En vaan pitkän mietiskelyn jälkeen saa mitenkään keksittyä ,minkä kenraalin otan.(eli mitä lajia)
Jos voisitte tänne laittaa plus ja miinus puolia jokaisesta, ja myös oman suosituksenne, kiitos
Hiukan eri mieltä tuosta. Kaaoksellakin se Leadership on tärkeä juttu. Pedoilla se on luonnostaan huono, demoneilla liian huono instabilityn kannalta, warrioreilla hädin tuskin kelvollinen. Se Ld9 kenraali (oli sitten demoniprinssi, doombull tai chaos lord) on melko olennainen, mutta ikävä kyllä kaikki noista vaihtoehdoista estävät ambushin käytön.jullevi kirjoitti:Kannattaa aloittaa miettiminen siitä, mitä yksiköitä haluat enimmäkseen ja sen mukaan valita sopiva kenraali. Jos et osaa päättää, ota kaikki. Jos ajattelit käyttää kaikkia sekaisin, ei ole hirveästi väliä kuka on kenraali.
Se on totta, mutta itse olen säästynyt peleissä monelta ikävältä tapahtumalta. katsos kun käytän mark of khornea niin ei mene sotilaat pakoon.The Captain kirjoitti:Pedoilla se on luonnostaan huono
Markkia ei saa peruspedoille, ja frenzy on muillekin monesti enemmän huono kuin hyvä. Slaaneshin merkki on huomattavasti parempi, jos pysyvyyttä kaipaa. Break testeissähän kummallakaan markilla ei niin väliä ole, khornaatit ehkä häviävät pikkuisen epätodennäköisemmin.shadowdancer kirjoitti:Se on totta, mutta itse olen säästynyt peleissä monelta ikävältä tapahtumalta. katsos kun käytän mark of khornea niin ei mene sotilaat pakoon.The Captain kirjoitti:Pedoilla se on luonnostaan huono