Jep. Milläs tekniikalla sä muuten maalaat? Drybrush, layerointi jne.?Zekta kirjoitti:Voisin itsekkin vaikka kokeilla
Örkkien iho
Miksi örkkien pitää aina olla samalaisia vihreitä? Tuntuu et käytös on vaan pari eri tyylii maalata niitä. Tummanvihreitä ja vaaleanvihreitä. Vähän luovuutta kehiin!
Perus tyylillä maalatut GW örkit on ihan järkyttävän rumia! Oikeesti. Kattokaa niitä snot greenisiä figujanne! Onko hienoja? Aina ei tartte tehdä tasan niinku codexissa sanotaan.
Perus tyylillä maalatut GW örkit on ihan järkyttävän rumia! Oikeesti. Kattokaa niitä snot greenisiä figujanne! Onko hienoja? Aina ei tartte tehdä tasan niinku codexissa sanotaan.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Aamen. Sitä perus GW- vihermassaa näkee WD:ssa ja armybookeissa sun muissa ihan riittävästi. Itse tykkään vähän ruskeammista vihreistä örkeillä, mut voisi sitä joskus kokeilla jotain ihan muuta, maalata vaikka örkki käyttämättä vihreetä ollenkaan.VJ kirjoitti:Miksi örkkien pitää aina olla samalaisia vihreitä? Tuntuu et käytös on vaan pari eri tyylii maalata niitä. Tummanvihreitä ja vaaleanvihreitä. Vähän luovuutta kehiin!
Rackhamin örkit ja gobot on IMO kyllä sitten eri juttu, niihin sopii sellanen räikeä väri. Joidenkin mielestä ehkä ei. Whatevah.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
HeavyMetal
Minä teen minun omat örkkini ja Goblinini näin;
1.Ensiksi tietenkin musta pohjamaali.
2.Sitten maalaan ihon Dark Angels Greenillä.
3.Sen jäljeen highlightaan ihon Snot Greenillä.
3.Taas sen jälkeen highlightaan Goblin Greenillä Snot Greeniä korkeampiin kohtiin, ja jätän Dark Angels Greenin syvimpiin koloihin.
5.Sitten sekoitan Goblin Greeniä ja Bleached Bonea keskenään, ja tuolla väri yhdistelmällä maalaan kaikista korkeimmat kohdat.
Itse maalaan tällain, vaikka tämä vie jonkun verran aikaa niin pää-asiahan on että figuistani tulee pelikentälle siedettävän näköisiä.
Kuvia voisin lähettää jos joskus saisin digi-kameran taas käyttööni...
1.Ensiksi tietenkin musta pohjamaali.
2.Sitten maalaan ihon Dark Angels Greenillä.
3.Sen jäljeen highlightaan ihon Snot Greenillä.
3.Taas sen jälkeen highlightaan Goblin Greenillä Snot Greeniä korkeampiin kohtiin, ja jätän Dark Angels Greenin syvimpiin koloihin.
5.Sitten sekoitan Goblin Greeniä ja Bleached Bonea keskenään, ja tuolla väri yhdistelmällä maalaan kaikista korkeimmat kohdat.
Itse maalaan tällain, vaikka tämä vie jonkun verran aikaa niin pää-asiahan on että figuistani tulee pelikentälle siedettävän näköisiä.
Kuvia voisin lähettää jos joskus saisin digi-kameran taas käyttööni...
Itse maalaan seuraavalla tavalla:
1. Mustan pohjamaalin päälle DA green ja maalaus siten että lihaksien rajat erottuvat ( tietysti
)
2. Päälle veteen veteen laimennettu dark green ink ( tämä vain jos lihaksien rajaus on mennyt pieleen)
3. " Raskas " kuivaharjaus snot greenillä
4. Kenyempi kuivaharjaus 50/50 goblin ja snot greenin sekotuksella
5. Highlittaukset vähän vaaleammalla vihreällä
Ei ehkä mikään paras tapa, mutta itse olen tyytyväinen
1. Mustan pohjamaalin päälle DA green ja maalaus siten että lihaksien rajat erottuvat ( tietysti
2. Päälle veteen veteen laimennettu dark green ink ( tämä vain jos lihaksien rajaus on mennyt pieleen)
3. " Raskas " kuivaharjaus snot greenillä
4. Kenyempi kuivaharjaus 50/50 goblin ja snot greenin sekotuksella
5. Highlittaukset vähän vaaleammalla vihreällä
Ei ehkä mikään paras tapa, mutta itse olen tyytyväinen
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure