Look out sir
Look out sir
Eli jos ampumis vuoron alussa unitissa on hahmon lisäksi yli 5 modelia, mutta ensimmäisen koneen ammuttua alle 5 modelia niin saako hahmo käyttää toista ampumista vastaan look out sir-sääntöä?
Life is only a game...
Re: Look out sir
Ei.Qhayshu kirjoitti:Eli jos ampumis vuoron alussa unitissa on hahmon lisäksi yli 5 modelia, mutta ensimmäisen koneen ammuttua alle 5 modelia niin saako hahmo käyttää toista ampumista vastaan look out sir-sääntöä?
Look out sirin saa silloin jos osuman sattuessa siellä on se tarvittava määrä porukkaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
WLP:stäkin saa look out sir heiton, sillä ei ole merkitystä.Killroy kirjoitti:Ja vielä skaveni kysymys, kun on minulle tuntemattomampi armeija... Saako Warp lightning cannonia vastaan look out sir heiton? Armybookissa oli muistaakseni vain maininta, että kaikki linjalle jäävät ottavat osuman. Koskeeko tuo myös unitissa olevia charactereita?
Sanonpahan jatkoa tuolle säännölle, että siinä yksikössä pitää olla 5 rank & file tyyppiä, siis ei käy että on 2 tavallista jammua ja full command. Pitää olla 5 tavallista tyyppiä vähintään että saa sen heiton.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Puppua - commandmodelit champion mukaanlukien ovat rank-and-fileä.Calengon kirjoitti:Sanonpahan jatkoa tuolle säännölle, että siinä yksikössä pitää olla 5 rank & file tyyppiä, siis ei käy että on 2 tavallista jammua ja full command. Pitää olla 5 tavallista tyyppiä vähintään että saa sen heiton.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
No kivihän ei ole niin iso kuin se template, voi katsoa vaikka modellistaNazreg Moonsinger kirjoitti:Mitenkäs sitten kun on vaikkapa 5 yksikkö + charru ja se jää kiven alle, TheBookkia tulkitsemalla tulee "look out sir" (jollen aivan omiani muista), mutta järjen mukaan jos kaikki jää alle niin ei siinä enään kukaan pelasta.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Jaa.. Sitten ollaan kaveripiirissä pelattu väärin. Kiitos Jullevi korjauksesta.jullevi kirjoitti:Puppua - commandmodelit champion mukaanlukien ovat rank-and-fileä.Calengon kirjoitti:Sanonpahan jatkoa tuolle säännölle, että siinä yksikössä pitää olla 5 rank & file tyyppiä, siis ei käy että on 2 tavallista jammua ja full command. Pitää olla 5 tavallista tyyppiä vähintään että saa sen heiton.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.