mitä lizardman magia armeijaan?
-
kääppämies
mitä lizardman magia armeijaan?
elikkä olen aloittamassa lizardmenejä ja ajattelin ottaa magia painoitteisen lista 2 k:oon peleihin ajattelin ottaa 3 skink priestii ja slannin mitä muuta tuohon lisäki kannattaisi ottaa. saan jouluna vasta armybookin joten jos viittisitte kertoa mitä mitkin tavarat tekevät. ryhmä sauruksia on jo hankittu valmiiksi.
vastassa ovat: Dellfit, Hellfit, Empire, VC, Tomb kings, Chaos, Orks and Goblins ja brettonia
vastassa ovat: Dellfit, Hellfit, Empire, VC, Tomb kings, Chaos, Orks and Goblins ja brettonia
Re: mitä lizardman magia armeijaan?
Et varmaankaan tarkoittanut, mitä tuohon kirjoitit.kääppämies kirjoitti:saan jouluna vasta armybookin joten jos viittisitte kertoa mitä mitkin tavarat tekevät.
Joo, se iso sammakko on ihan kiva magiakone, varsinkin se vanhin generaatio. En nyt ole 100% varma, mutta se taisi viedä useamman heroslotin, joten 3 skinkkipappia ei taida ainakaan 2000pstn peleissä olla mukana.
Kuitenkin slannin vartioiksi kannattaa hommata niitä templeguardeja, ovat ihan mukavia, kun pakenemismahdollisuudet ovat minimaaliset ja pieksevät lähiksessä aika hyvin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- puolisukeltaja
-
kääppämies
1 lord, 1 hero JA 1 rare paikka. 2k peleissä se kyllä syö niin paljon pisteitä, että 4th gene olisi minun valintani, mutta jos tekee über magian, niin miksei. Mutta silloin sitä tarvitsee jo suojata, ja scar-veteranit olisi poikaa, mutta kaikkea ei voi saada.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Onkos joulu sitten enää odottamisen arvoinen, jos me kerromme jo nyt, että mitä mitkin tavarat tekee.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Tyypillisesti siellä kai hilluu ison sammakon lisäksi pappi ja jaguaaripöksyinen arpiveteraani.Antrax kirjoitti:1 lord, 1 hero JA 1 rare paikka. 2k peleissä se kyllä syö niin paljon pisteitä, että 4th gene olisi minun valintani, mutta jos tekee über magian, niin miksei. Mutta silloin sitä tarvitsee jo suojata, ja scar-veteranit olisi poikaa, mutta kaikkea ei voi saada.
Melkein olisin sitä mieltä että paksu sammakko ei ole investoinnin arvoinen ellei se ole kakkosgeneraatio.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- puolisukeltaja
Niin ja tuon lisäksi sille kannattaa laittaa vielä se ihme hommeli että saa 2+ wardin, niin silloin ei enää tarvitse sen arpi-veteraaninkaan suojaa, temppelikaarti tai saurukset vaan vartioimaan slannia.Deetwo kirjoitti:Melkein olisin sitä mieltä että paksu sammakko ei ole investoinnin arvoinen ellei se ole kakkosgeneraatio.
-
kääppämies
Lisäwoundeja, miscast-immuniteetin, drain magic taian yms yms.kääppämies kirjoitti:en ajatellut ostaa temppelikaartia koska tulee maksaa aika paljon rahassa...puolisukeltaja kirjoitti:temppelikaarti tai saurukset vaan vartioimaan slannia.
mitä toi slanni saa niistä generationeista
Kakkosgeneraation slannissa on kyllä se hyvä puoli, että se ei tarvitse montaa skinkkipappia kaveriksi, kiitos ylimääräisten noppien. Dispel-nivaskaa voi tarpeentullen kasvattaa Tepokin merkeillä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Sotavasara ei ole sääntökirjan tai armeijakirjan korvike. Vaikka jouluun saattaa mielestäsi olla pitkä aika, niin yllättävän nopeasti tämä 10 päivää menee ja pääset sitten tutkimaan innolla armeijakirjasta mitä eri vaihtoehtoja sinulla on uuteen armeijaasi. Odotuksen tuomaan tuskaa voit lievittää vaikka hakemalla inspiraatiota liskojen maalamiseen etsimällä netistä kuvia muiden armeijoista ja suunnitella omaa maalausteemaasi.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Dyzrad Bonestaf
Itse suosin tälläistä kombinaationia:
Slanni (neljäs generaatio)
2 Skinkki Priestii
Scar-Veteran
Noi kolmas ja neljäs generaatiot on pienemmin peleis aika arssista, koska Slannille +1 woundeja ja yks noppa, joka taian kastaamises on kova, mutta ei niin kova kun lössi sauruksia lähimätös vihun perus jallujen kanssa. Se 2+ Wardi on muuten vaan ampumista vastaan puolisukeltaja.
Slanni (neljäs generaatio)
2 Skinkki Priestii
Scar-Veteran
Noi kolmas ja neljäs generaatiot on pienemmin peleis aika arssista, koska Slannille +1 woundeja ja yks noppa, joka taian kastaamises on kova, mutta ei niin kova kun lössi sauruksia lähimätös vihun perus jallujen kanssa. Se 2+ Wardi on muuten vaan ampumista vastaan puolisukeltaja.
Waaaagh!!!!
- The Captain
- Valvoja
Jos ottaa ison velhon, niin kyllä sen teho kannattaa maksimoida. Kakkosgeneraation etu on vain niin hyvä, että sitä ei kannata jättää ottamatta, jos ylipäätään slannin armeijaansa ottaa. Upgrade 2. generaatioksi neloseen verrattuna ei ole läheskään saurusblokin hintainen.Chaos lord Octavius kirjoitti: Noi kolmas ja neljäs generaatiot on pienemmin peleis aika arssista, koska Slannille +1 woundeja ja yks noppa, joka taian kastaamises on kova, mutta ei niin kova kun lössi sauruksia lähimätös vihun perus jallujen kanssa. Se 2+ Wardi on muuten vaan ampumista vastaan puolisukeltaja.
Sitä paitsi power-noppien määrää laskettaessa 2. generaatio on parempi kuin 4. generaatio ja skinkki - skinkki tuo sen pari noppaa lisää, slanni parhaimmillaan viisi (jos heittää viisi loitsua kierroksessa). Kuten jullevi totesikin, dispelliä saadaan sauruksien mark of Tepocilla.
Slanni ei myöskään yleensä tarvitse wardiaan kuin ampumista vastaan, koska sehän möllöttää keskellä saurusrykmenttiä. T6 ja 4+ wardi suojaa sitä lähiksessäkin ihan tarpeeksi, jos joku sattuu flankin/perän kautta käsiksi pääsemään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
kääppämies