Eli tässä miettinyt olen jomman kumman aloittamista.
Olen kuullut ja nähnyt, että näillä (vai vain witch huntereille?) saa aikaiseksi jonkinlaisen Inquisitor retinuen, joka voi olla hyvinkin värikäs pakkaus.
Elikkä en ole vielä kummankaan codeksia haalinut itselleni, joten kysyn millaisia retinuevaihtoehtoja suurinpiirtein voi tehdä. Esim, saako kaikille power armorit/saako edes osalle? Millaisia aseita tämä retinue voi ottaa? Ja muuta. Ja, että millainen itse Inkvisiittori on? Power/termisarmoria? Aseita, mitä?
Saako retinuen armeijaan, jossa esim. vain imperial guardia, ei gray knightejä tai sistereitä?
Jos tämmöisiin vaikka voisitte huikata takaisin, kun tämä kiinnostaisi juuri tuon retinuen "värikkyyden" ja konversiomahdollisuuksien osalta eniten.
Kiitos, kun jaksoitte kuunnella.
Tietoa Witch/demonhuntereista
-
Sir Finlander
Molemmille saa retinuet. Ja power armoreita saa ostettua mut se ei välttämättä aina oo erityisen viisasta. Ja inkisiittoria saa parenneltua hieman tietyillä henchmeneillä (eli niillä tyypeillä jotka silla on mukana). Ja retinueen saa halutessaan tulivoimaa ja lähitaisteluvoimaakin jos niin haluaa. Ja voit ottaa SM tai vaikka IG armeijaan mukaan vaan sen Inkvisiittorin ja retinuen.
Re: Tietoa Witch/demonhuntereista
eniten vapautta henchmeneillä on Acolyyteillä (aloittelevat inkvisaattorit) jotka saavat ottaa vapaasti tavaraa 15 pisteellä armorysta, mm power armorit.huussi kirjoitti: Elikkä en ole vielä kummankaan codeksia haalinut itselleni, joten kysyn millaisia retinuevaihtoehtoja suurinpiirtein voi tehdä. Esim, saako kaikille power armorit/saako edes osalle? Millaisia aseita tämä retinue voi ottaa? Ja muuta. Ja, että millainen itse Inkvisiittori on? Power/termisarmoria? Aseita, mitä?
Warrior henchmenit vaihtelevat plasmacannon servitoreista veteran stormtroopper sergeantteihin ja ovat pakkohankinta mikäli meinaat mennä iholle. WH =][= Lordi saa Crusadereita jotka nauttivat 4+ invusta eli tuovat mukavasti kestoa porukkaan.
Muuten retinue lähinnä boostaa =][=n ominaisuuksia.
Kaikkein hyödyllisimmät henchmenit ovat acolyytit, jotka ottavat woundeja vastaan pomonsa puolesta ja WHn chirurgeonit, jotka parantavat woundeja kuten IGn medic ja mariineiden apoteekkari, mutta tehokkaammin.
=][= voi hankkia erilaisia lähes uniikkeja esineitä (Digital weapons, Null Rod, Psyocculum ) sekä varuisteita joita löytyy muiltakin armeijoilta ( Holy Relic, Evicerator, Icon of the Just ). Se mitä varusteita laitat riippuu täysin siitä kuka sinulla on vastassa. Esim SAcred Incence on kaaosta hyvä aina, kun taas annointed weapon ja/tai daemonhammer vain jos vastustaja käyttää demoneita.
Kannattaa myös huomoida että (tällä hetkellä) vain DH =][=
huussi kirjoitti:armorin ja/tai powerfistin/thunderhammerin.
Psyykkisiltä voimiltaan sekä DH että WH ovat melkein samanlaisia, paitsi etä DH keskittyy enemmän demoneiden tuhoamiseen kun taas WH pelon kylvämiseen vihollisten keskuuteen.
liittolaissäännöt löytyvät hunter-codexeista. Retinue on osa samaa HQ/Elite slottia kuin itse inkvisaattorihuussi kirjoitti: Saako retinuen armeijaan, jossa esim. vain imperial guardia, ei gray knightejä tai sistereitä?
Molemmista codexeista löytyy hienoja konvertioehdotuksia. Lisäksi jenkkien sivuilta löytyy muutama todella näppärä ehdotus.huussi kirjoitti: Jos tämmöisiin vaikka voisitte huikata takaisin, kun tämä kiinnostaisi juuri tuon retinuen "värikkyyden" ja konversiomahdollisuuksien osalta eniten.
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm
Viimeksi muokannut daider, Ti 14.12.2004 01:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Half-breed
Witchhunter saa myös enemmänkin liekinheitinaseistusta ja vaarnoja, kun taas Daemonhunter keskittyy voimanyrkkeihin ja -vasariin.
Offtopic: Smite daemon, burn witch, kill alien. Taitaa Xenohuntterit keskittyä ampuma-aseisiin minun mielestä.
Offtopic: Smite daemon, burn witch, kill alien. Taitaa Xenohuntterit keskittyä ampuma-aseisiin minun mielestä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.