"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Slaanesh Daemon Prince vai Chaos Lord?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Batista

Slaanesh Daemon Prince vai Chaos Lord?

Viesti Kirjoittaja Batista »

Eli tämmöistä kyselisin, että kumpaa noista kannattaa käyttää 2k mortal armeijassa jos siinä on paljon knihgteja ja muuta sälää? Koska kyllähän demoni johtajan saa mortal armeijaan silla 5pts. kamalla...

Ja tuo normaali chaos lordi olisi Dragonilla.. Ja mitä noille kanttaa laitaa, kun vastaan tulisi Lizardmen, Dark ELves, Bretonnia?
I do what I wanna do, when I wanna do it!
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Rinssi ei pärjää yksin juuri millekkään. Kaaos lorttia itse suosittelisin, vain jos sen ottaa lohharin takia, muuten gw exa ajaa saman asian.

Edit kamoiksi lortille vaikka gw/sword of might, enchanted shield & gaze of gods.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Itse voisin noita vastuksia vastaan suositella perinteistä Slaaneshin mättöprinssiä. Eli siis merkki, Blade, hunger ja mahdollista muuta sälää maun mukaan.

Ainoa jota vastaan Lordi saattaisi olla mukavempi on Liskot koska kinkit ovat myrkkyineen ilkeitä huonon saven omaaville. Bretit eivät todellakaan pidä pahuksen ketterästä viidellä re-rollittavalla no-as str 5 iskulla varustetusta möröstä joka lyö aina ensin - syö pienemmät ritariryhmät yksinkin.

Lohari ja prinssi ovat eri tarkoituksiin soveltuvat yksiköt - lohari on taisteluyksikkö yksinään prinssi on support unitti.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”