0+ armoursave
-
Biibob HElf
0+ armoursave
Eli jos minulla on helf character, jolla on 0+ armoursave, ja vastaan tulisi yksikkö, joka iskee s3 iskuja( eli save ei pienenny), niin kuinka tuo save heitto sitten tehdään? Eli pystyykö se epäonnistumaan?
- DJ_Silverpig
-
bluebluesky
Itse en kyseistä aiehtta edes löytänyt... En ymmärrä miksi sotun käyttäjillä on niin suuri vimma etsiä kaikki mahdolliset keskustelut läpi, jsoko aiheesta on puhuttu vaikkapa vuonna 1986. En myöskään ymmärrä foorumin nykyistä "nyyppäpolitiikkaa". Aloitellessani figupelaamista esitin monia "typeriä" kysymyksiä, joihin sain nopeat vastaukset ja olin tyytyväinen. Nykyään minä 3 vuotta sitten ihmistä haukutaan typerästä kysymyksestä, ohjataan 1986 viimeksi päivitetylle webbisivulle ja lukitaan topic(kun joskus pääsin vielä kiittämään vastauksesta ja pyytämään modea lukitsemaan topicin). Liekö syynä moderaattorien mahdollinen joulukinkkukilpailu (kuka haukkuu eniten käyttäjiä tai lukitsee topiceja). Toimintaa vain, siellä on vielä paljon "typeriä" kysymyksiä ilman lukkoa...
Anteeksipyyntö suurimmalle osalle moderaattoreista, joilla ei ole mitään tämänkaltaisia tarkoitusperiä, erityisesti vanhan kunnon sotun ylläpidolle.
Anteeksi pyydän myös Biibood Helffiltä, tämä teksti oli yleistys, ei kuulu erityisesti tähän topiciin.
Anteeksipyyntö suurimmalle osalle moderaattoreista, joilla ei ole mitään tämänkaltaisia tarkoitusperiä, erityisesti vanhan kunnon sotun ylläpidolle.
Anteeksi pyydän myös Biibood Helffiltä, tämä teksti oli yleistys, ei kuulu erityisesti tähän topiciin.
Näin on, jos aina etsii aiheita joita on käsitelty vuosi ennen talvisotaa niin uusia kysymyksiä säännöistä ei tule, silloin sotu kuolee hiljalleen omaan tylsyyteensä. Tyyliin ei uusia aiheita kahteen viikkoon, luetaan läpi kaikki haulla etsityt aiheet ja ei uskalleta kysyä mitään ettei tule nyyppä leimaa...bluebluesky kirjoitti:Itse en kyseistä aiehtta edes löytänyt... En ymmärrä miksi sotun käyttäjillä on niin suuri vimma etsiä kaikki mahdolliset keskustelut läpi, jsoko aiheesta on puhuttu vaikkapa vuonna 1986.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Paitsi että tuo "esiinkaivettu" aihe oli otettu kysymyspalstalta ja varmastikin on pahat ollu mielessä, kun ensimmäiseltä sivulta on menty kaivelemaan.
Vai eikö kysymyspalsta olekaan juuri tällaisia kysymyksiä varten?
Vai eikö kysymyspalsta olekaan juuri tällaisia kysymyksiä varten?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Saadakseni Weekenderin lupaaman palkintokinkun heitän tämänkin lukkoon.
FB: Säännöt tarkoitettu keskusteluun ja pohdintaan säännöistä. Yksinkertaiset sääntökysymykset voi laittaa Kysymyspalstan kavereille Weekenderin ohjeistuksen mukaan.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=15330
Vaikka simppelit sääntökirjan tai armeijakirjan korvikekysymykset täältä katoaisi, niin tilalle jäisi mielenkiintoista ja kehittävää keskustelua. Oneliner kysymys ja siihen oneliner vastaus eivät ole mielenkiintoista, kehittävää tai edes keskustelua.
FB: Säännöt tarkoitettu keskusteluun ja pohdintaan säännöistä. Yksinkertaiset sääntökysymykset voi laittaa Kysymyspalstan kavereille Weekenderin ohjeistuksen mukaan.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=15330
Vaikka simppelit sääntökirjan tai armeijakirjan korvikekysymykset täältä katoaisi, niin tilalle jäisi mielenkiintoista ja kehittävää keskustelua. Oneliner kysymys ja siihen oneliner vastaus eivät ole mielenkiintoista, kehittävää tai edes keskustelua.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage