"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Väriehdotusta Ultramarineille..?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sly Cooper

Väriehdotusta Ultramarineille..?

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Löytyisikös keneltäkään mitään mahtavaa ehdotusta Ultramariinien väreihin..? Tai tarkemmin olkasuojiin..? (..kun niistä keltaisista tulee mieleen liikaa rakas naapurimaa..) Joten olisikos löytyiskös sen sinisen rinnalle mitään hienoa sävyä sen ainaisen keltaisen lisäksi..? :p

Mietin itse valkoista ja kultaa, mutta tuntuu että ne ovat ehkä hiukan liian juhlavia itse rivimiehelle.. Kun kumminkaan ei joka jannu vastaa jotn mättö-komentajaa..;)

Mutta ehdotelkaa myös kokonaan uutta väriteemaa, jos keksitte Ultramariineille.. Kaikki ideat tervetulleita, ja kuvat enemmänkuin plussaa..!
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Tanen

Re: Väriehdotusta Ultramarineille..?

Viesti Kirjoittaja Tanen »

Raguel kirjoitti:Löytyisikös keneltäkään mitään mahtavaa ehdotusta Ultramariinien väreihin..? Tai tarkemmin olkasuojiin..? (..kun niistä keltaisista tulee mieleen liikaa rakas naapurimaa..) Joten olisikos löytyiskös sen sinisen rinnalle mitään hienoa sävyä sen ainaisen keltaisen lisäksi..? :p

Mietin itse valkoista ja kultaa, mutta tuntuu että ne ovat ehkä hiukan liian juhlavia itse rivimiehelle.. Kun kumminkaan ei joka jannu vastaa jotn mättö-komentajaa..;)

Mutta ehdotelkaa myös kokonaan uutta väriteemaa, jos keksitte Ultramariineille.. Kaikki ideat tervetulleita, ja kuvat enemmänkuin plussaa..!

on ainakin codexissa on 9 väri ehdotusta, melkein kaikki värit käy, mie tykään 6 companian kullan väristä
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Ennen kuin alkaa tulvimaan innokaita ehdotuksia, niin heitetään lukkoon ja pidetään aiheesta keskustelu tuolla Jullevin linkin takana.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”