Pinnauksesta ja sen tarveaineista
Pinnauksesta ja sen tarveaineista
Pitäisi alkaa tossa varmaan vihdoinkin ruveta rakentelemaan tota Kroot Mercenary armeijaa, mikä tarkoittaa suuria määriä pinnaamista lähiaikoina (ainakin Vulturejen siivet ja kaikki hassut aseet mitä noihin tekis mieli kiinnittää). Eniten aikaa syöväksi tekijäksi muodostuu juuri tuo pinnaus.
Tähän mennessä olen käyttänyt rautalankana erilaisia paperiliittimiä yms. Ongelmana on se, että ne eivät tunnu sopivan tarkoitukseen kovinkaan hyvin, metalli on liian kovaa GW:n pihdeille (vaikka ne muuten ovatkin loistavat figujen leikkelyyn). Onko jollain ehdotuksia paremmaksi tukilangaksi noitten klemmarien sijaan, tai vaihtoehtoisesti jotain ylivertaista leikkaustekniikkaa jolla noi sais pätkittyä tuhoamatta pihtejä ja/tai hermoja?
Tähän mennessä olen käyttänyt rautalankana erilaisia paperiliittimiä yms. Ongelmana on se, että ne eivät tunnu sopivan tarkoitukseen kovinkaan hyvin, metalli on liian kovaa GW:n pihdeille (vaikka ne muuten ovatkin loistavat figujen leikkelyyn). Onko jollain ehdotuksia paremmaksi tukilangaksi noitten klemmarien sijaan, tai vaihtoehtoisesti jotain ylivertaista leikkaustekniikkaa jolla noi sais pätkittyä tuhoamatta pihtejä ja/tai hermoja?
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
Joo, vois olla ihan hyvä hankinta. Pitäis vaan vaivautua käymään rautakaupassa.VonCarstein kirjoitti:Luulisin, että se on aika sama, että mitä lankaa käyttää. Sinun kannattaisikin varmaan mielummin hankkia kunnon pihdit.
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
Kyllähän toi rautalanka/pianolanka menee normi sivuleikkureilla katki (ei siis millään GW:n hömppäleikkureilla, ja tuollainen normaali sivuleikkuri maksaa jotain 10€ kuhan ei osta Bahcoa.) kuhan vaan löytyy voimaa käyttäjästä, mutta varsinkin pieniä pätkiä leikattaessa kannattaa suojata silmiä jos lanka on kovaa... ampuu aika ärmäkkäästi sen palasen siitä leikkureista...
Ja tuota tuumamittaa et taida Tau-setä löytää mistään, tai sitten joudut tilaamaan sen johonkin liikkeeseen. Olin työharjoittelussa Joensuulaisessa työvälineliikkeessä ja omistaja sanoi, että jollain saksalaisella maahantuojalla olisi varastossa, mutta ne joutuu sieltä tilaamaan. Saattaa olla mahdollista, että eivät tilaa suurta erää niitä mittoja yhden asiakkaan takia, koska loput mitat jäävät hyllyyn.
Ja tuota tuumamittaa et taida Tau-setä löytää mistään, tai sitten joudut tilaamaan sen johonkin liikkeeseen. Olin työharjoittelussa Joensuulaisessa työvälineliikkeessä ja omistaja sanoi, että jollain saksalaisella maahantuojalla olisi varastossa, mutta ne joutuu sieltä tilaamaan. Saattaa olla mahdollista, että eivät tilaa suurta erää niitä mittoja yhden asiakkaan takia, koska loput mitat jäävät hyllyyn.
Tosimies syö lyijyä ja piereksii raketteja!!
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Pianolankaa en suosittele gw tongeille. Saat leuat koloille jo ensimmäisellä kerralla vaikka et leikkaisi kuin tuota ohuinta 0.5mm lankaa. 1mm ja 1.5mm langoilla leuat lentää ennen kuin huomaatkaan.Baldur kirjoitti:0,5mm-2mm piano/teräslankaa.
Löytyy esim K-rautoista 3m pikkupusseissa.
Taitaa vaan olla kovempaa tavaraa kuin paperiliittimet.![]()
Itse jouduin hommaamaan halpissivuleikkurien tilalle kunnolliset 20e maksaneet sivuleikkurit että sain kunnolla tota 0,5mm paksua katki
1mm rauta-, kupari- tai sidontalanka käy mainiosti tappien tekoon.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Tiimarista löytyy tuumamittoja sillä hinnalla, että voi ostaa vaikka uuden joka peliin. Muuten identtisiä kuin GW:n mitat, mutta GW tarra puuttuu, hinta on vajaa 10% "virallisesta" ja lukko ei toimi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Mechanical Man