stormerit
- Half-breed
4+ save: Power armour on varattu vain Mariineille, ja korkeille imperiumin henkilöille. Stormtroopperit eivät ole kovin korkealla imperiumin arvoasteikolla.
3 WS: Ei nykyajankaan erikoisjoukkoja opeteta käyttämään miekkaa kiväärin ohella. Vain hieman pistintä/veistä.
3 WS: Ei nykyajankaan erikoisjoukkoja opeteta käyttämään miekkaa kiväärin ohella. Vain hieman pistintä/veistä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Amazing Slug
Kaarti on ampuva hordearmeija, joten sen ei ole tarkoitus menestyä missään asiassa taidolla, vaan massalla. Kaikki on kuraa, mutta sitä on paljon, melkein. Armeija ei pysty mukautumaan mihinkään uuteen tilanteeseen (kuten taas Mustassa sudessa nähtiin
). Mutta jos tehtävä on 'tapa kaikki', voitat aloitusheiton ja kenttä on tarpeeksi avoin, niin vahvoilla ollaan.
Stormarit eivät tuo tätä taktiikkaa, joten kyllä, ne ovat jokseenkin surkeita. Pakollisena troop valintana grenadiers doktriinin kanssa vielä menevät.
Ota paljon heavy ja special weaponeita.
Stormarit eivät tuo tätä taktiikkaa, joten kyllä, ne ovat jokseenkin surkeita. Pakollisena troop valintana grenadiers doktriinin kanssa vielä menevät.
Ota paljon heavy ja special weaponeita.
-
Kidhidalco
IG:llä pelattaessa on pakko hyväksyä tosiasia että kukaan ei pärjää yksinään ketään vastaan (ehkä grotteja vastaan one on one juuri ja juuri
). Jutun juoni on yhteistoiminta. Omassa ig listassani käytän kahta sstormy yksikköä. Ensimmäinen dstrikettää tai infiltroi kahdella plasmalla ja toinen sahaa chimeralla kentää laidasta laitaan kahden meltan kanssa. Näillä voin vahvistaa siellä missä rintama pettää tai tukea mahdollista läpimurtoa.
Toinen suosimani tapa on antaa näille ryhmille kohde joka metsästää hengiltä. Esim carnifex, joku tankki tai pieni mutta pelottava jv ryhmä (term/bikerit/yms.)
Käytänpä ryhmiäni miten tahansa, ne harvoin selviävät koitoksesta... entä sitten. "yksi kaikkien puolesta... ja sillä sipuli" -AaVe-
Ig pelaajan on myös hyvä pitää sydämmessä seuraavat toteuuden sanat:
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla
Tai kirveellä, niin tulos on sama
Vihaan Ihmisiä...IHMISIÄ KUOLEE!
Surmaan ihmisiä...IHMISIÄ KUOLEE!
-rytmihäiriö, inkivisiton edustaja maillamme-
Toinen suosimani tapa on antaa näille ryhmille kohde joka metsästää hengiltä. Esim carnifex, joku tankki tai pieni mutta pelottava jv ryhmä (term/bikerit/yms.)
Käytänpä ryhmiäni miten tahansa, ne harvoin selviävät koitoksesta... entä sitten. "yksi kaikkien puolesta... ja sillä sipuli" -AaVe-
Ig pelaajan on myös hyvä pitää sydämmessä seuraavat toteuuden sanat:
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla
Tai kirveellä, niin tulos on sama
Vihaan Ihmisiä...IHMISIÄ KUOLEE!
Surmaan ihmisiä...IHMISIÄ KUOLEE!
-rytmihäiriö, inkivisiton edustaja maillamme-
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
-
Stenvall
Että myrskysotilaat huonoja. 4+ save, BS 4, LD 8, mahdollisuus kahteen erikoisaseeseen. Eivät toki mitään erikoisia, mutta hei kaartilaisiahan ne ovat. Mitä muuta voisi odottaa? Kaarti on pikemminkin tyylipelaajan lista, voitot on sivuasia. Ihan sama vaikka menisi 100 kaartilaista, kun viholliselta kuolee yksi mariini. Voit olla ylpeä, että taas kuoli yksi Keisarin vihollinen. Niin kauan kuin Keisarin viholliset vielä vetävät henkeä, ei ole rauhaa!
rynnäköijät
Ovat stormarit ainakin omaa Chaos-armeijaa vastaan kiitettävän hyvin selvinneet. Ampuvat tarkasti ja ne erikoisaseet eivät ole kivoja power-armoroitujenkaan mariinien ottaa vastaan.
Chosen:
Chosen:
Teille kerrottiin typeryytenne hinnasta ja nyt saatte sen maksaa - verellä.Niin kauan kuin Keisarin viholliset vielä vetävät henkeä, ei ole rauhaa!
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Re: stormerit
Ota huomioon että neloslinja stattirivillä ja kolmosen save kuvastaa sitä että marine on SUPERIHMINEN.matson kirjoitti:miksi imperialin stormerit on niin surkeita nehän ei pärjää kellekkään
ws: kin on sama kuin guardsmaneilla ja sv on VAIN +4
pikaisia vastauksia, kiitos
Tavallinen siviili varmaan omistaisi linjan kakkosia ja ykkösiä.
Mieti siitä sitten että stormtroopperi ampuu yhtä tarkasti kuin mekaanisesti tehostettu ja bioräätälöity eliittisotilas.
Ei huonosti sanoisin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Half-breed
Fluffia uskomalla normimariinilla pitäisi olla väh 5 BS. Mutta kun tämä tekisi mariineista ylivoimaisia. Huoh, saataispa ne modiferit ampumiseen 40k:ssakin takaisin.Deetwo kirjoitti:Mieti siitä sitten että stormtroopperi ampuu yhtä tarkasti kuin mekaanisesti tehostettu ja bioräätälöity eliittisotilas.
Ei huonosti sanoisin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Stattien lisäksi älkä unohtako rynnäkkösotilaiden varustusta! Soluttautumiskoulutus, kantaman arvioivat lasertähtäimet ja anti-grav-reput (+koulutus) eivät ole jokamosurin etuoikeuksia myöskään. Lapsesta kasvatettujen sotilaiden Ld 8 on myös tosiaan huomauttamisen arvoinen asia.
Eläköön Rynnäkkösotilaat!
Eläköön Rynnäkkösotilaat!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Modifierit tai ei, perusmarinella ei KOSKAAN tule olemaan BS5Half-breed kirjoitti:Fluffia uskomalla normimariinilla pitäisi olla väh 5 BS. Mutta kun tämä tekisi mariineista ylivoimaisia. Huoh, saataispa ne modiferit ampumiseen 40k:ssakin takaisin.Deetwo kirjoitti:Mieti siitä sitten että stormtroopperi ampuu yhtä tarkasti kuin mekaanisesti tehostettu ja bioräätälöity eliittisotilas.
Ei huonosti sanoisin.
Nimenomaan tasapainoseikkojen takia...
Onneksi sääntöjä ei tehdä kuvastamaan fluffia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt