[Sotu III] Maalauskilpailu
-
Slann Mage priest
ModEdit: Käyttäjämoderointia poistettu. IcemanVC kirjoitti:Toimintaohjeet
Kilpailutyöstä toimitetaan minulle sähköpostitse 1(yksi) kuva. Kyseinen kuva saa olla kollaasi useammasta, mutta ainoastaan yksi tiedosto. Mielellään jossain formaatissa, jossa sen myös saa auki (png,jpg,gif...).
Kuva pitää olla toimitettuna minulle viimeistään 31.12.2004 klo 23.59. Aikaisintaan 15.12.2004 ->.
Perinteisesti deadline on kuitenkin joustanut päivään verran.
Kuvan saa toimittaa osoitteeseen: [email protected]. Ilmoita mailissa myös sotu tunnuksesi.
Maalarit koitetaan pitää anonyymeinä äänestyksen loppuun asti, joten älkää hehkuttako työtänne foorumilla.
Olen erimieltä. Mielestäni konvertointi on tärkeä osa vision toteuttamista siinä missä mikä tahansa muukin osa-alue.M. Salava kirjoitti:Konversiosta palkitsemisessa on kaks vikaa suurta vikaa:
1. Ne palkitsevat tien, ei lopputulosta. Miks ihmeessä pitäisi antaa jokin erityinen palkinto siitä, että väsäsi surkean näkösestä figusta upean hirveällä vaivalla, kun olisi voinut nappasta suoraan hienomman, saaden n. yhtä hienon tuoksen aikaan? Pitäisikö siitäkin palkita, että maalaa talomaaleilla, eikä esim. vallejolla, onhan se omituisempaa ja hankalampaa (luulisin)? Sitäkin on turha väittää, että konversio tekisi figusta jotenkin jäljittelemättömän, koska ainahan taitava skulptaaja voi sen koittaa kopioida, kuten hienon maalauksen taitava maalaaja.
EDIT:siistitty yleisön pyynnöstä.
Viimeksi muokannut migsula, Su 12.12.2004 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☠️
VJ kirjoitti:Mitä jos pidettäis tää vaan mahdollisimman simppelinä sääntöjen puolesta..
Mä näkisin että tän skaban pääpaino olis lähinnä siinä että ihmiset vaan maalaa figuja ja sit lopuks katsotaan mikä oli ihmisten mielestä paras ja miksi ilman mitään sen kummempia paineita menestymisen suhteen.
AMEN!!
Viimeksi muokannut migsula, Su 12.12.2004 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☠️
Jopas on migsula pahalla päällä.
Hmm, tuskinpa kukaan tällaisessa kisassa mitään paineita ottaa. Vai ottaako?
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Jos kilpailussa olisi palkintoja olisi ymmärrettävää ottaa asiasta paineita. Itse saan entryni kuitenkin maalattua viimeisenä iltana ennen määräaikaa, joten mitäs sitä suotta.
En edes ymmärrä mistä on lähtenyt liikkeelle ajatus että joku murehtisi pakkovoittamista? VJ:n kommentista minun kirjoittamaani basekisa-kuvaukseen? Jos se siitä on kiinni, niin kyllä täytyy pitää ihmisiä oikolukutaidoittomina. Tekstin tyylilaji on tulkittu totaalisen väärin.
Eiköhän kaikki vaan maalata, kukaan tuskin vuoden päästä edes muistaa tämän kisan voittajia, kun ei viimevuotisiakaan enää muisteta
Konversiokeskusteluun en edes ota kantaa, sillä tämä ei taida olla sille oikea paikka.
Hmm, tuskinpa kukaan tällaisessa kisassa mitään paineita ottaa. Vai ottaako?
En edes ymmärrä mistä on lähtenyt liikkeelle ajatus että joku murehtisi pakkovoittamista? VJ:n kommentista minun kirjoittamaani basekisa-kuvaukseen? Jos se siitä on kiinni, niin kyllä täytyy pitää ihmisiä oikolukutaidoittomina. Tekstin tyylilaji on tulkittu totaalisen väärin.
Eiköhän kaikki vaan maalata, kukaan tuskin vuoden päästä edes muistaa tämän kisan voittajia, kun ei viimevuotisiakaan enää muisteta
Konversiokeskusteluun en edes ota kantaa, sillä tämä ei taida olla sille oikea paikka.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Totta, pistinkin siis migsulalle yv:llä vastineeni hänen minulle kohdistamaansa viestiin, koska tää ketju on kuitenkin omistettu Sotu III:lle, vaikkakin ajautui raskaasti sivuraiteille maalauskisojen kehitykseen. Ei enää siis jatkossa tähän topikkiin muuta kuin Sotu III maalauskisaan liittyviä juttuja, luokaa vaikka uusi topikki maalauskisojen kehittämiselle / kisatöiden arvioimiselle, jos siitä aiheesta on vielä tarvetta jatkaa.Skarsnak kirjoitti: Konversiokeskusteluun en edes ota kantaa, sillä tämä ei taida olla sille oikea paikka.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Migsula on välillä hyvin turhautunut lukiessaan sotavasaraa. Sekun tuntuu verrattain elitistiseltä ja ylimoderoidulta ja aivan liian totiselta verrattuna muihin vastaavanlaisiin keskustelu foorumeihin...mutta se ei liene aiheena tänään, tai koskaan muulloinkaan.
Häntä on myös asian tiimoilta ripitetty
Häntä on myös asian tiimoilta ripitetty
☠️
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Muistaakseni joku tuossa taannoin sanoi, että varsinaista koko rajoitusta ei ole. Mutta jos kuva on ihan järkyttävän iso ja modeemi pojat huutaa armosta, niin kai se voi hieman heidän äänestys innostusta laskea.Maelis kirjoitti:Onko kuvakoolla jotain rajoitusta?
kunhan vaan on järkevä?
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
sen kun lähettää kuvan ihan minkä kokosena vaan. Teen kaikista kuvista postimerkin kokoisen thumb nailin ja linkitän sen siihen alkuperäiseen. En muokkaa kuvia muuten millään tavalla.
Osallistuja määrä ei todellakaan ole toistaiseksi mikään hurja. Palkinto sijoille on vielä pääsemällä ihan osallistumalla... Palkintoja tosin ei ole, mutta kuitenkin.
Osallistuja määrä ei todellakaan ole toistaiseksi mikään hurja. Palkinto sijoille on vielä pääsemällä ihan osallistumalla... Palkintoja tosin ei ole, mutta kuitenkin.
- Blackguard
Mainetta ja kunniaa silti.. Älkää nyt vaan muut osallistukoVC kirjoitti:sen kun lähettää kuvan ihan minkä kokosena vaan. Teen kaikista kuvista postimerkin kokoisen thumb nailin ja linkitän sen siihen alkuperäiseen. En muokkaa kuvia muuten millään tavalla.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
dark-killer