Itseänikin kyllä ihmetytti tuo demonin käyttäytyminen oven kanssa. Miksi ihmeessä se sitä yritti murtaa, jos se helposti voisi tulla sen läpi!?
Runelle melkoisesti hommaa, mutta uskonpa hänen siitä selviävän. The End is near...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Jokos, Grond, alkaa tarina valmistua? Jos ennen pyhiä pitäisi 40K saada valmiiksi niin pistäs töpinäksi että ehdin kirjoittaa lopetuksen.

...Ja uskallappa jänistää!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Grond

Tybraal kirjoitti:Jokos, Grond, alkaa tarina valmistua? Jos ennen pyhiä pitäisi 40K saada valmiiksi niin pistäs töpinäksi että ehdin kirjoittaa lopetuksen.

Näyttökokeen sain juuri pois alta, nyt olisi vielä kaksi koetta, sitten on lukuvuosi pulkassa. Eli jonkin aikaa vielä joudut odottelemaan.
Grond

Tybraal kirjoitti:Jokos, Grond, alkaa tarina valmistua? Jos ennen pyhiä pitäisi 40K saada valmiiksi niin pistäs töpinäksi että ehdin kirjoittaa lopetuksen.

Minä en ole nyt kirjoituskunnossa, valitettavasti. Eli pistele tarina loppuun, pahoittelen etten voi tällä hetkellä kirjoittaa mitään.
Tybraal

Roger, yritän saada tarinan loppuun huomenna, sysäten taisteluraporttikilpailun osallistumista... Joskus tulee miettineeksi haalinko liikaa tekosyitä olla maalaamatta kääpiöitäni. ;)
Tybraal

Raagh! Kahden hektisen illan ja yhden aamupäivän tuloksena sain kuin sainkin vuoden loppuun mennessä tarinaan eeppisen lopetuksen. Ja Ghe'dahlgin on turha yrittää sanoa että hän kaavaili tällaista loppua tarinaa aloittaessaan ;). Lähetän nyt Grondin mailiin tekstin, johon yritin heittää FrontPagen avulla html:llää. Anteeksi jos teen enemmän tuhoa kuin apua. :(

Kommentoikaa toki ensimmäistä tekstiäni Sotavasarassa, ja vaikkei se mikään taideteos olisikaan niin odottakaa näkevänne minut tarinakilpailussa. ;)

Edit: grond.silverhammeriin meni, toivottavasti tuli perille. Ja älä huoli, korjasin niitä tageja jatkotarinasivun kanssa yhteensopiviksi.
Viimeksi muokannut Tybraal, Pe 31.12.2004 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grond

Tybraal kirjoitti:Lähetän nyt Grondin mailiin tekstin, johon yritin heittää FrontPagen avulla html:llää. Anteeksi jos teen enemmän tuhoa kuin apua. :(
Sana "FrontPage" jo aiheuttaa kauheita puistatuksia ihmisessä, joka vaatii html-koodilta puhtautta ja kauneutta ;o). No, katsotaan mitä saapuu. Tuo minun allamainittu sähköpostini ([email protected]) ainakin aamulla pätki, jos et saa menemään sinne pistä osoitteeseen [email protected]
Grond

Perille tuli, ja on jo netissäkin.
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html

Täytyy lukaista tuo myöhemmin illalla, ehdin nyt vain cut-and-pastella heittämään sivuille.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noh, ei voi sanoa etteikö jutun loppu olisi ollut vaikuttava. Hieman hämäsi tosin Grey Knightien veljeily radikaali-inkvisiittorin kanssa, mutta se annettakoon anteeksi. Kaiken kaikkiaan hieno lopetus jatkotarinalle.
Tybraal

Kuka sanoi että GK:t tiesivät Imrahocin suuntautuneisuudesta? Ritarit tulivat huoneeseen vasta radikkaalilauseen jälkeen. Ja muutenkin, kyse on vai siitä kuinka radikaali on. ;)
Tybraal

Onko 40K:n päätös niin sanoinkuvailematon vai eikö kukaan kehtaa heittää ensimmäistä mätää omenaa..?

Vai onko tämä muuten vaan pystyynkuollut aihe?
Tapsa

Ja mitenkäs FB:n päätösosa...?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”