Grork Mooncrucherin kosto
Grork Mooncrucherin kosto
Muistan hyvin vielä sen päivän kun Keisarikunnan keisari Karl Franz armeijoineen valloitti uusia viljely alueita idässä .Pieni örkki kylä missä asuin isäni kanssa osui Keisarikunnan armeijan tielle. Vaara havaittiin liian myöhään. Jokainen tielle osunut siviili tai sotilas örkki tapettiin . Isäni kylän päällikkö lyötiin maahan ja pää katkaistiin .Kaikki kylän örkit, jotka selvisivät nuoli ja luotisateesta juoksivat karkuun .Itse olin yksi eloonjäänneistä. Nyt seison kallion päällä ja nojaan taikasauvaani. Edessäni on täysin viaton keisarikunnan kylä. Yhdellä sanalla saisin tuhottua koko kylän ja kaikki kylän ihmiset tapettaisiin armoa antamatta. Silloin paikalle juoksee suuri ja voimakas örkki komentaja, jolla oli kirves vasemmassa kädessään ja suuri kilpi oikeassa kädessään. Hänen nimensä on Nazalug The Terrible." Pojat ovat valmiina hyökkäämään pomo", sanoi Nazalug. "Odotamme vielä", vastasi Grork. "Mutta me menetämme kohta yllätyksen edun, jos vielä odotamme!" ,huusi Nazalug. "Vaikene sinä rotan syömä paskakasa", Grork huusi .Nazalug vaikeni ja poistui paikalta. Nazalug on varmasti kylvänyt kapinan siemeniä armeijaani. Voisin kyllä lopettaa hänet yhdellä loitsulla, mutta Nazalug on hyödyllinen taisteluissa. Hän pitää pojat kurissa ja hän on kääntänyt monet tappiot voitoiksi. Nyt on hyökkäyksen aika, Grork huutaa "Waaagh!." Monet sadat örkit juoksevat kohti kylää tappohalu mielessään.
kommenttia... eka tarina
kommenttia... eka tarina
Viimeksi muokannut Matsu, Pe 10.12.2004 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katsotaas, ensinnäkin voisit aluksi kirjoittaa tarinan kokonaan ennenkuin laitat sen tänne, toisenakin kannattaisi lukea tarina kertaalleen (jota minä en koskaan muista tehdä) läpi jotta voisit bongata kirutusvirheet ja lukuasun nautinnollisempaan muotoon (en pitänyt tuosta). Muutenkin nämä örkki tarinat alkoivat heti Gromin tekeleiden jälkeen tuntumaan liialta plaginoinnilta
ja muutenkin tylsiltä (örkit liian inhimillisiä?). Muutenkin tarina tuntuu aika tylsältä (hän tappoi isäni ja minä aion kostaa ja nyt minulla on suuria armeija jolla voin tuhota viholliseni ja ja ja (joo, täytyy myöntää että itse sorruin tähän).
ja muutenkin tylsiltä (örkit liian inhimillisiä?). Muutenkin tarina tuntuu aika tylsältä (hän tappoi isäni ja minä aion kostaa ja nyt minulla on suuria armeija jolla voin tuhota viholliseni ja ja ja (joo, täytyy myöntää että itse sorruin tähän).
no joo. aivan liian lyhyt kertakaikkiaan. tarinasta nousi tyyli että lässyn lässyn... kirjoita tarinat vaikka eka wordillä ja sen pitäisi huomauttaa noista kirjoitusvirheistä ja muutenkin sekavasta lauseesta tai sanatoistosta yms.
kyllä örkki tarinoille aina paikka löyty, mutta niihin pitäisi saada persoonallisuutta enemmän.
kerro päähenkilöistä ja muutenkin ympäristöstä. se tuo heti tarinasta paremman kuvan. kerro heidän ulkonäöstään luonteestaan ja maisemasta missä he elävät. älä vaihda persoonaa kesken tarinan, sillä alku oli kirjoitettu y.1.p:ssä ja loppu y.3.p:ssä. vai oliko päähenkilön nimi grork?
muutama fluffi virhe oli tai miten sen ottaa. en usko että örkeillä on siviilejä sillä kaikki taitavat olla sotilaita. ja sitten vähän muitakin. luulempa että vihernahkojen taiat ei ole niin mahtavia että nillä voisi kaupungin tuhota tosta vaan.
positiivista oli että.. no oli sie jotain positiivista
kyllä örkki tarinoille aina paikka löyty, mutta niihin pitäisi saada persoonallisuutta enemmän.
kerro päähenkilöistä ja muutenkin ympäristöstä. se tuo heti tarinasta paremman kuvan. kerro heidän ulkonäöstään luonteestaan ja maisemasta missä he elävät. älä vaihda persoonaa kesken tarinan, sillä alku oli kirjoitettu y.1.p:ssä ja loppu y.3.p:ssä. vai oliko päähenkilön nimi grork?
muutama fluffi virhe oli tai miten sen ottaa. en usko että örkeillä on siviilejä sillä kaikki taitavat olla sotilaita. ja sitten vähän muitakin. luulempa että vihernahkojen taiat ei ole niin mahtavia että nillä voisi kaupungin tuhota tosta vaan.
positiivista oli että.. no oli sie jotain positiivista
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Hieman...eh...epäörkkimäinen? Olen lukenut muutaman sotun monista örkki tarinoista, ja tämä kyllä oli periaatteessa omaperäinen, ja luulin tätä alkupuheesta päätellen hieman...oudoksi. Ja myöskin se että KUKA päähenkilö on, jäi hieman epäselväksi.
Gork's Foot (vai oliko se Warpath?)luulempa että vihernahkojen taiat ei ole niin mahtavia että nillä voisi kaupungin tuhota tosta vaan.
blaa blaa aargh
Re: Grork Mooncrucherin kosto
Juu, tuota noin... Ensiksi, mitä tuon nimen on tarkoitus tarkoittaa? Crucher ei tietääkseni tarkoita mitään. Ja jos tuo Grork on tässä päähenkilö ja kuvasit tarinaa aluksi minä-muodossa - eli Grorkin näkökulmasta - niin välissä vaihdoit kertoja-muotoon eli tarinaa kertoi joku ulkopuolinen. Otan tässä esimerkin:
Lyhyt oli ja kesken jäi. Tee ensin tarina kunnolla loppuun ennen kuin jatkat. Prologista tuo nyt kävi, mutta pyytäisin lisää kuvailua ja oikolukua. Sitten homma alkaakin olla sitä myöten kunnossa ja valmiina postattavaksi tänne. Eli korjaa nämä ja kirjoita lisää
.
Tässä siis käsitin, että Grork kertoo homaa omasta näkökulmastaan.Matsu kirjoitti:Yhdellä sanalla saisin tuhottua koko kylän ja kaikki kylän ihmiset tapettaisiin armoa antamatta.
Tässä tarinaa kertoo sitten joku ulkopuolinen. Oikeastihan tämä kuuluisi: "Odotamme vielä", vastasin. Siinä yksi virhe, sillä kerrontamuotoa ei pidä kesken tarinaa vaihtaa.Matsu kirjoitti:"Odotamme vielä", vastasi Grork.
Lyhyt oli ja kesken jäi. Tee ensin tarina kunnolla loppuun ennen kuin jatkat. Prologista tuo nyt kävi, mutta pyytäisin lisää kuvailua ja oikolukua. Sitten homma alkaakin olla sitä myöten kunnossa ja valmiina postattavaksi tänne. Eli korjaa nämä ja kirjoita lisää
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Idea toimi, mutta ikävä kyllä äidinkielentaitosi on jotakin aivan muuta. Tee kaikki mitä Grom sanoi ja luulisi jo tulevan jo parempaa tekstiä.
ps. Välilyönti tulee pisteen jälkeen eikä ennen sitä...
ps. Välilyönti tulee pisteen jälkeen eikä ennen sitä...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
- tirehtööri